Paljonko te 150-160cm naiset painatte?
Entä oletko tyytyväinen nykyiseen painoosi ja paljonko haluaisit painaa?
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:35"]
152cm ja 57kg.. Ihanne ois varmaan 50kg. En kyllä kuulemma näytä mitenkään lihavalta, vaikka painoa on melko reilusti. Itseä vaan harmittaa ja tuntuu niin paljolta tän mittaselle.
[/quote]
Tuli vähän paha mieli, kun oli alapeukutettu. En tiedä miksi, tarkoittaako tää nyt, että niiden mielestä mulla on liikaa painoa?
[/quote]
Muista, että se miltä näytät riippuu hyvin paljon siitä, miten paino on jakautunut. Joillain se menee vatsaan, joillain tisseihin tai peppuun, joillain tasaisesti koko kroppaan. Käy vaikka netissä laskemassa oma painoindeksisi, niin tiedät missä "mitoissa" menet ja mikä on normaalipaino sun pituisellesi. Kirjoita vaan googleen "painoindeksilaskuri", niin löytyy. :)
160 ja 72, siinä mun lukuni. Enkä ole tyytyväinen, en saa itseäni vain kuriin.
156/55. Ihan ok, joittenkin mielestä ois ehkä muutama kilo tiputettavaa, mutta iha tyytyväinen olen :-)
Paljon vaihtelee mitat, varmasti kauniita kaikki :)
157cm ja 65kg. Lihasta löytyy mutta niin läskiäkin... En siis ole ihan tyytyväinen, alle 60kg:n haluaisin päästä. Se onni on että aika tasaisesti jakautuneet on mun kilot. Tai sitten vaan koitan lohduttaa itseäni...
157cm, 53kg. Ennen tätä en koskaan ole painanut yli 50kg. Eli parin kilon painoinen kesämaha pitäisi saada pois :) Paljon huonomminkin voisivat asiat kyllä olla eli olen pääosin tyytyväinen!
160cm ja 60kg, lhon nopeasti ja haluaisin takaisn sinne 50kg:n tuntumaan. Ihan kiinnostava aloitus. Olen miettinyt viimeaikoina tämän hetkisessä painossani näytän en lihavalta, enkä edes oikeastaan isolta, mutta tavallaan kutenkin isolta (ilmaisu selkeää) :D Kun taas painon sen n.53kg niin olin muidenkin mielestä laiha, hoikka ja pikkuinen. Se mikä tässä on kummastuksen aihe, että esim. missien tms. pituus on useimmiten sen plus 170cm ja ilmoitettu paino usein sen 45-55kg ja tästä huolimatta ainakin osa näyttää normaalivartaloisille, ei siis mitekän erityisen hoikille saatika urheilullisille.
Mietin suhdannetta, itse olen alimllani kuitenkin painanut sen 45-48 ja silloin näytin kyllä jo melko anorektiselta, miksei ne missit näytä? :/
Minkä ikäisiä te olette?
Kun olin parikymppinen, en voinut kuvitella ikinä painavani yli viittäkymmentä. Kolmikymppisenä ei-ikinä-luku oli 55kg. Nyt nelikymppisenä 60 kg on se kamaluusraja. Ja myönnän: kävin lähellä 65 kiloa.
Olen 155cm ja tällä hetkellä painan n. 59kg. Olen oikeasti tyytyväinen. BMI on normaalipainon puolella, vaikkakin sen ylärajalla. Tavoitteena olisi parin kilon pudotus. Mutta vaikken siihen pääsisikään, en itke silmiä päästäni.
155/55/32v. ihan jees paino, löytyy muotoja ja lihasta oikeista paikoista, vaikka suht hoikka muutoin olen.
157cm ja 91kg. En ole tyytyväinen, mutta on sentään paino tullut alaspäin kymmenisen kiloa keväästä..
159cm & 62kg, en ole tyytyväinen haluisin kymmenen kiloo pois.
160cm ja 50kg. Ei haittaisi yhtään jos saisin pari kiloa lisää. Omistan aika treenatun kropan ja tässä painossa muotoja ei ole juuri yhtään.
159/63. En ole ajatellut laihduttaa.
157cm ja 66kg. Kertyny reilu 10kg vuoden aikana :( lenkille!
Yleensä painan sträpillä ja pohjaan saakka...