Olen tehnyt tutkimusta. Näin etenee tyypillinen AV-ketju
Aloitus: Minkä värinen on banaani
Vastaukset:
-Googleta
-Etkö tiiä. WT!
-Sitruuna on keltainen
-Idiootti, ei AP kysynyt minkä värinen SITRUUNA on vaan BANAANI
-Miksi te olette niin ilkeitä??
-PORVOOSTA PÄIVÄÄ?!
-Provo
-Tätä se yks bloggarikin kyseli
-Kuka ylipäätään syö enää banaaneja?
-Hyi helvetti joku banaani
-Banaanit on niin WT
-Älkää kiusatko AP:ta!
-Naisilla vaan banaanit mielessä M39
-UP!!!
-Eikö kukaan tiedä? -AP
-Keltainen.
-Eipäkäs kun vaaleankeltainen.
-Pastelli!
-PROVO!
jne...
Kommentit (315)
Mun banaaneista on enää vain tyhjät, lerppuvat kuoret jälkellä :( Mies vilkuilee sivusilmällä naapurin Tertun terhakoita luomubanaaneja, ja painostaa mua ottamaan silikonibanaanit. En haluaisi leikkaukseen, mutten myöskään menettää miestäni. Apua, menenkö hedelmäveitsen alle vai en???
Ja ei kyllä etene noin tavallinen ketju.
Linkkiä tutkimukseen!
Taas täällä kommentoidaan lukematta koko ketjua. HUOH!
Kaupan kassa huuteli mun banaanille, tääl` on vapaa kassa. Kassa himoitsee mun banaania!
Hei, mä olen 19v. banaani ja mulla on suhde 32v. banaaniin. Ollaan seurusteltu jo 6kk ja ollaan edelleen tosi rakastuneita ja onnellisia. Mun banaanilla on 4 pikkubanaania aiemmista banaaniliitoista. Ollaan mietitty että josko tehtäisiin myös yhteinen pikkubanaani. Mitä mieltä ja onko kysyttävää?
Kauan teillä kesti saada niitä banaaneja ja miten yritätte? Ootteko ihan luomuna vai hoidoilla? Meidän kaveripariskunta ei puhu mitään banaanien hankkimisesta, vaikka ollaan kauttarantain koitettu kysellä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:42"]
Banaanille nimeksi Melena. Mitä mieltä?
[/quote]
Sopii hyvin ja ei se haittaa, vaikka naapurin Omena laittoi saman nimen toiseksi nimeksi niiden Banskulle. Kyllä liiallinen banaanien syöminen kovettaa vatsaa, joten kannattaa miettiä sitä nimeä, miltä tuntuu kun vatsa on jumissa.Kiusataanko siitä balettitunneilla? Pitääkö viedä sinne mersulla vai mennä ratikalla ja jäädä jo aiemmalla pysäkillä pois.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:41"]Kuka banaani täällä viittii mainostaa näin paljon omaa blogiaan?
[/quote]
Rva Moukku Banaani
Kuvittelevatko banaanit olevansa jumalia?
Onko paikalla ketään banaanilääkäriä? Mun banaani tummuu ja epäilen sen olevan liian kehittynyt ja kypsä ikäisekseen
Mua sit v*** nuo naapurin panaanit, riekkuvat ulkona koko illan. Meidän Banaanit menee nukkumaan kesät\talvet kello 19.
Meidän banaanit ovat kypsyneet jo varhaisessa vaiheessa kaikki.
Kaverini katsoi himoiten banaanejani, mitähän hänellä on mielessä?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 06:23"]
Meidän banaanit ovat kypsyneet jo varhaisessa vaiheessa kaikki.
Kaverini katsoi himoiten banaanejani, mitähän hänellä on mielessä?
[/quote]
Olisin huolissani tuollaisesta ja tekisin nopeasti banaani-ilmon tästä kaverista. Tapahtuiko se banaanipuistossa, banskuporukan kerhossa vai kaupan puntarijonossa? Saattaa olla kyse myös lajike-eroista. Suomeen ei tuoda ihan kaikkia lajikkeita. Pidä silmällä banaanejasi.
Olen rakastunut itseäni 20 vuotta vanhempaan banaaniin!
Minun banaanini ei ainakaan mitenkään muuttunut synnytyksessä, se on yhtä tiukka kuin aina ennenkin. Ja tämä on monen miehen mielipide!
Huomasitteko että Pipsa teki juuri banaanista jälkiruokaa?
Eikö nuo banaanit ole niin ysäriä että. Seuratkaa eurooppalaisia banaanilehtiäja blogeja. Eivät ole niin junttikeltaisia ja ylikypsiä kuin kotimaassamme.
Banaani on nykytietämyksen mukaan turhaa ja jopa vaarallista. Onneksi Ruotsissa tämä tiedetään ja ihmisiä hoidetaan oikein ja eri tavalla kuin Suomessa.
Sitäpaitsi mulla tulee hiivatulehdus, jos syön banaania paljon. Siksi välttelen sitä, kun tiedän että joka kerta sama juttu.
Siis nyt menee hermot, naapuri laittanut banaanilaatikon aivan rajalle ja nyt niiden bansku ja protsku leikkii siinä ympärillä ja tätä on jatkunut jo kaksi tuntia. Kuoret kohta leveää tuosta melusta.
Niin ja me ajateltiin myydä huutonetissä noin kahdessa muutossa ollut banaanilaatikko. Paljonko olette siitä saaneet ja kuinka pitkällä myyntiajalla? Kannattaako mainita, että vasen kulma on vähän revennyt? Onko merkillä väliä? Ajateltiin vitosta pyytää ja ostaa sitten uudempi, olis niin noloa käyttää jotain kaupan omaa merkkiä. Kaikki merkit kokeiltu ja aina menee nurkasta puhki.
Etteks te läskit vaan voi lopettaa sitä banaanin ahmimista?