Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 156cm ja 105kg

13.07.2021 |

Lähden nyt Hesburgeriin syömään Mega-aterian. Mitä mieltä siitä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae mieluummin lääkäriltä reseptilääkkeitä laihduttamiseen. Ozempic vie hyvin ruokahalua ja laihtuminen tapahtuu kuin itsestään. 

Vierailija
2/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että Hesburger on varmaan kantapaikkasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tuli mieleen lihapulla.

Vierailija
4/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä sairaalassa riittää tulevaisuudessa töitä.

Vierailija
5/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista mieltä. Mä olen 165cm ja 104 kg ja voi tätä oloa. Olen saanut 25 kiloa pois kuitenkin. Jätä menemättä mätölle, on sulle itsellesi parempi vaan. 

Vierailija
6/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syöt paljon epäterveellistä ruokaa? Oletko tyhmä?

Vierailija
7/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee, olen 158cm ja 52kg ja tuumasin että vatsa on liian pulska bikineihin. Aika rajoittaa siis grillimakkaroita ja hamppareita mitä tässä on tullut vedettyä koko kesä. Miten te saatte syötyä itsenne tuollaiseksi?!

Vierailija
8/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Mä painan 52 ja 157 cm, ja tiedätkö mitä: elämä on jokapäiväistä taistelua, että mitat pysyvät tuollaisina. Väitän, että sun elämä on vähintää viiskyt kertaa hauskempaa ja nautinnollisempaa kuin tää pakkoaskeesi, jossa mä kituutan. Olen raaskinut syödä mega-aterian viimeksi ehkä 4 vuotta sitten, pizzaa ehkä 13 vuotta sitten. En tiedä, onko sulla ukkoa, mulla ei. Miettikää: elämä tällaista kituuttamista, eikä siitä tullut edes sitä palkintoa, että ruuasta pidättäytymällä olisi saanut rakastavan parisuhteen. Jos ap:lla on noi kilot, herkuttelu ja ehkä jopa vielä parisuhde, hänellä menee paremmin kuin mulla, vaikka mä oon se normaalipainoinen.

Vierailija
9/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOtko laihtunut

Vierailija
10/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja. Mä painan 52 ja 157 cm, ja tiedätkö mitä: elämä on jokapäiväistä taistelua, että mitat pysyvät tuollaisina. Väitän, että sun elämä on vähintää viiskyt kertaa hauskempaa ja nautinnollisempaa kuin tää pakkoaskeesi, jossa mä kituutan. Olen raaskinut syödä mega-aterian viimeksi ehkä 4 vuotta sitten, pizzaa ehkä 13 vuotta sitten. En tiedä, onko sulla ukkoa, mulla ei. Miettikää: elämä tällaista kituuttamista, eikä siitä tullut edes sitä palkintoa, että ruuasta pidättäytymällä olisi saanut rakastavan parisuhteen. Jos ap:lla on noi kilot, herkuttelu ja ehkä jopa vielä parisuhde, hänellä menee paremmin kuin mulla, vaikka mä oon se normaalipainoinen.

154 ja 91 täällä. On ihana aviomies ja lapsi. Kannattaisko sunkin relata. 

Vierailija
11/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee, olen 158cm ja 52kg ja tuumasin että vatsa on liian pulska bikineihin. Aika rajoittaa siis grillimakkaroita ja hamppareita mitä tässä on tullut vedettyä koko kesä. Miten te saatte syötyä itsenne tuollaiseksi?!

Ja taas joku itseriittoinen jumalolento saapui saarnaamaan. Menehän ihailemaan itseäsi kokovartalopeilistäsi. Jollain on mäkki harrastuksena ja joillain muiden ihmisten syyttely ja tuomitseminen. Et edes tiedä onko aloitus provo vai ei, mutta silti päälle kuin härkä, ja ohessa itseään kehuen. Ai kauhee.

Ja ainakaan oma elämäntilanteeni tai muukaan ei kuulu sinulle mitenkään. -Tuo 25 kiloa laihduttanut

12/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää oli. Menen toistekin. Miestä ei ole. En ole koskaan halunnut. En silloinkaan, kun olin vielä normaalipainoinen. Huono kunto ja kakkostyypin diabetes vituttaa samoin kuin se, ettei normaalikaupan vaatteet mahdu enää päälle. Muutoin ihan tyytyväinen elämääni nykyisellään.

13/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa kaupasta pullaa, että saa syödä iltakahvin kanssa. Irtiksiä lähti samalla mukaan kanssa.

Vierailija
14/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos olisi 156 /35 ja menossa oksentamaan? Olisiko pahempi/parempi?

Vierailija
15/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

157cm ja 54kg eikä tämä kyllä mitään kituuttamista ole. Vähentää herkuttelua kun paino alkaa nousta ja lisää sitä, jos paino alkaa lipsumaan liian alhaiseksi.

16/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos olisi 156 /35 ja menossa oksentamaan? Olisiko pahempi/parempi?

Pahempi. Vaarassa kuolla anoreksiaan. Tai paremminkin kuollut jo.

Vierailija
17/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

157cm ja 54kg eikä tämä kyllä mitään kituuttamista ole. Vähentää herkuttelua kun paino alkaa nousta ja lisää sitä, jos paino alkaa lipsumaan liian alhaiseksi.

MIelenkiintoista kuulla, mutta älä silti kuvittele tietäväsi minun tilannettani. Aineenvaihdunnat ovat kovasti erilaisia. Jos minä, siis minä, aion pysyä mainitsemissani mitoissa, taistelen asian eteen joka päivä. Mutta upeaa, että sinulla kaikki sujuu kuin valssi!

Vierailija
18/23 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulla päivässä pitää nutturan löysällä.

158 cm, 59 kg, mies ja lapset ja mukava elämä.

19/23 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin Raxin pizzabuffetissa syömässä kahdeksan palaa pizzaa. Jälkiruuaksi Fazerin sininen suklaalevy. Lihavana elämä vaan on hauskempaa.

Vierailija
20/23 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritkö pallona paikasta toiseen? Prööötttttssss

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi