Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hiton facebook-kirppikset!!!

Vierailija
15.07.2014 |

Olin sopinut meneväni hakemaan tänään klo 19 erästä lipastoa n. 20km päästä. Kysyin että olisiko myyjällä mahd. kulkua keskustaan jossa asun, voisin maksaa korvauksen siitä (itsellä ei autoa). No, kyllä kulkeutuisi kun työskentelee tuossa ihan vieressä mutta hänellä on periaate ettei tuo. Ok, pyysin siispä autoa lainaan että pääsisin klo 19 hakemaan. Isäpuolellani on auto, muttei hän tykkää että ajan sillä. Joten hirveä taistelu, tuosta 40km matkasta 20€ "vuokra" ja bensat päälle, palautus heti matkan jälkeen eli viim. 20.00. klo 18.30 kysyin myyjältä osoitetta. Hän sanoi että nyt on sellainen juttu että he lähti käymään kaupassa, ajattelivat että ehtivät helposti ennen tuota klo 19 mutta menee kyllä pitempään kun menivät sittenkin käymään vielä kaverilla. Klo 20.30 ovat viimeistään kotona.

No enhän minä sitä pääse hakemaan, ja nyt myyjä syyttää että varasin turhaan koko päivän. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en käy kyseisellä palstalla minkäänlaista kauppaa..

Vierailija
2/5 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit aikasemmin sopinut auton jo varalle. Kaikkeen pitää varautua kun nettikirppareista kyse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika viime tippaan sinäkin osoitteen jne kyselyn jätit.. Ei ehkä kannata ostella ellei saa autoa käyttöön helposti.

Vierailija
4/5 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjällä ei oo mitään syytä nillitttää, jos ei voi olla itse sovittuna aikana paikalla.

Vierailija
5/5 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin kukaan mitään lipastoja "ostelee" jatkuvasti.

Onpa kurjaa, miten nihkeiden ihmisten kanssa olet joutunut asioimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi