Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rumalla naisella oikeutta olla olemassa?

Vierailija
15.07.2014 |

Pitääkö mun kestää koko elämäni tätä, että kun sitä jossain vähiten odottaa, saa yllättäen osakseen jonkun ihan törkeän heiton ulkonäköään koskien. :(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät itseäsi rumana? Kuvaile ulkonäköäsi.

Vierailija
22/29 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 18:59"]

Laihduttakaa. Ruminkin siideriläski näyttää vähintään 2/5-tasoiselta kun rasvaprosentti on tiputettu sinne kympin hujakoille. (jollei ole mitään epämuodostumia tai amputointeja kehossa)

[/quote]

Olen normaalipainoinen, aina ollutkin. Ja toi sun muu teksti... antaapa olla.

ap

[/quote]

1. Opettele meikkaamaan kunnolla, ei liikaa

2. Käy kunnon kampaajalla

3. Käy salilla hankkimassa lihasta oikeisiin paikkoihin (reidet, pylly, sääret, vatsat) ja pidä rasvaprosenttisi alhaisena

4. Edelliseen kohtaan liittyen terveellinen ruokavalio

5. Jos olet yhä ruma: ----> plastiikkakirurgiaan. Ei ole nykyään edes kovin kallista Latviassa, Liettuassa ja Virossa.

[/quote]

Kuule kylähullu, miten sairas sun oikein pitääkään olla päästäsi, kun kirjoitat tuollaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole ruma, vaan ne heittelijät!

Vierailija
24/29 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 18:59"]

Laihduttakaa. Ruminkin siideriläski näyttää vähintään 2/5-tasoiselta kun rasvaprosentti on tiputettu sinne kympin hujakoille. (jollei ole mitään epämuodostumia tai amputointeja kehossa)

[/quote]

ap

[/quote]

3. Käy salilla hankkimassa lihasta oikeisiin paikkoihin (reidet, pylly, sääret, vatsat) ja pidä rasvaprosenttisi alhaisena

5. Jos olet yhä ruma: ----> plastiikkakirurgiaan. Ei ole nykyään edes kovin kallista Latviassa, Liettuassa ja Virossa.

[/quote]

Kuule kylähullu, miten sairas sun oikein pitääkään olla päästäsi, kun kirjoitat tuollaista?

[/quote]

No mitä helvettiä nyt? Täällä valitetaan omasta rumuudesta tai "rumuudesta", joka selvästi aiheuttaa yksilölle jatkuvia ongelmia ulkonäköpainotteisessa yhteiskunnassamme.

Sitten kun joku neuvoo miten rumuudesta ja sen myötä ongelmista pääsisi eroon, niin neuvoja haukutaan pystyyn.

Sano yksikin syy miksi omaa ulkonäköään ei saisi parantaa?

Vierailija
25/29 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ihmisiä ei ole olemassakaan! Jokainen joka hymyilee, on kaunis :)

Noita huutelijoita riittää aina! Niistä ei kannata välittää - haistattaa mielessään piut paut vaan, koska se on niiden järjen köyhyyttä.

Pari viikkoa sitten olin lapsen kanssa kävelyllä ja vastaan pyöräili mies joka huusi: "läski ämmä läski ämmä!" Olin ihan äimänä, lapsi oli äimänä, ei voinut edes nauraa siinä hetkessä, jälkeenpäin kyllä.

Itse olen valtavirrasta erottuva "eri näköinen" ja saan kuulla siitä etenkin baarissa. Huvittavaa, että örvelöt miehet käy ilmoittamassa, että olen läski. Mahtavaa, ihanko itse keksivät sen lauseen?!

Pidän itsestäni tällaisena kuin olen - olen kantanut kohdussani 2 lasta, synnyttänyt ja imettänyt. Elämästä on jäänyt arpia iholle, mm. leikkausarpi rintaan. Ne muistuttavat minua siitä, mitä on ollut. Ihoni on rakas päiväkirjani, en siitä vaihtaisi palaakaan pois.

Jokainen meistä on kaunis, usko se!

Vierailija
26/29 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:14"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

terveisin Suomen Rumin ja Laiskoin Nainen

Vierailija
27/29 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pitäisi joutua häpeämään ulkonäköään. Vika on AINA huomauttelijassa. Jokaisella on oikeus liikkua ihmisten ilmoilla ilman että tarvitsee kuunnella solvauksia tai joutua pilkan kohteeksi. Harva sitä paitsi aidosti pitää neropatista, joka katsoo oikeudekseen ilkkua muiden ulkonäköä tai muita ominaisuuksia - sellaisesta ei koskaan tiedä, vaikka puhuisi yhtä rumasti läheisistään jotka eivät ole paikalla, ja seuraavaksi oletkin itse ivan kohteena. Nämä apinat itse toki kuvittelevat, että kun haukkuu toisia, saa itselleen jotain paremmuuspisteitä - kun pidät meteliä toisten vioista (tai "vioista"), kukaan ei huomaa omiasi - niin he kuvittelevat.

Vierailija
28/29 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää kuulla, että ihmisille oikeasti huudellaan tuollaisia. Ehkä olen vain pumpulissa kasvanut tai muuten vain sokea sille, mitä ympärillä tapahtuu.

Vierailija
29/29 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:50"]

Hirveää kuulla, että ihmisille oikeasti huudellaan tuollaisia. Ehkä olen vain pumpulissa kasvanut tai muuten vain sokea sille, mitä ympärillä tapahtuu.

[/quote]

Suomessa ei paljonkaan tarvitse erota "massasta", kun kaikenlaista kuulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme