Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viesti ystävältä "en voi enää tavata sua kun *Sami (miesystävänsä) on sitä mieltä että sä olet lesbo"

Vierailija
13.07.2021 |

Olen ihan hetero. Pukeudun ja käyttäydyn normaalisti, näytän normaalilta, ihan tavallinen työ (kaupan kassa)

En näin korona-aikana ole edes halannut ystävää tavatessamme ja ennen sitä "hillitysti" eli ei mitään seksuaalisia eleitä tms. Toisekseen, miten kenenkään suuntaus voi olla toisen ihmisen mielipide?

Siinä taisi sitten mennä viiden vuoden ystävyys romukoppaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuommoisella ystävällä mitään teekään, joutaa mennäkin.

A) mitä väliä vaikka olisitkin lesbo? Eihän se vaikuta mitenkään ”ystävääsi” tai hänen parisuhteeseensä

B) Melkoista ääliötä tämä ystävä suostuu katselemaan

C) Uskomatonta miten jotkut tottelee puolisoa ja tekee mitä hän haluaa, vaikkei siinä olisi mitään järkeä

Vierailija
2/13 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa provolta, mutta et tee mitään ystävällä, joka on noin miehensä vietävissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, provojen taso sen kun laskee, vaikka luulin, että pohja on jo saavutettu.

🖕

Vierailija
4/13 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami sanoo ääneen näin: en halua, että olet tekemisissä tuon lesbon kanssa.

Sami ajattelee näin: en halua, että vietät aikaa tuon sinkkukaverisi kanssa, koska sinuakin luullaan sinkuksi ja te kuitenkin vokottelette miehiä, kun pääsette keskenänne kaupungille.

Vierailija
5/13 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ystävälle: "No voi hitsi, miesystäväsi näki lävitseni. Ja näin sen muuten viime lauantaina eräässä homobaarissa, kysy siltä mitä se siellä teki". 

Vierailija
6/13 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pitkäaikainen parisuhde?

Olen itse ollut suhteessa, jossa mies oli sairaalloisen mustasukkainen ihan kaikesta ja luovuin pikkuhiljaa kaikista kavereista, en vaan jaksanut sitä epäilyä ja raivoamista. Mua kontrolloitiin ja syyteltiin kaikesta, oli myös väkivaltaa.

Tuo ei ole tervettä. Huolestuisin kaverin puolesta todella varsinkin kun on vuosien ystävyys takana.

Koita nyt kysyä onko mies muuten minkälainen, onko suhteessa ja ystävälläsi kaikki hyvin?

Miltä kaveri on vaikuttanut tavatessanne, iloinen vai apea?

Eihän tuo normaalia ole.

Vierailija
7/13 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kaverikin ajatella noin. Ei hän muuten olisi laittanut sulle tuollaista viestiä, vaan olisi pöyristynyt jne.

törkeää ja ex kaveri toivon

Vierailija
8/13 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä ei ole sitten oppinut tuntemaan sua ihmisenä, jotta tähänkin asiaa osaisi "kultsilleen" totuuden kertoa, ja edes sen verran puoliasi pitää, ettei sallisi moista käytöstä, vai niin tyhjäpää tapaus, täysin miehen, ja munan vietävissä, että kaikki, mitä toinen sanoo, tekee, ja ajattelee, on suurinpiirtein tie, totuus, ja elämä ?

Vierailija
9/13 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "Sami" saanut sinulta pakit, kun on hinkunt sulta seksiä. Nyt sitten pyrkii valkopesamään maineensa suuren panomiehenä, jolle yksikään heteronainen ei anna pakkeja. Aikamoinen itserakas faabio taitaa olla.

Vierailija
10/13 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa siihen oletko hetero, lesbo vai jotain siltä väliltä, tuollaisilla ystävillä ei tee mitään ja itse en edes vastaisi ko viestiin ja antaisin ihmisen unohtua menneisyyteen.

Vierailija
11/13 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on lesbokavereita, mutta oma mies ei ole koskaan siitä numeroa tehnyt. Ja lesbokaverini tietävät, että olen hetero. Kuulostaa tosi kontrolloivalta tai kärsinee homofobiasta, ei hyvä. Noh, jos kaverisi aikoo mennä äijän mukaan niin menköön, kostautunee myöhemmin ja tämä kaveri soittanee sinulle itkien. Voisi kysyä myös minkä pienen seikan mukaan sinua luullaan lesboksi. 

Vierailija
12/13 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani ystävästä. *Sami vaikuttaa vaarallisen mustasukkaiselta, eikä tuollaisesta suhteesta ole helppo irroittautua.

Vierailija
13/13 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lesbot kiinnostu kaikista naisista. Ihan kuten heteronaisetkaan eivät kiinnostu kaikista miehistä. Vai pelkääkö se Sami, että tyttöystävä jotenkin lesboutuu seurassasi ja hylkää hänet 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän