Poikaystäväni ei suostu harrastamaan seksiä muualla kuin sängyssä
En tiedä mitä tekisin. Ensinnäkin poikaystäväni ei halua siis panna missään muualla kuin jommankumman sängyssä. Aina kun yritän ehdottaa jotain muuta paikkaa, hän tokaisee että miksi tässähän on mukava sänky. Tiedän kuitenkin, että hän on entisten kumppaneidensa kanssa pannut ties missä, pihalla, metsässä..minun kanssa löytyy kumminkin miljoonia syitä miksei halua panna. (Ötököitä, joku ihan varmasti tulee pihalle, joku kuulee). Olen monia kertoja ehdotellut ja alkaa jo tuntua pahalta kun aina tulen torjutuksi. Miksei se mun kanssa halua? Kysyessäni asiaa hän kiistää että torjuisi mut. Just.
Noh sitten vielä se, että hän polttelee pilveä joka ilta. Asiasta on riidelty monet miljoonat kerrat, mutta asiaan ei ole tullut mitään muutosta. Kannabiksesta ei ole haittaa, hänen käytöksensä ei muutu yms. Luettiin toi toinen keskustelu aiheesta ja hän lyttäsi sen täysin ja naureskeli kommenteille. Hän ei ymmärrä, että mua oikeesti ahdistaa kun se on paukuissa, tai oikeastaan se, että miksi pitää olla paukuista joka päivä. Syyttää mua, että on itsekästä yrittää viedä toiselta jotain, mikä tekee sen onnelliseksi. Ja mäkin siis hyväksyisin, jos hiisaus tapahtuisi kerran pari viikossa, mutta joka päivä...
Rakastan häntä todella paljon, mutta en tunne että olisin hänelle tärkeä. Hän sanoo rakastavansa minua vain kun on poltellut.. Mitäköhän tekisin
Kommentit (6)
Jaa aika oudolta kuulostaa ettei se sun kaa haluu panna vaikka muiden kaa on pannu eri paikoissa... Ja tohon hiisauksee et miks se saa olla itsekäs ja tehdä sut onnettomaksi?
Voi kyl se sit myöhemmin taju mitä on menettäny ku se huomaa seurustelevansa jonku tylsän naisen kaa, joka haluu harrastaa tylsää seksiä
Luulis että miehet innostus tommosista ehdotteluista. Komppaan ykköstä. Sul on kaks vaihtoehtoa:joko kestät tommoista tai sitten et.
No on sulla ongelma. Ja tää oli sarkasmia, jos nyt ylipäätään tiedät mitä se tarkoittaa.
Oletko se sama pilvipään tyttöystävä, joka on ennenkin ketjuja tehnyt aiheesta? Jätkällä on kai kokemusta naisista ennen sua ja hän on sinulle ensimmäinen? Ei enää viidennen muijan kohdalla kiinnosta "kokeilla" samoja asioita uudelleen vaan haluaa helpon tyydytyksen.