Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin veljeni eroavan.

Vierailija
15.07.2014 |

Veljen avovaimo 37 v laittoi äidillemme lauantaina viestin: "mä tapan sun hullun poikas! vittu, se on pimee. MÄ TAPAN SEN!" Sen jälkeen meni puhelin kiinni.

Maanantai aamupäivällä häneltä tuli äidille uusi tekstari: "anteeksi!".

Oltiin huolesta sekaisin. Äiti hetkittäin hysteerinen, sisko vei lääkäriin, että sai rauhottavia. Usean ihmisen voimin etsittiin nuorta paria pitkin Suomea. Poliisi ei ottanut asiaan mitään kantaa.

Kyllähän nuo maanantai-iltana tulivat kotiinsa ja olivat pirun nolona. Olivat olleet vuokramökillä, jossa oli tullut riitaa. Eivät kertoneet olivatko juoneet.. Tuo nainen ei juo kuin satunnaisen saunaoluen ja velikään ei saa alkoa hänen seurassaan käyttää.

Tapelkoot mitä tappelevat, mutta ei tuommoisia lähetetä muille ihmisille. Äiti on todella herkkä huolestumaan muutenkin. Sillä menee pitkään kun tuosta toipuu.

Veljemme 41v ei ole enkeli, lupsakka vilkkusilmä. :( Ei kai sen takia ketään uhata tappaa? Kyllä mä olen veljeni tuki ja turva jos hän sitä tarvitsee. Ei mun tarvitse hyväksyä kaikkea mitä hän on tehnyt (sössinyt raha-asiansa, on huono puhumaan asioistaan, saattaa toisinaan vilkuilla toisia naisia), silti voin olla hiljaisena tukena. Hän ei ole väkivaltainen, eikä alkoholisti. Sisäsiisti ja kesäkokkina verraton. Upea veli on ollut mulle ja siskolle ja maailman mahtavin eno lapsillemme. Aina tarjoamassa apuaan. (toisinaan otankin avun vastaan ja sitten se muuttuukin hyväksikäytöksi. esim, kun meille tehtiin uutta aitaa. Veli silminnähden nautti parista päivästään. Sai puuhata, temmeltää lasten kanssa ja niin PAM, sitten tuli se nainen ja sain paskaa niskaani, että hänen miestään täällä hyväksikäytetään jne.)
Veljeni on tämän naisen kanssa siksi, kun on niin monta vuotta (5) jo kulunut yhdessä. Eikä enää tässä iässä aleta etsimään uutta kumppania perheenperustamista varten. Ei lapsia, ei, ei ei!!! Sen siis olen sanonut veljelle, mutta hän vilpittömästi uskoo naisen rauhoittuvan, kun lapsia alkaa kuulumaan.
Jukolauta, kun jatkuvasti saa olla huolissaan. Monta ihmistä, tuon naisen vanhemmat ja veli, meidän äiti ja sisarukset, ystävät.. Ei sitä huolta yksi hikinen tekstari pyyhi pois. Tuo nainen on holtinton raivonsa kanssa. On siitä muutkin saaneet osansa vuosien aikana.Aikuiset tekevät omat päätöksensä juu... enkä mä ole supattamassa korvaan, että eroa nyt, eroa. Kerran kysyin, että miksi sä olet tuon kanssa. pakkohan se oli hyväksyä vastaus, vaikka hirvittää. Kunpa se nainen edes kyllästyisi viimeisen kerran ja pakkaiskamansa ja häviäisi jonnekin periferiaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme