Koira puri Venäjällä, nyt on alkanut korkea kuume
Kommentit (36)
Rabiesrokote on tosiaan annettua ENNEN oireiden alkamista, muuten on jo liian myöhäistä. Ei ole montaa vuotta kun Norjassa kuoli tyttö rabiekseen, koska ei ollut heti pureman jälkeen mennyt hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi korkea kuume, et olisi täällä kirjoittelemassa.
Juupa juu. Mä olen joskus sairaana tylsyyksissäni kirjoitellut täällä yli 40 asteen kuumeessa.
Koska se koira puri? Kymmenen vuotta sitten vai jalkapallohulinoissa?
Koiran pureman jälkeen pitää aina mennä lääkäriin hakemaan antibioottikuuri tapahtuipa se Suomessa tai ulkomailla. Ei siinä ole kyse vain rabieksesta vaan mahdollisesta verenmyrkytyksestä.
Koiranpurema on sivuseikka, jos venäjän reissun jälkeen nousee kuume -> koronatestiin, hophop!
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi korkea kuume, et olisi täällä kirjoittelemassa.
No ihan ohiksena tässä sanon että itse olen hoitanut 3 pikkulasta ja siivonnut talon 40 asteen kuumeessa. En kehdannut pyytää apua ennen kuin talo oli esiteltävässä kunnossa. Tauti oli angiina.
Vierailija kirjoitti:
Koiranpurema on sivuseikka, jos venäjän reissun jälkeen nousee kuume -> koronatestiin, hophop!
Kuolleisuus
Korona: 0,01%
Rabies: 99,99%
Rabieksesta muistaakseni pari hassua selvinnyt hengissä maailmassa. Sellaisilla toimenpiteillä, että annettu tiukka nukutus ja sydänkeuhkokoneeseen.
Annettu elimistön oman immuniteetin tappaa virus. Sehän aiheuttaa keskushermostossa halvauksia, joihin kuolee, kun lakkaa kaikki toimimasta.
Ainakin yksi selvinnyt joutui opettelemaan kaiken uudelleen puhumisesta ja kävelemisestä alkaen. Ei tainnut muistaa rabiesta edeltävästä elämästään mitään.
Tuleeko suusta vaahtoa ja säntäilet ympärinsä?
Ihmissusi olisi varmaan todennäköisempi tuon tapahtumasarjan seurauksena kuin zombi.