Ei ole oireet loppuneet vaikka Pzier-Biontechin rokotteesta nyt n. 2 kk. Edelleen puutuneet kädet ja särkevät lihakset.
Kommentit (53)
Voi olla myös esim. kaliumin puutetta, kilpirauhasongelmia, piilevää virtsatietulehdusta tms. Käsien puutuminen saattaa johtua niska-hartialihasjumeista, jännetuppitulehduksesta selkärangan nikamalukosta tms. Eli nuokin kannattaa tutkia eikä vain odotella.
Mä sain hampaan poistosta hermovaurion kieleen. Ei ole hävinnyt vielä vaikka 3 vuotta jo mennyt. Piti olla ihan rutiinijuttu.
Kyllä vammoja voi tulla. Siksipä en olekaan ryntäämässä rokotuksen hakuun. Ollenkaan.
Paikallaan lojuessa lihakset surkastuvat, puutuvat ja kipeytyvät. Ei kukaan käskenyt maata sohvalla loppuikää.
Oletko lihava, jaksatko kävellä yli 500 m yhtäjaksoisesti?
Milloin viimeksi teit niin?
Kaikki mikä tapahtuu rokotuksen jälkeen ei johdu rokotteesta.
Nuo ap:n oireet on masentuneen ja liikkumattoman tyyppioireita.
Sellaisen iltasadun päätti ap kertoa keskellä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Voi ne olla ALS oikeitakin tai MS taudin alkua
Tämä.
Ala rukoilla Jumalaa. Jumala voi poistaa koko rokotteen elimistöstäsi.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös esim. kaliumin puutetta, kilpirauhasongelmia, piilevää virtsatietulehdusta tms. Käsien puutuminen saattaa johtua niska-hartialihasjumeista, jännetuppitulehduksesta selkärangan nikamalukosta tms. Eli nuokin kannattaa tutkia eikä vain odotella.
Niskahartia jumi on todennäköisin syy.
Onpa ikävää. Luin jostain että jollakulla oli jopa tippunut koko käsi pois piikin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ikävää. Luin jostain että jollakulla oli jopa tippunut koko käsi pois piikin jälkeen.
Luit sen av:lta.
Oliko sikainfluenssan aikoihin tällaista vastakkainasettelua ja vähättelyä rokotteesta? Miksi nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ikävää. Luin jostain että jollakulla oli jopa
tippunut koko käsi pois piikin jälkeen.Luit sen av:lta.
Oliko sikainfluenssan aikoihin tällaista vastakkainasettelua ja vähättelyä rokotteesta? Miksi nyt on?
Oli kyllä
Nää vaivat kesti ittellä noin kolme viikkoa rokotuksen jälkeen. Tai no, johtuiko rokotteesta, tiedä häntä, saatttoihan siellä olla hermopinne muuten vaan. Erikoisia tuntemuksia joka tapauksessa. Onneksi ovat nyt menneet ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tänne kannattaa kirjoitella puutunein käsin. Ei kannata soittaa siihen numeroon, jonka sait rokotuspaikassa.
Tää on keskustelupalsta. Mistä helvetistä sä tiedät minne olen soitellu? Vai tarkottaako tänne kirjottelu että silloin ei ole voinut olla yhteyksissä muualle?
Kyllä olet tyhmä.
Ymmärrätkö itse, että oireet johtuvat ihan muusta kuin rokotteesta. Oireiden alkaminen samaan aikaan on vain sattumaa. Ne voivat johtua mm. Paniikkihäiriöstä, jännitysniskasta, migreenistä, ms-taudista. Rauhoitu ja hae itsellesi apua.
Vähän tuntu ja seuraavana päivänä ok. Hyvä olla ja kohta saan tehosteen ens kuussa.
Da Pjotr. Vain Sputnik on turvallinen rokotus
Bumb. Mulla ollut puutumista käsissä parina päivänä. Luulen liittyvän rokotteeseen.
Onko teillä edelleen ollut puutumista?
Ja löytyikö sairautta mistä johtuu vai todettiinko rokotteesta johtuvaksi?
Noilla oireilla kannattaa kokeilla koronaa. Josko puutuu muutakin kuin kädet
Ole onnellinen kun olet hengissä. Olet virukselle yliherkkä ja oikea virus olisi jo tappanut sinut. Sinunlaisillesi rokotteesta on suurin hyöty.