Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen lomapäivä menossa ja kyllästyttää jo.

Vierailija
15.07.2014 |

Ei aikatauluja, ei mitään menoja minnekään, joten ihan tulee flegmaattinen olo. Lapset touhuaa omiaan, minä istun koneella, katsoin työsähköpostejakin. Tätä luvassa seuraavat kksi viikkoa -  lomailu on oikeastaan tylsää jos ei ole matkoja tms. En tiedä minne menisin tai mitä tehtäisiin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lasten kanssa muka keksi mitään tekemistä?

Vierailija
2/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljepas se kone tälle illalle, otat paperia ja kynän, kirjaat siihen, mitä kaikkea lomalla voisikaan tehdä, ja sitten vaan siitä toimimaan. Ilman matkailuakin voi lomailla ja tehdä kivoja juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään mieleen.

ap

Vierailija
4/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka Googlettaa "mitä tehdä lomalla" tms. niin eiköhän sieltä jokin sulle sopiva vaihtoehtokin löydy.

Vierailija
5/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni eilinen päivä, kun pesin meidän sängystä kaikki petivaatteet. Tänään jatkuu sama lasten sänkyjen osalta :)

Vierailija
6/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungin sivuilla on tapahtuma-kalenteri. Tutki olisko teillä päin kivoja juttuja joissa käydä. Kesäteatteriin vaikka?

Käykää torilla ostamassa mansikoita ja herneitä. Marketeissa käyneille muksuille se on elämys. Tai menkää piknikille uimarannalle, teette ensin herkulliset eväät...

Vierailija
7/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sitten vaan flegmaattisessa tilassa. Taidat todella olla loman tarpeessa! Jossain vaiheessa tajuat, että elämää on töidenkin ulkopuolella.

Vierailija
8/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? Merenrannalla vai sisämaassa?

Voisitte leikkiä turisteja ja käydä risteilemässä lähivesillä.

Ja miksi ette lähde matkalle, Suomessa on vaikka mitä nähtävää. Asuntomessut, kesätapahtuma joka kylässä, urheilua vaikka millaista.

Vierailija
9/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tämmöstä tilannetta..mulle työt on vaan keino ansaita rahaa. Käyn töissä sillon kun on työaika ja kun työt loppuu en urhaa niille ajatustakaan ennen kun taas seuraavan kerran menen töihin. Mun elämä on töiden ulkopuolella.. tavoittelen tilannetta että olis taloudellisesti mahdollista etten kävis enää töissä.. on niin paljon kaikkee kivaa tekenistä

Vierailija
10/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupea juomaan viinaa niin johan maailma hymyilee ;) kjeh kjeh

Vierailija
11/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotappa kun totut tuohon niin työt rupeaa tuntumaan vähemmän kiinnostavalta

Vierailija
12/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä lista lomatekemistä, josta sitten joka päivä poimitaan joku säähän ja fiilikseen sopiva juttu. Listalla on mm. maauimala, uimaranta, kotieläinpiha, mummola, sukulaisten mökki, pihapelejä (sulkapallo, mölkky, kroketti), lautapelejä jne. lapsia pitää välillä houkutella pois omista peleistään, mutta innostuvat kyllä.

Lisäksi mulla on liuta kotihommia, joista yritän saada ainakin suurimman osan tehtyä.

Vierailija
13/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on käsittämättömän köyhä elämä (henkisesti ja sisällöllisesti, ehkä ei rahallisesti), jos noin tunnet. En uskoisi tuota todeksi, jollen olisi törmmännyt vastaavanlaiseen ihmiseen joka melkein itki kun jäin vuorotteluvapaalle kuvitellessaan, että hän "joutuisi" jäämään myös itse vuodeksi pois töistä. Mutta meitähän on moneksi, jokainen tyylillään.

Vierailija
14/14 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olet ammatiltasi?