Millaisia sivuvaikutuksia koronarokotteesta?
Kertokaa kokemuksia. Minulla meni niin että ykkösannos pieni käden kipuilu,vei muuta.
Kakkosannos viime viikolla. Rokotuspäivänä ei mitään oireita. Seuraavana päivänä pikku lämpöily. Sen jälkeen pari päivää ei mitään oireita. Neljän päivän kuluttua nousi kova kuume, lähes 39 astetta. Nyt viides päivä ja edelleen lämpöä 37.5. kävin varmuuden vuoksi myös koronatestissä, se nega.
Rokote Pfizer.
Kommentit (20)
2 rokotusta saatu ja ei tullut minkäänlaisia sivuoireita.
Toinen rokote viime viikolla, seuraavana päivänä vähän väsynyt ja kipeä olo, niveliä särki. Meni ohi päivässä, rokotuskohta on edelleen vähän arka.
Mulla on vasta eka rokotus, Pfizer. Ei tullut mitään oireita. Kyllä sen rokotuskohdan löysi, kun paineli, mutta ei se muuten tuntunut.
Eka rokotteen jälkeen: ei mitään oireita eikä kipuja
Toka rokotteen jälkeen: ei mitään oireita eikä kipuja
Kipeä käsi pari päivää. Kestin sen kuin sankari
Ekasta olkavarsi kipeä 5 vuorokautta. Toisesta yhden vuorokauden. Ei muita oireita.
Vierailija kirjoitti:
Kipeä käsi pari päivää. Kestin sen kuin sankari
Mulla myös ekan annoksen jälkeen jonkin verran käsi kipeä. Nyt eilen sain toisen ja hieman käsi kipeä. Vähemmän kuin ekasta. Pfeizer laitettiin.
Ekasta ei muuta kun rokotuskohta oli yhtenä päivänä hiukan lämmin ja punoitti, senkin huomasin kun erikseen katsoin. Astrazenega.
Kuume on kuulemma merkki siitä että rokote tehoaa.
Ei mitään oireita. Tuttavalle oli noussut kuume viikon päästä rokotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Jestas teitä viedään halvalla
Sama rokote, ensimmäisestä kova väsymys ja kipeä käsi. Toisesta kova väsymys ja rokotusta seuraavana yönä nousi yli 39 asteen kuume, joka jatkui n.
vuorokauden. En ollut työkuntoinen ensimmäisenä kuumeettomana päivänä vaan nukuin varmaan 20 h.
Minut on kahteen kertaan rokotettu.Rokoteen nimi:Astra Zenecan.Ei mitään ongelmia. Vaikka olen alerginen,keuhkoni sököt ymm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas teitä viedään halvalla
Mitä tarkoitat? Selvennä vähän!
Vierailija kirjoitti:
Olen neliraajahalvaantuneena Tayssissa koronarokotteen takia.
Hyvin näyttää palstailu sujuvan raajat halvaantuneinakin;)
Molemmista tuli vain käsi kipeäksi. Ekalla kerralla vain samaksi illaksi, toisella kerralla kesti kaksi päivää.
Miehelle ei tullut kummallakaan kerralla mitään.
80 v äidille tuli ekalla kerralla pääkipu illaksi, toisella kerralla ei mitään.
Nuorella vasta eka annos, ei mitään oireita.
Ekasta pari päivää väsymystä, tokasta käsi päivän kipeä.
Ei muuta oiretta kuin jatkuva v.itutus. En ottaisi enää rokotetta.
Itätrolleilla oireena on aina verenpaineen nousu. Siis jos kyseisen rokotuksen on saanut joku ei-venäläinen ja rokotus on saatu äiti-venäjän rajojen ulkopuolella.
En oo vielä uskaltanut hakea. Tuttuni saaneet vasta yhden annoksen, josta kaikilla vain käsikipua. Yhdelle tuli enemmän oireita, niveliin ja raajan tuntohäiriöitä jne.