Lue keskustelun säännöt.
Pitäisikö synnyttäjällä mielestäsi olla mahdollisuus valita sektio?
Kommentit (4)
Kyllä. Omalla kustannuksella tietenkin, sillä sektio on leikkaus ja on kalliimpi toimenpide ja vaatii pidemmän visiitin sairaalaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun mielestä lääketieteellisiä toimenpiteitä ei noin vaan valita.
Synnytys ei sinällään ole sellainen, mutta sektio tietenkin on.
Kyllä. Itse olisin valmis maksamaankin siitä vaikka ne todelliset kustannukset mieluummin kuin anelemaan.
T:Pelkosektioitu (ja sitä ennen useamman kerran alatiesynnyttänyt)
Ei, mutta jos joku sellaisen valitsisi mukavuussyistä, niin saisi kyllä ensin suorittaa vähintäänkin kätilön tutkinnon. Muuten en usko, että on riittävästi tietoa päättääkseen asiasta. Sori.