Mikä on insta avari?
Oli yksi googlen haetuimmista, tosin googlekaan ei osannut kertoa.
Mikä on siis Makun insta avari, jota jetin tulee odottaa?
Kommentit (11)
Instagram-avautuminen.
Tarkoittanee jonkin synkän salaisuuden paljastamista instagramissa. Makun alkuperäiseen viestiin liittyen, ei liene vaikea arvata, minkä asian tiimoilta.
Siinä vasta herrasmies, sen sijaan että asiat käsiteltäisiin kahden kesken tai virallisia väyliä pitkin, avaudutaan somessa. Arvostan. NOT.
Kuulostaa joltain surullisen kuuluisan "Koskelan"jengin keskinäiseltä slangilta.
insta avari = välitön avokämmenellä lyönti
Vierailija kirjoitti:
insta avari = välitön avokämmenellä lyönti
Taistelulajien ammattilainen uhkailee väkivallalla.
Ihailtavaa.
Mitä jos esimerkiksi olympiatason ampuja uhkaisi omalla lajillaan?
"kun nähään, saat päähäs puolivaipan, päälle napalmia"
T. Majuri
Tuskin tuli maku suomeen pakoon väkivaltaa, kun sen kylväminen ja sillä uhkailu on hänelle ihan normipäivä.
Eikö spr:n tytöt silitelleet riittävästi päätä vokissa aikanaan vai mistä moiset aggressiot kun pitää jatkuvasti uhota?
Eikös jeti ole loukannut makun siskoa? Näin ainakin minä ymmärsin. Tulis meinaan minultakin insta avaria sille joka minun siskoa loukkaisi. Ja muuten välittömästi..
Keijo10 kirjoitti:
Eikös jeti ole loukannut makun siskoa? Näin ainakin minä ymmärsin. Tulis meinaan minultakin insta avaria sille joka minun siskoa loukkaisi. Ja muuten välittömästi..
Jos siskosi olisi baarissa tarjoilijana, niin kyttäisit siellä siskoasi ja läväyttäisit jokaista joka
- katsoo liian pitkään
vinkkaa silmää
kysyy puhnumeroa
yrittää iskeä
jne?
Aika työläs ilta sinulla valvoa baaripossujen käytöstä.
Insta on arabiaa ja tarkoittaa instant joka on englantia ja tarkoittaa välitön