Kaunein kohteliaisuus, jonka olet saanut naispuoliselta henkilöltä
Kommentit (35)
Näytin kuulemma niin freesiltä kesken muuttohässäkän kun itsestä tuntui hikiseltä ja likaiselta oikeasti :)
Mun tulee sun seurassa aina niin iloinen olo, sanoi eräs ystävä.
N45
En minä ole naisilta koskaan kehuja saanut.
Miehiltä joo, mutta eräältä mieheltä kuulin, että miehet kuulemma kehuvat naisia vaikka mistä, kun p|mppaa tekee mieli.
"Sä olisit varmaan ihan kiva kaveri"
Sanoi timmi Tinder deitti
Kuulemma liikutan lantiota hyvin nussiessa
Että olen yllätyksellinen ihminen niin, että aina kun luulee tuntevansa mut, yllätäkin jollain aivan uudella positiivisella asialla. N44
Että parasta miussa on se, että näen kaikissa ihmisissä jotain hyvää.
Jumal auta sinä olet vttu maailman paras kitaristi, ei satana mitä just tapahtu?
(keikan jälkeen, ja vielä useammin miesten kuin naisten sanomana hahaha)
Haluan ostaa tuon puvun päältäsi.
En tiedä, oliko tämä kohteliaisuus, vai mitä, mutta ystäväni sanoi baarissa, että voitko mennä muualle, että muillakin naisilla olis jotain mahiksia 😆
Voi vitsi, pitkään yritin miettiä, mutta rehellisesti en ole varmaan koskaan saanut mitään kehuja. Vaatteita ei koskaan kommentoida, ulkonäöstä ei ikinä sanota mitään, luonteesta kuulen vain sellaisia asioita mitä en pidä kehuina :) Kertoo varmaan aika paljon minusta.
Oho, kun heitti kaljat vahingossa päälleni. Aivan tuntematon nainen ei osunut kavaljeeriinsa..
no saithan sen kahvin ajoissa keitettyä.
Metrilakua ostamassa - nuori nainen antoi minulle yhden lakun ilmaiseksi ja perusteluna oli, kun "te olette niin sairaan kaunis!" Tippa tuli linssiin.
Kun kollega sanoi ennen kesälomia : sinä olet paras. Ja lisäsi vielä: nyt sain sen sanotuksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun kollega sanoi ennen kesälomia : sinä olet paras. Ja lisäsi vielä: nyt sain sen sanotuksi.
Ihanaa❤️
Olen kertonut tämän ennenkin täällä mutta kerronpa uudestaan kyn lämmittää sydäntä vieläkin: laulaja Eini kehui kauniiksi 😊
Saisin kuulemma kenet naisen vaan. En sit tiiä..
M39