Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silta kausi 4

Vierailija
12.07.2021 |

Miten multa on voinut mennä ohi Silta sarjan neljäs tuotantokausi josta tänään TV1:llä tulee jo 4. jakso. En ole juuri Ylen kanavailta tai missään muuallakaan huomannut mitään buffausta tai mainoksia sarjalle vaikka aika paljon Ylen kanavia katsonkin. Täytyy areenalta alkaa ykkösjaksosta seuraamaan, 2 jaksoa siellä näkyi jo olevan. Sofia Helinin näyttelemän Sagan takiahan itse olen näihin jäänyt koukkuun, on vaan niin kiehtova persoona.

Miltäs sarja on vaikuttanut niiden mielestä jotka ovat jo ehtineet alusta asti seurata verrattuna aiempiin kausiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole nähnyt mitään mainoksia tms. Kiitti! Tämä täytyy katsoa.

Vierailija
2/7 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämä mikään uusi kausi ole? erehdynkö, vai tuliko se jo useampi vuosi sitten eli on uusinta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä jo vanha juttu

Vierailija
4/7 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta vanha

Vierailija
5/7 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa , mä kuvittelin että olin vain 3 kautta nähnyt , 2 ekaa niistä mulla on blu-raylla. No , pitää katsoa areenalta josko olin jo aiemmin nähnyt vai en. En äkkiseltään muista nähneeni Sagaa vankilassa. mutta dementia voi olla jo niin pitkällä että ei voi muistiini luottaa :)

Vierailija
6/7 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista näyttää neloskautta. Olisivat ennemmin aloittaneet alusta koko sarjan. Kyllä se kestää useammankin katselukerran.

Vierailija
7/7 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja. Katson uusintana ja edelleen tykkään.

Sori, ot, mutta kuoliko gåsmamman roskikselle kun sitä ammuttiin? Jäi epäselväksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme