mites tavaroiden haku poissa eorn jälkeen?
Mun kysymys kuuluu uskallanko tapaa exän ja hakea tavarani sieltä. Mies ei koskaa ollu mustasukkainen, mutta oli vissii aika allapäin eron jälkeen ja oli itsetuhoinen. Ei oikee halua sopia mitää päivää koska tulisin hakemaan tavarat, mutta toisaalta suhde meni huonosti jo kauan. Miestä ei kiinnostanut. Mietin että kilaroikohan se kun hänet jätettiin. Käy töissä mutta alkoholia aina menny. Exä ei ikinä rajotellut mun menoja eikä ikinä epäilly pettämisestä
Kommentit (11)
No niitä tavaroita on aika paljon ja semmosia millä se ei tee mitään.
ap
Vierailija kirjoitti:
No niitä tavaroita on aika paljon ja semmosia millä se ei tee mitään.
ap
Mitä se sua häirii? Vieköön itse pois, jos ei anna hakea pois.
Hae pois. Miehet ei nakkele tavaroita parvekkeelta ulos noukittavaksi kuten naiset.
Ota kaveri mukaan ja käy hakemassa tavarasi. Jos ei muuten, niin kantoavuksi.
Eiköhän halua päästä ylimääräisistä tavaroista eroon? Kuka haluaa toisten tavaroitansa nurkkiinsa pitemmäksi aikaa?
Varmaan tyytyväinen, kun lähtee loputkin muistot pois teidän suhteesta.
Jos pelkäät että se vois tehdä sulle jotain niin ota joku kaveri mukaan kun lähdet sinne.
Olet voinut jakaa elämääsi (ehkä pitkäänkin) miehen kanssa, mutta nyt et voisi muutaman hetken tai tunnin tavaroiden hakua tehdä? On taas ihme kysymys ja logiikka kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän halua päästä ylimääräisistä tavaroista eroon? Kuka haluaa toisten tavaroitansa nurkkiinsa pitemmäksi aikaa?
Ei kai kukaan halua, mutta kiusanteon takia ei myöskään halua niitä luovuttaa takaisin.
Anna olla ja osta uudet tilalle.