Miten käytätte hernistä?
Kommentit (18)
Jätän kauppaan. Ostan sen sijaan liharuokien lisukkeeksi coop pikkuherneitä. Ovat todella laadukkaita 👌🏼
En käytä
Ei ole lihansyöjän öyhötystä, enemmänkin olen (koti)pesco-lakto-ovo-vegaani
Vierailija kirjoitti:
En käytä
Et ole vegaani ollenkaan. Vegaani ei KÄYTÄ MITÄÄN eläinkunnan tuotteita. Sinulla oli useitakin.
Vai olenko minä mielestäsi carnovegaani?
Kysymys koski niitä jotka käyttää. Mutta kommentoimaan rientää ne jotka ei käytä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kysymys koski niitä jotka käyttää. Mutta kommentoimaan rientää ne jotka ei käytä. 🙄
Näihin ketjuihin tuntuvat ryntäävän ensimmäisenä juuri ne lihansyöjät, eläinrasvauskovaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä
Et ole vegaani ollenkaan. Vegaani ei KÄYTÄ MITÄÄN eläinkunnan tuotteita. Sinulla oli useitakin.
Vai olenko minä mielestäsi carnovegaani?
Totta, oikea termi on xxx-vegetaristi. Oon tosi sori virheestäni
Laitan öljyä pannulle, hernikset sinne ja vähän paistan, sitten perään marinadi, joka on tehty vedestä, soijakastikkeesta ja pippurista. Sitten paistan sen aikaa, että vesi on haihtunut ja jatkan paahtamista kunnes ovat rakenteeltaan vähän rapeita. Syön pastan kanssa, joskus napostelen sellaisenaan. Joskus leivän päälle, tortillojen väliin jne.
Niin, mitä se hernis on muuta kuin hernekeittoa? Kerro mummolle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on?
Etelä-Savossa hernis on hernekeittoa ja siihen jalostajan purkista tehtyyn laitan sinappia ja pekonimurua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on?
Etelä-Savossa hernis on hernekeittoa ja siihen jalostajan purkista tehtyyn laitan sinappia ja pekonimurua
On se monessakin muussa maan kolkassa hernistä. Siksi ihmettelenkin, miksi tuon herneproteiinituotteen nimi on yleensä mennyt viranomaisilta läpi. Tosin meidän taloudessa puhutaan useimmin hernarista.
puhu suomea.