Täytin juuri pyöreitä vuosia ja kukaan ei muistanut töissä. Sukulaisilta tuli kaksi puhelinsoittoa
Kommentit (30)
Meillä ei ole töissä enää vuosiin muistettu kenenkään päiviä.
Pitäisi olla palkallinen vapaapäivä!
Mistä töissä kukaan tietäisi kenenkään syntymäpäiviä, en minä ainakaan tiedä kenenkään työkaverin synttäreitä joten miten ihmeessä voisi odottaa onnitteluita?
Mulle on tosin joskus laitettu nimipäiväonnitteluita :)
Jospa töissä kukaan ei tiennyt ja suku nyt on pahin muutenkin!
Mistä ne töissä tietävät, vanhako olet? Vai pitäisikö pomon pistää kaikkien synttärit kalenteriin? Eikä muutkaan muista, jos ei itse juhlia järjestä.
Miksi oletat, että töissä tiedettäisiin sinun syntymäpäiväsi ylipäätään ?
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan lue tätä aloitusta. Ihan loistavaa.🤣
Hyvä minä 50 v![/quot
repesin😂
Mä en aina muista edes omia syntymäpäiviäni, eikä hirveästi kiinnostakaan.
Veit kahvipullat ja kukaan ei onnitellut?
Ps. Työnantaja ei saa kertoa kenenkään syntymäaikaa.
En minä tiedä työkaverin syntymäpäiviä. Ei meillä mitään juhlita.
Vierailija kirjoitti:
Jospa töissä kukaan ei tiennyt ja suku nyt on pahin muutenkin!
Ei näyttänyt tietävän juu. Yleensä ostetaan kukkia ja kerätään porukalla lahjakortti tms.
Kakku kai pitäis tulla työnantajan puolesta. Vein itse kakun. Yks työkaveri alkoi kehua et hänpä täyttää ens viikolla pyöreitä. Vastasin et niin minäkin. Hän vastasi: ai jaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea.
Kiitos
Ap
Jos osuu viikolle, saa palkallisen vapaapäivän.
Itse täytin hiljattain 50v. Esimies muisti ja toi kakun ja kukkakimpun.
Mulla oli 50 vee päivänä työ huoneeni seinä täynnä serpentiiniä ja ilmapallot numeroina 5 ja 0 🎈
Tauko oli ip mulle työkaverit lauloivat ja firman puolelta annettiin kukkakimppu 💐 ja työkavereideni puolelta oma lahja🎁
Yhteinen kahvihetki (työajalla tämä kaikki)
Jossa tarjoilin tekemääni täytekakkua.🎂
Ihana ikimuistoinen päivä ❤️
Ei muakaan kukaan muistanut töissä kun täytin 50. Kaikkia muita on muistettu. Vähän myöhemmin tuli sitten pyyntö, että haluaisinko osallistua johonkin video-onnitteluun kun esimies täytti pyöreitä. En osallistunut, ei huvittanut.
Eikä kukaan lue tätä aloitusta. Ihan loistavaa.🤣
Hyvä minä 50 v!