Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi-huijaus ja ulosotto: asia keskeytetty, koska asianomainen todettu varattomaksi. Uusisitteko ulosottopyynnön?

Vierailija
12.07.2021 |

Nainen huijasi minulta 150 euroa pari vuotta sitten, yhteensä naisella oli 18 uhria ja huijattu summa yhteensä ~2000 euroa. Laitoin saatavani ulosottoon.

Nyt tuli ulosotosta kirje, jossa hakemus on ikään kuin käsitelty, koska nainen on todettu varattomaksi.

Voin silti uusia ulosottoasian, mutta se taitaa maksaa kympin.

Uusisitteko?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aina voi tulla perintöä tai vaikka lottovoitto.

Vierailija
2/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä uusisin ihan kiusakseni. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa vaivaa. Tyypillä lie velkaa sen verran, et omias saat odottaa...loputtomiin.

Vierailija
4/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheistäni huijattiin kerran ja siitä tuli tosiaan päätökset ja samat itkut ulosoton toteamasta varattomuudesta. Muistaakseni kerran jaksoin uusia pyynnön alkuperäisen tuomion jälkeen, mutta jo pelkästään siinä oikeuden päätöksessä lueteltuja uhreja oli tyyliin vähintään muutama kymmenen, joten totesin ettei huijattu summa huomioon ottaen pääse tuntipalkoille jos joutuu kerran vuodessa uusimaan.

Joten itse en luultavasti jaksaisi. Jos joku kehittäisi tuohon maksuttoman automaatin millä ulosoton saisi automaattisesti uusittua kunnes maksettu niin siitä voisi ihan kiusaksi vaikka pienen summan maksaa. Sekin riittäisi jos siitä selviäisi vaikka parilla hiiren klikkauksella toisin kuin nykyiset kivikaudelta olevalta raskaat käytännöt joita eivät jaksa pyörittää kuin perintätöimistot ja juristit.

Minusta on ihan naurettavaa uhrien kyykyttämistä, että tuo uusinta pitää tehdä joka vuosi uudelleen tai ainakin 5 vuoden sisällä aina vähintään kerran.

Vierailija
5/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vuokralainen jätti vuokransa maksamatta ja lopulta hylkäsi asunnon. 1300€ oli jo sen verran, että näin ulosottoon hakemisen vaivan ja maksoin siitä. En tosin viitsinyt enää uusia sitä.

Sen sijaan kun minulle lähetettiin 400€:n keikkalippujen sijaan tyhjä kirjekuori, tein vain rikosilmoituksen. Tosin kävi tuuri ja kaverin äiti maksoi rahat takaisin, ettei poika saanut petostuomiota. Sitä en olisi viitsinyt lähteä luottotiedottomalta nuorelta ulosmittaamaan.

Vierailija
6/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat kiusata minimitoimeentulolla elävää ihmistä? Eikö omatunto kolkuta?

Vierailija
7/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisit huutoa.

Tori on huijareita yms täynnä.

Vierailija
8/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat kiusata minimitoimeentulolla elävää ihmistä? Eikö omatunto kolkuta?

Koska olen itsekin minimitoimeentuloinen?

Ap

Vierailija
9/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäisit huutoa.

Tori on huijareita yms täynnä.

En käytä enää kumpaakaan!

Ap

Vierailija
10/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta ostelet silti netistä 150 euron tuotteita? Ei järin uskottavaa

Vierailija
11/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ostin matematiikan ja fysiikan kirjoja aikuislukiota varten. Ne maksavat kirjakaupassa aika paljon.

Ap

Vierailija
12/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää huuto.nettiä. Siellä on palautejärjestelmä, jonka perusteella voi valita itse, että  ostaa vain sellaiselta myyjällä, jolla on paljon (tai ainoastaan) positiivisia palautteita.

Vierailija
13/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ostin matematiikan ja fysiikan kirjoja aikuislukiota varten. Ne maksavat kirjakaupassa aika paljon.

Ap

Toisen asteen opinnot on nykyään maksuttomia opiskelijalle. Kirjat ja tietokone tarjotaan koulun puolesta.

Vierailija
14/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Toisen asteen opinnot on nykyään maksuttomia opiskelijalle. Kirjat ja tietokone tarjotaan koulun puolesta.

Niin, vuodesta 2021 lähtien. Pöljä.

Vierailija
15/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ja vielä haukutkin ihmisiä

Vierailija
16/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusisin vain periaatteen vuoksi, koska ihmisen kuuluu ymmärtää tekojensa seuraukset, ihan niiden kaikkien. Joten uusisin asiaa varmaan vaikka menisin itse lopulta tappiolle. Kyse on periaatteesta.

Vierailija
17/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ja vielä haukutkin ihmisiä

Minulla ei ole hajuakaan mistään maksuttomuuksista tai maksullisuuksista. Valitsin joka tapauksessa toisen polun ILMAN torin tai kirjakaupan lukiokirjoja.

Ap

Vierailija
18/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheistäni huijattiin kerran ja siitä tuli tosiaan päätökset ja samat itkut ulosoton toteamasta varattomuudesta. Muistaakseni kerran jaksoin uusia pyynnön alkuperäisen tuomion jälkeen, mutta jo pelkästään siinä oikeuden päätöksessä lueteltuja uhreja oli tyyliin vähintään muutama kymmenen, joten totesin ettei huijattu summa huomioon ottaen pääse tuntipalkoille jos joutuu kerran vuodessa uusimaan.

Joten itse en luultavasti jaksaisi. Jos joku kehittäisi tuohon maksuttoman automaatin millä ulosoton saisi automaattisesti uusittua kunnes maksettu niin siitä voisi ihan kiusaksi vaikka pienen summan maksaa. Sekin riittäisi jos siitä selviäisi vaikka parilla hiiren klikkauksella toisin kuin nykyiset kivikaudelta olevalta raskaat käytännöt joita eivät jaksa pyörittää kuin perintätöimistot ja juristit.

Minusta on ihan naurettavaa uhrien kyykyttämistä, että tuo uusinta pitää tehdä joka vuosi uudelleen tai ainakin 5 vuoden sisällä aina vähintään kerran.

Jos tosiaan on näin, niin eihän siinä ole järjen häivää! Sen saatavan pitäisi säilyä vaikka maailmantappiin ja kasvaa korkoa kunnes tyypillä on rahaa maksaa! Ei sitä voi noin vaan mitätöidä! Ei kai muillekaan laskuille niin tehdä, vai..? Jos tehdään, niin käytännössä kannattaa olla varaton ja ostella mielin määrin kaikkea ilman ajatustakaan maksaa ostoksiaan koskaan!

Vierailija
19/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö rikosilmoituksen?

Vierailija
20/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on ihan lähipiiristä tapaus, jossa ravintolan omistaja katsottiin ulosottovirastossa varattomaksi.

Kummasti ravintola pyörii vielä tänäkin päivänä.

Näin toimii oikeus suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän