Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuo ulkomaalaiset pystyvät pukeutumaan näillä helteillä collegetakkeihin ja farkkuihin?

Vierailija
12.07.2021 |

Olen huomannut että hyvin moni tumma mies pukeutuu noin! Miten ne pystyy?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hihat suojaa paahteelta. Just yksi tuttu kertoi, että kun hän on ollut Israelissa kaivoksilla, siellä jotkut lämpimistä maista kotoisin olevat pukeutuivat huppariin ja collegehousuihin. Mä en tee niin, mutta en myöskään käytä hihattomia ja sortseja, vaan ohuita pitkähihaisia ja -lahkeisia vaatteita.

Vierailija
2/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin naiset, paksut, pitkähihaiset vaatteet ja huivi. Tänään kaupassa eräällä naisella oli pitkä takki ja hame, sekä mustat sukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs romanit niihin hameisiin. 

Vierailija
4/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vastaan tuli tänään ihan vaalea teinityttö jolla oli musta pitkähihainen jotain villan näköistä oleva paita ja musta pitkät housut. En meinannut uskoa silmiäni. Ulkona oli 28 astetta ja mä meinasin paistua.

Vierailija
5/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin farkut. Mutta mulla ei ole muita housuja mitä käyttää.

Vierailija
6/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vastaan tuli tänään ihan vaalea teinityttö jolla oli musta pitkähihainen jotain villan näköistä oleva paita ja musta pitkät housut. En meinannut uskoa silmiäni. Ulkona oli 28 astetta ja mä meinasin paistua.

Mulle tulee tästä jonkinlainen fläsäri siihen, kun olin viime kesänä tosi kuumana päivänä Ähtärin eläinpuistossa, ja siellä jossain perheessä teini oli pukeutunut tosi paksuihin vaatteisiin, tarkkaan en enää muista, mutta tyyliin pipo. Samoin oli viikonloppuna ratsastuskisoissa jollakulla toppaliivi päällä.

Vierailija
7/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuvat niihin, koska niin heille on sanottu.

Vierailija
8/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hihat suojaa paahteelta. Just yksi tuttu kertoi, että kun hän on ollut Israelissa kaivoksilla, siellä jotkut lämpimistä maista kotoisin olevat pukeutuivat huppariin ja collegehousuihin. Mä en tee niin, mutta en myöskään käytä hihattomia ja sortseja, vaan ohuita pitkähihaisia ja -lahkeisia vaatteita.

Siis ei kaivoksilla, vaan KAIVAUKSILLA :D Heh.

Vierailija
9/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu niin mihin lämpötiloihin on alunperin sopeutunut. Ei nämä meidän helteet tunnu missään jos on kasvanut maassa missä 40 asteen lämpötilat on arkipäivää.

Vierailija
11/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tummempi pigmentti ihmisellä on ihossaan, sitä paremmin hän kestää kuumuutta. Juuri siitä syystä valkoinen ihminen paistuu ja musta ihminen voi kulkea vaikka toppatakki päällä.

Vierailija
12/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse käyttää minishortseja kesälläkään, mutta kyllä mulle tulee heti mieleen että helteellä pitkiä farkkuja käyttävällä valkoisella ihmisellä on mielenterveysongelmia.

Vierailija
13/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs romanit niihin hameisiin. 

Romanimiesten kesäasu taas on musta pusakka, mustat suorat housut sekä mustat lipokkaat mustien sukkien kanssa.

Vierailija
14/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöön tottuu. Kaveri oli Afrikassa rauhanturvaajana ja tuli juhannuksena Suomeen. Me muut oltiin t-paidassa ja kaveri toppatakki päällä terassilla 😄

Vierailija
15/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ulkomaalaiset? Ihan sujuvaa suomea puhui äskenkin mustiin nahkatakkeihin pukeutunut poikaporukka, joka kauppamatkalla vastaan tuli. Ja kaikilla oli vaalea iho. 

Vierailija
16/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse käyttää minishortseja kesälläkään, mutta kyllä mulle tulee heti mieleen että helteellä pitkiä farkkuja käyttävällä valkoisella ihmisellä on mielenterveysongelmia.

No sehän ei kerro mistään muusta kuin sinun rajallisesta ajattelukyvystäsi. Tai sitten projisoit omia ongelmiasi muihin. 

Vierailija
17/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tummempi pigmentti ihmisellä on ihossaan, sitä paremmin hän kestää kuumuutta. Juuri siitä syystä valkoinen ihminen paistuu ja musta ihminen voi kulkea vaikka toppatakki päällä.

Ei mene noin. Kyllä tummissakin on niitä, joille tulee helposti kuumaa. 

Vierailija
18/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämpöön tottuu. Kaveri oli Afrikassa rauhanturvaajana ja tuli juhannuksena Suomeen. Me muut oltiin t-paidassa ja kaveri toppatakki päällä terassilla 😄

En usko, että ihan noin äärimmäiseksi menee, vaikka olisikin kauan lämpimässä maassa. Suomalaisena juhannuksena on harvemmin kovin lämmin. 

Vierailija
19/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee tästä jonkinlainen fläsäri siihen, kun olin viime kesänä tosi kuumana päivänä Ähtärin eläinpuistossa, ja siellä jossain perheessä teini oli pukeutunut tosi paksuihin vaatteisiin, tarkkaan en enää muista, mutta tyyliin pipo. Samoin oli viikonloppuna ratsastuskisoissa jollakulla toppaliivi päällä.

Se on teinimuotia nyt!

Pukeudutaan paksuihin, väljiin collegevaatteisiin kesähelteilläkin. Tai erityisesti juuri silloin. Että erottaudutaan varmasti vanhoista pieruista.

Vierailija
20/37 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli päällä tänään ohut pitkähihainen neule ja farkut. Neuleen alla t-paita. Jalassa sukat ja tennarit. Ei ollut kuuma. Olen valkoihoinen ja asunut koko ikäni Suomessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme