Mies säilyy usein nuorekkaana esimerkkinä vaikka Tom Cruise joka menisi kolmevitosesta
Kommentit (48)
Totta! Ihan kuin naisetkin, kuten vaikka Jennifer Lopez. Mahtavaa et me kaikki ollaan näin nuorekkaita!
Huippuunsa treenattu ja maailman parhaiden kauneuskirurgien operoitavana oleva Hollywood-tähti säilyy usein nuorekkaana, oli sitten mies tai nainen. Tavan matit ja marjatat harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Totta! Ihan kuin naisetkin, kuten vaikka Jennifer Lopez. Mahtavaa et me kaikki ollaan näin nuorekkaita!
Lopez pyyhkii Cruisella pöytää tässä asiassa.
Häh? Etkö ole katsonut kuinka pöhöttynyt ja leikelty hänenkin naamansa nykyään on? Ei oikeasti meinaa edes tunnistaa.
Cruisella on ollut varaa kasvojenkohotuksiin ja muihin toimenpiteisiin säilyäkseen nuorekkaan näköisenä. Eihän kukaan vanheneva ns tavismies näytä luonnostaan tuolta 🙂
Sillä alkaa olla aikamoinen mummonaama. Liikaa täyteaineita tai mitä lie naamalleen teettääkään.
Naisia kismittää että mies vain charmantuu vanhetessaan😀
Luin uutisen ja meinasin tehdä aloituksen, että Cruisella on ukkiposket. Näkyi tokassa kuvassa selkeästi kun ei hymyillyt leveästi. Arvelin olla kiltti ja jättää postaamatta. Cruiselle olisi voinut tulla paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Naisia kismittää että mies vain charmantuu vanhetessaan😀
Väitteesi on harhainen. That s all. Jotkut miehet juu, useimmat ei.
Ei vaan ole lähellekään luonnollista tuo. Kasvojenkohotuksia, täyteaineita, hampaissa kuoret, silmäluomien kohotusleikkaus jne.
Vierailija kirjoitti:
Cruisella on ollut varaa kasvojenkohotuksiin ja muihin toimenpiteisiin säilyäkseen nuorekkaan näköisenä. Eihän kukaan vanheneva ns tavismies näytä luonnostaan tuolta 🙂
Niinpä. Kuin vanha tuo cruise jo onkaan? 60?
Kun joitain vuosia sitten kuulin kuinka skientologiaan hurahtanut Cruise höpötti ja arvosteli julkisesti prime time lähetetytssä tv (mm) psykiatriaa ja mielialalääkkeiden käyttöä ja markkinoi skientologiaa yhteiskunnallisen ongelmien poistajana. niin mielessäni kävi, että joku on tainnut suorittaa hänelle myös aivoleikkauksen.
Leikkauksellla saatettiin tavoitella ehkä sitä, että Cruisella olisi vastaisuudessa nuorekkaita ja tuoreita ajatuksia; näin kerrottiin sittemmin saman vuoden huhtikuun 1.päivä.
Mutta kuulijana saatoin todistaa, että viimeisään tämä leikkais (tai sitten vain hänen hurahtamisensa skientologiaan) sai Cruisen kuullostamaan kauniisti sanottuna järkensä menettäneeltä.
Sinkkumies
Mikä &¤/£%#"($@ siinä on, että ihminen ei saa näyttää ikäiseltään?
Itse olen kärsinyt n. 40 vuotiaaksi asti siitä, että minua luultiin usein alaikäiseksi, ja "palvelu" oli sen mukaista. Nyt olen tyytyväinen siihen, että viisikymppisenä näytän viisikymppiseltä, ja saan sentään palvelua niin kuin muutkin aikuiset.
Onhan Cruise tosi kuuma, mutta ei käy 35-vuotiaasta tosiaankaan, paitsi kropaltaan.
Nuorekas Cruise?!!!
😮 wuuuut?
Papan naama oli ku ilmapallo🎈!!
AP pitää mennä optikolle …. Ja äkkiä!
Ap taitaa kuulua samaan nuorekkaaseen ryhmään
En meinannut tunnistaa Cruisea, kun näin hänet EM-jalkapallon loppuottelua katsomassa. Todella pöhöttyneet kasvot ja vanhentunut valtavasti. Minulla on 35-vuotias mies. Cruise ei todellakaan näytä 35-vuotiaalta.
Sinä AP et ole