Mies kulkee omia teitään
Mitäs mieltä olette miehistä jotka kulkevat omia teitään, kuten vaikkapa, Damiano David.
Kommentit (14)
Erittäin seksikästä. Mies joka on päättäväinen ja menee sinne minne haluaa ja miten haluaa eikä elä kuin lammas.
Mä olen Mies
Ja mä kuljen, omii teitä vaan!
Mä näitä teitä tääl dallaan vaa viimeiseen asti.
Erittäin jees, kunhan käyttää Camel bootseja.
Varakkaita ovat kun on varaa hyvään maasturiin mikä ei tarvitse teitä
Eii ole puudeli. SUomessakin vaikka olisi puudeli ja iso vasara näilllä tyypeillä niin he tiedostavat sen eli eivät ala esiim raukkoja sillä nuijimaaan.
Vierailija kirjoitti:
Eii ole puudeli. SUomessakin vaikka olisi puudeli ja iso vasara näilllä tyypeillä niin he tiedostavat sen eli eivät ala esiim raukkoja sillä nuijimaaan.
Muttta tietysti onhan siinäkin puudelin oma asema aina vastuusssa siinä systeemissä.
No kiva ettei ole lammas. Rokkariksi haluaminen on kylläkin hyvin yleistä, joten en nyt sanoisi, että on kovasti kulkenut omia teitään.
Damiano David? Mies? Ei taida ikä eikä sukupuolimääritelmä riittää ihan tuohon.
Nuorukainen joka yrittää herättää epätoivoisesti huomiota on aika kaukana omia teitä kulkevasta miehestä, tyyliin Tony Halme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttta tietysti onhan siinäkin puudelin oma asema aina vastuusssa siinä systeemissä.
Etttä ajatus siitä että kenellä on valtaa niin sitä pitää myös saaada vapaasti kritisoida. Ja miettiä yleensäkin kritisoinnissa sitä että kritisoiko aiheesta vain aiheen vierestä.
Määrittele "kulkee omia teitään"