Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui minut puhelimessa heräämössä. Oikeita ja aitoja tunteita/tuntemuksia?

Vierailija
12.07.2021 |

Mies soitti juuri minulle heräämöstä leikkauksen jälkeen, lähes heti herättyään. Kuulosti aivan omalta itseltään, reippaalta ja orientoituneelta, mutta aloitti pian antaumuksellisen antelun.

Olen kuulemma patalaiska *mmä joka syö liikaa siten, että on lihonut ”sairaisiin sfääreihin”. Alkoholistikin olen, ja haisen pahalta. Vinoili ja vtuili. Osa menisi sensuuriin.

Kaiken lisäksi ei ollut yksin huoneessa.

Jäin miettimään, että kaikessa tässä saattaa olla totuusperää. Ovatko nämä hänen todellisia tuntemuksiaan? Toki oli anestesian jälkeisissä huuruissa, mutta voiko olla, että nukutuksessa annettiin tavallaan ”totuusseerumia”?

Luulen kuitenkin, että toivuttuaan on aivan eri mies, siis verrattuna puheluumme, mutta silti.

Tuleeko totuus suusta pöllyissä? Näinkö mies todellisuudessa ajattelee, ja nyt vain sattui olemaan estot pois?

Kamalaa ajatella.

Tietoa tai ajatuksia? Ammattilaisia paikalla?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
22/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin huutanut ja itkenyt täyttä kurkkua heräämössä ja heti herättyä olin kysynyt, että missä se noita on? Kun siis stressaa tai on muuten kammottavia asioita tapahtunut elämässäni niin näen unta noidasta, joka yrittää tappaa minut. Olen myös siskolleni reippaasti sanonut, että käy lyömässä silloista poikaystävää koska minua ei kohdella niin. Hoitajille olen höpötellyt ikkunan pesuista.

Kai siinä jotain totuutta oli, mutta enemmän toisesta korvasta sisään. Nyt vain kalikka taisi kolahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Olen kuulemma patalaiska *mmä joka syö liikaa siten, että on lihonut ”sairaisiin sfääreihin”. Alkoholistikin olen, ja haisen pahalta. Vinoili ja vtuili. Osa menisi sensuuriin

Miettisin ainakin oliko jutuissa perää vai tuulesta temmattuja.

Vierailija
24/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi mitään painoa noille puheille. Ei se mitään totuusseerumia ole vaan päinvastoin aiheuttaa normaalista poikkeavia ajatuksia, harha-aistimuksia yms. Osalle enemmän ja osalle vähemmän.

- sairaanhoitaja

Vierailija
25/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööh, no minä olin samassa tilanteessa heräämössä kysynyt mieheltä miksi katossa menee virtahepo ja miksi miehellä on neljä päätä, ja että hänhän voisi luovuttaa niistä kolme tarviseville. En ottaisi ihan vakavissani.

No noin levoton ei mieskään ollut. :D

Jospa koetan antaa olla.

Ap

En kyllä antaisi olla. Ei tuollaisia vahingossa puhu. Lääketokkurassa puhutaan oikeasti tuollaisia virtahepo katossa juttuja, siis sellaisia jotka ovat täyttå potaskaa. Miehesi sanat eivät ole sellaisia.

Oma mies oli sairaalassa muutaman viikon ja puhelut häneltä olivat aivan järkyttäviä, itkin lähes joka kerta puhelun päätyttyä. Omassa hädåssään mies näki oikeudekseen sanoa ja puhua mitä sattuu. Miehen kotiuduttua meni pitkään ennen kuin väliimme olivat hyvät. Mielen sopukoissa on yhä iso särö.

Vierailija
26/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin huutanut ja itkenyt täyttä kurkkua heräämössä ja heti herättyä olin kysynyt, että missä se noita on? Kun siis stressaa tai on muuten kammottavia asioita tapahtunut elämässäni niin näen unta noidasta, joka yrittää tappaa minut. Olen myös siskolleni reippaasti sanonut, että käy lyömässä silloista poikaystävää koska minua ei kohdella niin. Hoitajille olen höpötellyt ikkunan pesuista.

Kai siinä jotain totuutta oli, mutta enemmän toisesta korvasta sisään. Nyt vain kalikka taisi kolahtaa.

Mä näen stressaavissa elämäntilanteissa paljon painajaisia hämähäkeistä. Kärsin siis fobiasta. Jos olen uniongelmien vuoksi todella väsynyt, näen niitä sivusilmällä tai tunnen niitä ihollani, vaikka tiedän ettei niitä ole.

En halua ikinä joutua heräämöön. Olen varma, että siellä olisi elefantin kokoinen hämähäkki herätessäni.

Vierailija
27/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööh, no minä olin samassa tilanteessa heräämössä kysynyt mieheltä miksi katossa menee virtahepo ja miksi miehellä on neljä päätä, ja että hänhän voisi luovuttaa niistä kolme tarviseville. En ottaisi ihan vakavissani.

No noin levoton ei mieskään ollut. :D

Jospa koetan antaa olla.

Ap

En kyllä antaisi olla. Ei tuollaisia vahingossa puhu. Lääketokkurassa puhutaan oikeasti tuollaisia virtahepo katossa juttuja, siis sellaisia jotka ovat täyttå potaskaa. Miehesi sanat eivät ole sellaisia.

Oma mies oli sairaalassa muutaman viikon ja puhelut häneltä olivat aivan järkyttäviä, itkin lähes joka kerta puhelun päätyttyä. Omassa hädåssään mies näki oikeudekseen sanoa ja puhua mitä sattuu. Miehen kotiuduttua meni pitkään ennen kuin väliimme olivat hyvät. Mielen sopukoissa on yhä iso särö.

Tässä on puhe Tässä on puhe heräämössä olosta. Ei todellakaan ne kaikki jutut ole ihan täyttä tuontyyppistä fantasiaa vaan mitä tahansa unen omaista tai esim. menneisyyden ihmissuhteisiin liittyviä muistojakin voi tulla anestesialääkkeiden vaikutuksesta.

Mutta toki, jos mies jatkaa samaa muutaman viikon kuten kuvaat, silloin ei ole enää kyse tästä. Leikkausten jälkikipuun saatavat lääkkeet ovat toki myös monet huumaavia, mutta ei niin vahvasti että selittäisivät enää tuollaista.

- sairaanhoitaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi