Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui minut puhelimessa heräämössä. Oikeita ja aitoja tunteita/tuntemuksia?

Vierailija
12.07.2021 |

Mies soitti juuri minulle heräämöstä leikkauksen jälkeen, lähes heti herättyään. Kuulosti aivan omalta itseltään, reippaalta ja orientoituneelta, mutta aloitti pian antaumuksellisen antelun.

Olen kuulemma patalaiska *mmä joka syö liikaa siten, että on lihonut ”sairaisiin sfääreihin”. Alkoholistikin olen, ja haisen pahalta. Vinoili ja vtuili. Osa menisi sensuuriin.

Kaiken lisäksi ei ollut yksin huoneessa.

Jäin miettimään, että kaikessa tässä saattaa olla totuusperää. Ovatko nämä hänen todellisia tuntemuksiaan? Toki oli anestesian jälkeisissä huuruissa, mutta voiko olla, että nukutuksessa annettiin tavallaan ”totuusseerumia”?

Luulen kuitenkin, että toivuttuaan on aivan eri mies, siis verrattuna puheluumme, mutta silti.

Tuleeko totuus suusta pöllyissä? Näinkö mies todellisuudessa ajattelee, ja nyt vain sattui olemaan estot pois?

Kamalaa ajatella.

Tietoa tai ajatuksia? Ammattilaisia paikalla?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaisin kintaalla.

Vierailija
2/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, no minä olin samassa tilanteessa heräämössä kysynyt mieheltä miksi katossa menee virtahepo ja miksi miehellä on neljä päätä, ja että hänhän voisi luovuttaa niistä kolme tarviseville. En ottaisi ihan vakavissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui mitä juttua!

Vierailija
4/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viittaisin kintaalla.

Yritetään… Satutti silti.

Ap

Vierailija
5/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni höpötteli omiaan nukutuksesta herättyään. Laitoin höyryjen piikkiin, mikä pitikin paikkansa.

Vierailija
6/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis osa ihmisistähän puhuu nukutettuna ihan hassuja. Tiedän eräänkin, joka sai herättyään kuulla hoitohenkilökunnalta, että oli koko leikkauksen ajan vähän väliä höpötellyt tosi ronskeja ja rivoja juttuja.

Vierailija
7/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siellä heräämössä voi saada puhelimen käsiinsä? En minä ainakaan ilman hoitajaa olisi siihen ulottunut.

Vierailija
8/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh, no minä olin samassa tilanteessa heräämössä kysynyt mieheltä miksi katossa menee virtahepo ja miksi miehellä on neljä päätä, ja että hänhän voisi luovuttaa niistä kolme tarviseville. En ottaisi ihan vakavissani.

No noin levoton ei mieskään ollut. :D

Jospa koetan antaa olla.

Ap

Vierailija
9/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni halusi kaihileikkauksen jalkeen kynan ja paperia etta olisi saanut kirjoitettua runon hoiturille. :D

Ai niin, ja leikkauksen ajan oli ollut tanssityttoja ymparilla. :D :D

Vierailija
10/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni höpötteli omiaan nukutuksesta herättyään. Laitoin höyryjen piikkiin, mikä pitikin paikkansa.

Kyllä. Näin ajattelinkin ja vastaavia kommentteja odotinkin.

Ap

Vierailija
11/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis osa ihmisistähän puhuu nukutettuna ihan hassuja. Tiedän eräänkin, joka sai herättyään kuulla hoitohenkilökunnalta, että oli koko leikkauksen ajan vähän väliä höpötellyt tosi ronskeja ja rivoja juttuja.

Voi eii! Ymmärrän. Ehkei totuusseerumia vaan ennemminkin höpöhöpöseerumia, siis.

Ap

Vierailija
12/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä.

Veikkaan, että totta toinen puoli ja siinä mies sai kerrankin sanoa mitä ajattelee. Ei hän sinua alkoholistiksi hauku, jos et viinaa juo. Tai sano sinua läskiksi ilman että siinä on osa totuutta. Jos olet ollut tipattomalla vuoden tai normaalissa painossasi, niin sitten kannattaa todellakin jutella vakavasti miehen kanssa, mutta muuten sitä voisi hieman tutkiskella itseään.

Vierailija
13/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan taas.

Vierailija
14/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni halusi kaihileikkauksen jalkeen kynan ja paperia etta olisi saanut kirjoitettua runon hoiturille. :D

Haha :D Eikä vaikuta, että olisit loukkaantunut tästä haureudesta.

Ap

Vierailija
15/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltä.

Veikkaan, että totta toinen puoli ja siinä mies sai kerrankin sanoa mitä ajattelee. Ei hän sinua alkoholistiksi hauku, jos et viinaa juo. Tai sano sinua läskiksi ilman että siinä on osa totuutta. Jos olet ollut tipattomalla vuoden tai normaalissa painossasi, niin sitten kannattaa todellakin jutella vakavasti miehen kanssa, mutta muuten sitä voisi hieman tutkiskella itseään.

Niin kuin vihjasin, pelkään totuusperäisyyttä. Siksi kirjoitinkin ja tutkiskelen.

Ap

Vierailija
16/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin makaavani lattialla, vaikka olin sängyssä.

Jättäisin nuo jutut omaan arvoonsa. Kuulostaa jopa hieman itsekkäältä kääntää huomio itseesi, vaikka mies on ollut leikkauksessa ja tarvitsee nyt tukea.

Vierailija
17/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anestes7a- aineet saavat puhumaan höpöjä. Itse en hoitajana anna potilauden juuri tästä syystä puhua puhelimessa, koska puhuvat ihan höpöjä, omaiset huolestuvat. Itse eivät edes muista heräämössä olleensakkaan.

Vierailija
18/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin makaavani lattialla, vaikka olin sängyssä.

Jättäisin nuo jutut omaan arvoonsa. Kuulostaa jopa hieman itsekkäältä kääntää huomio itseesi, vaikka mies on ollut leikkauksessa ja tarvitsee nyt tukea.

Minä odotan miestä yöksi kotiin, nyt taitaa taas nukkua. Kun kotiutuu, menee Aihe vapaa kiinni ja mies saa huomioni. Miten voisin juuri nyt tukea?

Ap

Vierailija
19/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että jos mies ei ole tyytyväinen sun painoosi niin etsi sellainen joka on. On paljon miehiä, joille kelpaa runsaskin nainen, mutta jostain syystä laihoja ihannoivat oikein valitsemalla valitsee ne pyöreämmät.

Vierailija
20/27 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha :D Eikä vaikuta, että olisit loukkaantunut tästä haureudesta.

Ap

En ollenkaan, vanha ukko, sais menna jos hoituri huolii. :D :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi