Nainen, missä haluaisit tavata miehen
Kommentit (21)
Vaikka videopelimaailmassa. Olen sieltä toisin saanut vain hyviä ystäviä tähän mennessä.
Kaupassa voisi tarttua samasta voipaketista ja sanoa kasvot näkyen ilman maskia "Hei" Ingmariini-mainoksen miehen karskealla äänellä.
Maski päässä ei näe mitään ihmisestä, joten toivottavaa maskittomuus.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa voisi tarttua samasta voipaketista ja sanoa kasvot näkyen ilman maskia "Hei" Ingmariini-mainoksen miehen karskealla äänellä.
Mä kävin tänään kaupassa ilman maskia. Juttelin vain naapuritalon 80 vuotiaan mummelin kanssa. Ei nuoria sinkkunaisia näy siellä ikinä.
Jossain pimeillä kujilla tai keskiyöllä metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkipolulla
Kerran loikkasin metsästä morjestamaan naista mutta se juoksi karkuun=(
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama missä jos hän on oikea.
Vs keinotekoinen?
Tosielämässä mielellään, eikä minkään deittisovelluksen kautta. Muuten ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Patologian laitoksella
Lappu varpaassa ;D
tärskyt johonkin kahvilaan ja joka puolelle puolisen tusinaa ystävää muina asiakkaina vaivihkaa tarkkailemaan tilannetta ja tyyppiä. onko se joku aivan outo hyypiö ja onko käytöksessä mitään epäilyttävää.
ystävien raportin ja arvioinnin perusteella voi päättää tuleeko toisia deittejä.
😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin tänään kaupassa ilman maskia. Juttelin vain naapuritalon 80 vuotiaan mummelin kanssa. Ei nuoria sinkkunaisia näy siellä ikinä.
No oisit ottanut sen 80vuotiaan. Ihan nuorekas sekin vielä on jos kaupassa käy.
Jossain liikunnallisen jutun parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole ikärasisti.
En missään. Miehistä ei ole kuin haittaa.