Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko Tom Cruise mielestäsi komea nuorena?

Vierailija
12.07.2021 |

?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, aivan liian lyhyt.

Vierailija
2/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tukka, kulmikkaat kasvot ja kauniit silmät mutta siinä on jotain luotaantyöntävää, ihan kuin joku teflonpinnoite. En osaa selittää, jotain hyvin ärsyttävää ja tylsää siinä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On edelleen

Vierailija
4/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea kasvoiltaan mutta valitettavasti lyhyt mies.

Vierailija
5/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Liian pienikokoinen, poikamainen ja siloposkinen henkilökohtaiseen miesmakuuni. Tykkään pitkistä ja karumman näköisistä miehistä. Mutta ymmärrän silti hyvin, miksi osa naisista pitää/piti Tomia puoleensavetävänä. 

Vierailija
6/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tukka, kulmikkaat kasvot ja kauniit silmät mutta siinä on jotain luotaantyöntävää, ihan kuin joku teflonpinnoite. En osaa selittää, jotain hyvin ärsyttävää ja tylsää siinä on.

Joo, tyhjä mies.

Hassua kun on kuitenkin näyttelijä, mitään oikeita tunteita ei välity. Ehkä se sopii niihin toimintaleffoihin, en niitä katsele.

Vierailija
7/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan nuorena, mutta siinä 35-45-vuotiaana kyllä. Sen jälkeen alkoi täyttää kasvojaan joillain aineilla, ja näyttää nykyään vähän hamsterilta.

Vierailija
8/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain epämiellyttävää, näyttää ns. nilkiltä

Vierailija
9/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja tulee mieleen että ok kasvot mutta junttimainen, lyhyt ja tyhmät kengät tyyliset nuorukaiset ennen vanhaan.

Vierailija
10/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti hieman, mutta pidän huomattavan typeränä jokaista, joka menee halpaan johonkin kiristysuskontoon eli skientologiaan, vaikka kyllä muutkin uskonnot aika silsaa ovat.

Vierailija
11/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kuten ei ole suurin osa elokuvanäyttelijöistä. Suurin osa on todella lyhyitä myös, Cruisekin taitaa olla muistaakseni abt keskipituisen suomalaisnaisen pituinen. Kuten jo sanottiin, niin ei myöskään kovin hyvä näyttelijä, siksi on noissa toimintaleffoissa.

Vierailija
12/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei siinä ole oikein mitään mielenkiintoista tai persoonallista, liian peruskasvo.

Vierailija
13/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alle 175 senttisten miesten tappaa itsensä suoraan. En minä ainakaan heitä halua, eikä kukaan muukaan. :):)

Vierailija
14/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ja ihan hyvännäköinen vieläkin, pidän poikamaisista miehistä. Pituuttakin riittävästi, kun on mun pituinen, ei lyhyempi (olen 170 cm). Komeat kasvot antavat anteeksi lyhyemmänkin varren, tosin mua lyhyempi mies on kyllä liian lyhyt. Jollei ole sitten Al Pacino (168 cm)!

Vierailija
15/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa alle 175 senttisten miesten tappaa itsensä suoraan. En minä ainakaan heitä halua, eikä kukaan muukaan. :):)

Ai jaa. Kaveri 168cm meni just toista kertaa naimisiin ja saivat vauvankin tämän uuden vaimon kanssa. Olispa ollut harmi, jos olis tappanut itsensä.

Vierailija
16/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Cruisesta on aina hälytyskellot soineet.

Vierailija
17/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sillä oli hampaat vinossa eli ei komea. Pinnoitutti ne myöhemmin. Ihan komea naama nykyään mutta lyhyt.

Vierailija
19/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/21 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Liian pienikokoinen, poikamainen ja siloposkinen henkilökohtaiseen miesmakuuni. Tykkään pitkistä ja karumman näköisistä miehistä. Mutta ymmärrän silti hyvin, miksi osa naisista pitää/piti Tomia puoleensavetävänä. 

Samanlainen miesmaku mulla myös eli Cruise vetoaa naisiin, jotka pitävät poikamaisista miehistä. Itse pidän pitkistä ja raamikkaista, rumankomeista miehistä ja niitä on elokuvatähdissä vähemmistö. Ei nyt tule mieleen yhtään itse asiassa, kadulla näkee komeampia. En nimittäin myöskään pidä lihaskimpuista, ihan tavallinen raamikkuus paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä