Lomalta töihin
Kommentit (9)
Keskiviikkona koittaa paluu.
Ahdistunein fiiliksin miten jaksan kun vasta eilen tuntui siltä että olen lomalla ja yöunet parantuneet ja jumitukset hellittäneet. Reilu kolme viikkoa siis lomaa oli.
Onko jollain mielessä saikku ja mistä syystä? Tietysti, jos syytä saikulle. Mutta ketutus voi voimistaa saikulle jäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain mielessä saikku ja mistä syystä? Tietysti, jos syytä saikulle. Mutta ketutus voi voimistaa saikulle jäämistä.
Tekis kyllä mieli, mut ehkä katon pari päivää ja jos meno on sama kuin ennen lomaa, niin sit vois harkita vaikka syyllä unettomuus tai tenniskyynärpää.
-2
Jos loma ei riitä palautumiseen kun on työuupumus, mitä voi tehdä...
Palaan huomenna, ja jo melkein viikko sitten alkoi ahdistaa. Kaikki muut ympärillä lomalla ja minä yksin kaupungissa. Teen etää, ja stressaan, miten saan itseni työmoodiin.
Tällä viikolla on vielä hommia niin perkuleesti. Jos ei olisi, niin voisin tehdä etää miehen mökiltä, mutta paljon vaativia hommia, joita en pysty mökiltä käsin tekemään. Siellä kun on tukahduttavan kuuma ja pienet tilat. Nukun siellä huonosti ja porukka seilaa ees-taas. Ei mitään työrauhaa.
Mökki on niin kaukana, ettei sinne lähdetä viikonlopuksi. Siispä ei juuri miehen kanssa nähdä loppukesän aikana. Harmittaa myös, että mies ei voi tulla välillä kaupunkiin vaan minä olen ainoa, joka reissaa ja joustaa. Hänellä kun on niin vähän töitä, että niitä voi tehdä mökiltä käsin elokuun lopulle asti.
Saa nähdä, kun nyt ensin edes alkais se loma.
Vierailija kirjoitti:
Palaan huomenna, ja jo melkein viikko sitten alkoi ahdistaa. Kaikki muut ympärillä lomalla ja minä yksin kaupungissa. Teen etää, ja stressaan, miten saan itseni työmoodiin.
Tällä viikolla on vielä hommia niin perkuleesti. Jos ei olisi, niin voisin tehdä etää miehen mökiltä, mutta paljon vaativia hommia, joita en pysty mökiltä käsin tekemään. Siellä kun on tukahduttavan kuuma ja pienet tilat. Nukun siellä huonosti ja porukka seilaa ees-taas. Ei mitään työrauhaa.
Mökki on niin kaukana, ettei sinne lähdetä viikonlopuksi. Siispä ei juuri miehen kanssa nähdä loppukesän aikana. Harmittaa myös, että mies ei voi tulla välillä kaupunkiin vaan minä olen ainoa, joka reissaa ja joustaa. Hänellä kun on niin vähän töitä, että niitä voi tehdä mökiltä käsin elokuun lopulle asti.
Minä taas lähityöntekijänä stressaan töihin paluuta siksi, että kaupungin tartuntaluvut vain kasvavat ja kaikki suojausohjeet töissä peruttu eli palaan pahempaan tilanteeseen töihin kuin lomalle lähtiessä.
Todennäköisesti harmistuneena, onneksi loma alkoi tänään ja 4 vkoa lomaa jäljellä.
Todennäköisesti sekavin...
Ei tietoa kun loma vasta alkamassa ensi viikolla!!! Jee!!!