Huomenta, mitä aamuusi kuuluu tänään?
Paitsi tätä paahtavaa aina vain jatkuvaa kuumuutta?
Kommentit (17)
Tein uuniruokaa ja kohta lähden kauppaan. Lomailen, palstailen ja teen kotihommia, minkä viitsin.
Eka päivä töissä, loman jälkeen, ja nyt jo selkä kipeä ja elin otsassa.
Unettoman (ties monesko peräjälkeen) yön jälkeen olo on kuin jyrän alle jääneellä. Hikisissä kosteissa lakanoissa on maattu nyt monta yötä jo. Ei naurata, ei.
Ei oo ruokaa kaapissa, olis näläkäki mutta ei jaksa lähteä edes kauppaan. Kai täältä joku ruumiin korjaa pois sitten kun alan haisemaan. Näillä ilmoilla siihen ei kauan varmaan mene.
Yltiöreippaana olen ollut tänään, salille viideksi, sitten koiran kanssa lenkki ja päivitin LinkedIn-profiilini .
Huomenta. Aamukahvit mökin terassilla ja sitten juoksulenkki, ruoka, uiminen, sauna ja päiväunet. Illasta en osaa sanoa, ehkä kynttiläillallinen nuoren neidon kanssa.
Ensimmäinen yö moneen viikkoon, kun nukuin kahdeksan tuntia heräämättä hikisenä tunnin välein 🥰 nyt aamukahvia parvekkeella, kun lämpö on vielä siedettävä.
Nautin uuden ilmalämpöpumpun viileydestä sisällä, luen ja kirjoitan erään raportin, käyn kirjastossa. Poikkeuksellisesti ruokana on valmisruokaa, spelttipuuroa ja jälkkäriksi mangoa ja vesimelonia.
Suukkoja, pitkiä katseita ja ajatusten vaihtoa. Olen todella rakastunut! Vuosien yksinoloa jälkeen olen löytänyt jotain niin suloista ja minulle täydellistä.
Taidan maata auringossa ja nauttia kesästä.
Ihan just heräsin ja heti palstailemaan eilisestä jalkapallo matsista. Oli pitkä peli.
Heräsin 6:40 ja päätin nousta kun keskiviikkona koittaa paluu töihin. Ahdistaa töihinpaluu koska vasta eilen tuntui olo suht levänneeltä, 3 viikkoa siihen menikin.
No, täytyy yrittää täyttää nää pari päivää jollain tekemisellä, et työt unohtuu. Suunnitteilla nyt aamupäivästä noin 11km pyörälenkki. 
Kotitöitä aamupäivä ja loppupäivä auringossa loikoilua.
Lomalaisen aamu :). Aamukahvit juotu ja palstailua vähän aikaa. Kotihommia teen minkä jaksan ja iltapäivällä tapaan ystävän.
Maraton on tullut juostua aamusella, vedettyä aerobic tunti naapurin mammoille, pestyä ikkunat, tehtyä puutarhahommia, tyhjennettyä varasto ja viety romut kaatikselle. Pitäis vielä tehdä suursiivous kämpässä kun nyt vielä tarkenee.
Kohta on kesä ohi eikä pysty tekemään yhtään mitään kun parin kuukauden päästä tulee kylmä ja toppatakkikelit.
Hidas aamu ja tänään olen saanut nauttia puolison ajasta, vaikka hän puhuu ja tekee töitä jatkuvasti.. ihanaa että voidaan olla yhdessä kotona. Rakastan sinua Jukka.
Valitettavasti heräsin ja ainoa hyvä asia on ettei tarvitse tehdä mitään.