Se naisten huoneen 33v insinööri
Sä tinder match et tiedä musta mitään, et arvaa kehen törmäsit🤣, mä feikkaan nimee, ikää, paljon muutakin, joten lopeta! Ette löydä mua ettekä mun vaimoa niillä tiedoilla koskaan, mun antamista tiedoista mikään ei täsmää. Mut kiitos sille jonka kanssa on match tullut jo aiemmin ja ollaan vaki fwb, Hän tarjosi kuvakaappauksen siitä teidän keskustelusta ja tähän mä voin sanoo vinkiksi että aikamoisia kaipioita ootte ihan kaikki🤣 Ja kiitos kaikille kysyjille, vaimon kanssa menee ihan hyvin, seksiä on ja ihan hyvä kokki😍 mies jo 36v 😛
Kommentit (13)
Ilmeisesti hän on jäämässä kiinni pettämisestä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ok. En saanut yhtään kiinni siitä, mistä aloituksessa on kysymys. Kiva silti, että sulla on kivaa.
Eilen tuli sellainen vinkki sieltä. Kyllä ihan illalla nauratti. Mies 36v
Siis vieläkö tuollaisia naistenhuoneita on olemassa? Poliisikin kommentoi, että niissä monesti mennään laittomuuksien puolelle... tuollaiset sietäis lopettaa kokonaan.
Sä joka sen jutun sinne loit, saat miehiä enemmän kuin toivotkaan... Mulla on ne kuvat. Sulla ei. Ap
No niin ja sit tän miehen kuva kiitos?
Hieman aistin nyt paniikkia tässä aloituksessa. Eli veikkaan että kiinni jääminen on lähellä.
36 v. matchaakin paremmin tän ID:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No niin ja sit tän miehen kuva kiitos?
Sitä et saa... Mä feikkaan ihan 6-0, pelaan aika tarkkaan ennenkuin kuva heltyy, sitä ennen saat naapurin erkinkin kuvan jolla testaan... Ap
Ok. En saanut yhtään kiinni siitä, mistä aloituksessa on kysymys. Kiva silti, että sulla on kivaa.