Tavismies ei ole tavisnaiselle tarpeeksi hyvä
Jo poistetussa ketjussa 28-vuotias, korkeakoulutettu, mukava, hauska, perhekeskeinen, urheilullinen, kulttuurista ja matkailusta kiinnostunut hyvätuloinen IT-alalla työskentelevä tavallinen mies etsi itselleen samanlaista naista. Ketjussa kerrottiin, että mukava, hauska, korkeakoulutettu, perhekeskeinen, urheilullinen, kulttuurista ja matkailusta kiinnostunut urheilullinen nainen on tuolle edellämainitulle miehelle aivan liian kovatasoinen ja että tuon kuvauksen mukainen nainen kuuluu naisten "parhaimpaan neljännekseen".
Pitääkö tämä paikkansa? Tavismies ei ole tavisnaiselle tarpeeksi hyvä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloinen ihminen ei ole tavis. Korkeakoulutettu ihminenkään ei kuulu tavisten luokkaan. Kulttuurista kiinnostunut (mitä lie tarkoittaakaan) ei ole tavis.
Mitä ne sitten on jos ei taviksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin noista kuuluu "parhaimpaan neljännekseen". Ongelma vain on siinä, että IT-hommia tekevällä nörttimiehellä ei ole tarpeeksi karismaa tai ulkonäköä samaan saman tasoista naista. Miehen tulee hyväksyä kohtalonsa ja alentaa rimaa. Tuolle miehelle tulee kelvata tavisnainen.
Ei ne IT-hommat vaikuta ihmisen ulkonäköön tai "karismaan", mikä on kiertoilmaus ulkonäölle. Emme elä enää 80-luvun komedioissa; digitaalinen osaaminen ei tarkoita sitä, että mies näyttää siltä Jerry Lewisin silmälasipäiseltä hahmolta.
IT-ammattilaisella voi olla paljon komeammat kasvot kuin palomiehellä tai poliisilla ja parempi kroppa myös.
Mielenkiintoista myös miten et ehdottanut IT-miehelle IT-naista...eikö naisilta onnistu IT-hommat vai vaikuttaako IT-alalla työskentely naisiin aivan päinvastaisella tavalla eli IT-nainen on stand-up koomikko ja kaunotar, mutta mies on jotain vähemmän?
Eihän naisillekaan kelpaa sairaanhoitajamiehet
Ap, olet kusipäinen mies. Hyväksy tasosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka laittaa uuteen taloon valkoiset seinät ja valkoiset lattiat ja mustat keittiökaapit. Ja kylpyhuoneessa sekä lattia että seinät mustat ja ruskeita vaatekaappeja. Uusi ruma talo, ei ole kateellisia.
Kuulostaa ihan keskimääräisen trendikkään idiootin ( esim. av-mamman) sisustukselta. Live Love Laugh ja mitä näitä nyt on.
No, ei ole niin järkyttävä kuin monen naislääkärin vaatteet. Rahaa on mutta rumissa vaatteissa kuljetaan eli ihan sama onko rahaa vai ei. Rahalla ei ulkonäköä saa valitettavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka laittaa uuteen taloon valkoiset seinät ja valkoiset lattiat ja mustat keittiökaapit. Ja kylpyhuoneessa sekä lattia että seinät mustat ja ruskeita vaatekaappeja. Uusi ruma talo, ei ole kateellisia.
Kuulostaa ihan keskimääräisen trendikkään idiootin ( esim. av-mamman) sisustukselta. Live Love Laugh ja mitä näitä nyt on.
No, ei ole niin järkyttävä kuin monen naislääkärin vaatteet. Rahaa on mutta rumissa vaatteissa kuljetaan eli ihan sama onko rahaa vai ei. Rahalla ei ulkonäköä saa valitettavasti
Hyväpalkkaiset kulkee yleensä rumissa vaatteissa ja kämppä rumasti sisustettu. Näitä korkealentoisia ihmisiä. Ainoa kadehdittava juttu ulkomaanmatkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväpalkkaiset kulkee yleensä rumissa vaatteissa ja kämppä rumasti sisustettu. Näitä korkealentoisia ihmisiä. Ainoa kadehdittava juttu ulkomaanmatkat.
Numerot 10 todistuksissa, ilmankos pukeutuminen ja sisustaminen on kuin nörtillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin noista kuuluu "parhaimpaan neljännekseen". Ongelma vain on siinä, että IT-hommia tekevällä nörttimiehellä ei ole tarpeeksi karismaa tai ulkonäköä samaan saman tasoista naista. Miehen tulee hyväksyä kohtalonsa ja alentaa rimaa. Tuolle miehelle tulee kelvata tavisnainen.
Ei ne IT-hommat vaikuta ihmisen ulkonäköön tai "karismaan", mikä on kiertoilmaus ulkonäölle. Emme elä enää 80-luvun komedioissa; digitaalinen osaaminen ei tarkoita sitä, että mies näyttää siltä Jerry Lewisin silmälasipäiseltä hahmolta.
IT-ammattilaisella voi olla paljon komeammat kasvot kuin palomiehellä tai poliisilla ja parempi kroppa myös.
Mielenkiintoista myös miten et ehdottanut IT-miehelle IT-naista...eikö naisilta onnistu IT-hommat vai vaikuttaako IT-alalla työskentely naisiin aivan päinvastaisella tavalla eli IT-nainen on stand-up koomikko ja kaunotar, mutta mies on jotain vähemmän?
Eihän naisillekaan kelpaa sairaanhoitajamiehet
Ei noita paljon ole ja varattuja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Numerot 10 todistuksissa, ilmankos pukeutuminen ja sisustaminen on kuin nörtillä.
Monen insinöörinaisenkin pukeutuminen ja kodin sisustus on nörtti ihmisen sisustusta ja pukeutumista. Eipä tarvitse kadehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön tai no välillä töissä, mutta minua luullaan rikkaaksi, koska minulla on taito pukeutua ja myös sisustaa. Osaan yhdistellä hienosti vaatteita ja sisustusjuttuja. Mummoni oli ompelija, kulkee suvussa varmaan nuo vaatteisiin liittyvät taidot. Kehuja tulee jatkuvasti.
"Mummoni oli ompelija"
Tän mä laitan mun Tinder profiiliin
Tuo on totta ja mummoni isä oli räätäli, kulkee pitkällä suvussa vaatteisiin liittyvät taidot.
Osalla on rahaa mutta kulkee järkyttävän rumissa vaatteissa, ei ole taitoa valita vaatteita.
Mitä ihmeen väliä on vaatteilla? Ihan merkityksettömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön tai no välillä töissä, mutta minua luullaan rikkaaksi, koska minulla on taito pukeutua ja myös sisustaa. Osaan yhdistellä hienosti vaatteita ja sisustusjuttuja. Mummoni oli ompelija, kulkee suvussa varmaan nuo vaatteisiin liittyvät taidot. Kehuja tulee jatkuvasti.
"Mummoni oli ompelija"
Tän mä laitan mun Tinder profiiliin
Tuo on totta ja mummoni isä oli räätäli, kulkee pitkällä suvussa vaatteisiin liittyvät taidot.
Osalla on rahaa mutta kulkee järkyttävän rumissa vaatteissa, ei ole taitoa valita vaatteita.
Mitä ihmeen väliä on vaatteilla? Ihan merkityksettömiä.
Ei ole. Ihmiset on kateellisia tietynlaisista vaatteista, koruista ja kodeista, ei mistään rumista. Eli on ihan sama mikä olet ammatiltasi jos raha on käytetty paskaan.
Hohhoijaa mitä helletavis-insinöörijargonia, hankkikaa elämä kakarat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan noista ei ole tavis
Tää. Kuvattu mies on menestyjämies, ja hänelle kuuluu kaunis ja kuuliainen nainen. Jätettään tavis toimistopirkko rutaleet minun kaltaisilleni miehille.
t. 2/5 mies
Oma käsi on ihan riittävästi sinu kaltaisille surkimuksille. Parempaakin on onneksi meille naisille tarjolla.
T. toimistorutale