Miten voisin olla kauniimpi
Olen ihan rupsahtanut. 29v vasta. Miten voisin olla kauniimpi. Ei ole varaa mihinkään toimenpiteisiin, tai kosmetologillle tms
Kaunistautumis Vinkkejä otetaan vastaan
Kommentit (12)
Hymyile enemmän. Tee kasvojumppaa.
Vähennä hiilareita ja harrasta liikuntaa. Jos bmi on yli 23, laihduta. Valkaise hampaat. Hoida kynnet. Pukeudu naisellisimmin, oikaise ryhti, opettele kävelemään naisellisesti. Hymyile.
Myy itteesi ja niiden rahojen kaa hanki leikkauksia
Hoida kasvojesi ihoa. Hehkuva ja nuorekas iho tekee oikeasti ihmeitä naiselle.
Uskottelemalla muille niin. Usko tai Älä, se toimii.
Vierailija kirjoitti:
Miehen sperma kasvovoiteena nuorentaa kaltaisesi rummon :)
Harmi vaan ettei sun spermassa ole enää liiallisen runkkauksen takia mitään ytyä että se toimisi.
Älä anna hiusten hapsottaa.
Hiukset tekee aika paljon.
Jos ei sinulla ole rahaa niin et voi tehdä muuta kuin kosteuttaa runsaasti. Kannattaa varmaan yrittää hankkia sitä rahaa jos asia on tärkeä.
Ei se ulkonainen kauneus vaan se sisäinen, koska se heijastuu myös ulospäin ja on paljon arvokkaampaa kuin minkään sortin pintasilaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan ettei sun spermassa ole enää liiallisen runkkauksen takia mitään ytyä että se toimisi.
Minulla on naisystäviä, jotka tykkäävät spermastani. Ja en kai minä nyt ap:lle omaani olisikaan antamassa. Joku läheinen mies voi varmasti häntä auttaa asiassa, miesystävä, panokaveri tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on naisystäviä, jotka tykkäävät spermastani. Ja en kai minä nyt ap:lle omaani olisikaan antamassa. Joku läheinen mies voi varmasti häntä auttaa asiassa, miesystävä, panokaveri tms.
Mielenkiintoista. Käytätkö omaan naamaasi kanssa tätä ihmeainetta ?
Höpö höpö, et voi olla rupsahtanut. Sitten kymmenen vuoden päästä vasta tapahtuu rupsahtaminen:) t. N 38