Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin käsivarsien rasvaimussa...

Varsi
11.07.2021 |

Kysy minulta mitä vaan asiaan liittyvää niin puhutaan kokemuksista ym. :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö löllöä nahkaa heilumaan? Entä sellua?

Vierailija
2/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Nahka napsahti takaisin (käytin tukikankaasta tehtyä "boleroa" noin 2kk, kiristin myös sitä itse saumoista kun se jotenkin tuntui löystyvän käytössä.) aika hyvin. Ei jäänyt mitään kuoppaista tai outoa tekstuuria.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko molemmat kädet kustansi yhteensä kaikkine kuluineen ?

Kuinka nopeasti parani ?

Sattuiko toimenpide ?

Kauan toimenpide kesti ?

Tehdäänkö hereillä ?

Haaveilen tästä itse, inhoan höllyviä käsivarsia.

Vierailija
4/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi läskit ja muhkuraiset makkarakäsivarret, haluaisin rasvaimuun.

Vierailija
5/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

1. Se oli aika tyyristä kyllä, en muista ihan tarkkaan mutta joku 3000-4000. Kävin siis vähän reilu vuosi sitten.

2. Parani tosi nopeasti. Ehkä noin viikon ajan varoin käsivarsia enemmän. Sen tukiboleron pukeminen ja riisuminen oli hieman hankalaa välillä yksin. Antibioottikuuri 3pv ja Panadol ym. tarvittaessa, minua ei kyllä sattunut kuin ehkä 3pv ja sekin lievää.

3. Ei oikeastaan sattunut, tuntui vaan vähän epämiellyttävältä (ääni kun kanyyli "repii" rasvakudosta irti saadakseen sen imettyä) ja nykivältä.

4. Kesti noin 30min, sitä ennen ja jälkeen olin ehkä yhteensä tunnin pedissä huolehdittavana.

5. Olin hereillä, arvelin kestäväni hyvin. Olisivat kait tehneet nukutuksessakin. Olin jonkun rauhoittavan alaisena, kaikki oli oikein mukavaa sen takia varmaankin. :)

Ymmärrän täysin! Minä olen kärsinyt ihmeellisen isoista alleista jo teini-ikäisestä. Ne kyllä ottavat pannuun etenkin helteellä.

Vierailija
6/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kattavista vastauksista !

Kuullostaa kyllä hyvältä ja houkuttelevalta.

Vierailija
7/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko tätä aloitusta. Multa otettiin leuan alta ihan, ihan vähän, ja iho jäi roikkumaan vaikka pidin kasvotukea öisinä. Nyt mulla, nuorella henkilöllä, on kakskytvuotta itseäni vanhemman ihmisen leukaheltta. Ihmiset kavahtaa kauhusta, kun ne katsoo mua. MIten tää allien poisto muka vähemmän jättäis tyhjää nahkaa? Ettei vaan ole kyseessä jokin kirurgisen sairaalan mainostaja?

Vierailija
8/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko tätä aloitusta. Multa otettiin leuan alta ihan, ihan vähän, ja iho jäi roikkumaan vaikka pidin kasvotukea öisinä. Nyt mulla, nuorella henkilöllä, on kakskytvuotta itseäni vanhemman ihmisen leukaheltta. Ihmiset kavahtaa kauhusta, kun ne katsoo mua. MIten tää allien poisto muka vähemmän jättäis tyhjää nahkaa? Ettei vaan ole kyseessä jokin kirurgisen sairaalan mainostaja?

Ootko kuullut geeneistä? Sulla on vaan paskempi tuuri geenilotossa. Osallahan esimerkiksi synnytyksen jälkeen maha palautuu ihan timmiksi ja osalla jää nahkapussiksi

Vierailija
9/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mä en oo mainostaja, muuta kun tolle toimenpiteelle. Se kai riippuu tosi paljon ihosta että kuinka se palautuu. Sitä ihoa täytyy siis tukea sillä tukibolerolla tosi pitkään että se "kiinnittyy" takaisin uuteen paikkaan. Sitten piti myös hieroa imu-aluetta huolellisesti joka ilta.

Minä olin tp. aikaan 27. Varret eivät ole täydelliset mutta huomattavan paljon paremmat kuin ennen vanhaan. :)

-Ap

Vierailija
10/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allithan on todella sexyt.

Vierailija
11/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun itsekin ajattelisin niin, ei minua muiden allit haittaa pätkääkään mutta itselläni se on aina ollut ihan toiminnallinen ongelma, esim. kauluspaitoja ei vaan voinut laittaa, kun muu yläkroppa kokoa xs/s ja käsivarret menivät hädin tuskin koon l -paitoihin. Siis sellaiset jotka eivät kauheasti joustaneet. Lienee enemmänkin se epäsuhta mikä siinä ottaa niin isosti silmään.

-Ap

Vierailija
12/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoi? Oliko sen arvoista? Putosiko paino?

Vierailija
13/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastakaa lapset ry:n aineettomissa lahjoissa harrastus vähävaraisen perheen lapselle 40 euroa. Olisit tuolla summalla saanut kustannettua harrastuksen noin sadalle lapselle. Nyt sait teetettyä turhan leikkauksen terveelle ihmiselle.

Ihmiset ovat aivan pöhköjä.

Vierailija
14/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allithan on todella sexyt.

Entinen miespuolinen ystäväni myös oli tätä mieltä. Samoin selluliitti oli hänestä seksikästä. 🤷

Vierailija
15/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö siitä arpia?

Onko tulos pysyvä, vai palaavatko ne allit ja leikkaus pitää uusia?

Vierailija
16/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa en muista katsoneeni ennen tai jälkeen. Ottivat minulta noin 3dl molemmista käsivarsista. Ero kyllä huomattava, että takin hihat eivät enää kiristä jne. :) koen, että oli sen arvoista. Rasvasolut syntyvät niin hitaasti, että sen rasvamäärän takaisin tulo olisi aika hidasta. Tietysti jäljellä olevat rasvasolut edelleenkin voivat paisua ja allit kasvaa jos lihoo, mutta yritän tietenkin enemmänkin tässä laihduttaa pikkuhiljaa. Rasvaimu oli sellainen ennakoiva toimenpide minulla, käsivarret ovat olleet minulla aina "rotevat" ja suuret muuhun yläkroppaan verraten - sitä faktaa ei luonnollisesti laihtumalla pysty muuttamaan. Ja kyllä, kymmenisen vuotta pidin pitkähihaisia kesäkuumalla kun häpesin itseäni niin paljon. Olisi ihanaa jos itsetunto olisi niin hyvä, että antaisi itsensä vaan olla, mutta minkäs teet. :(

Arvet ovat pienet hyttysen pureman näköiset "ruksit" tuossa kyynärpään yläpuolella. Näyttää siis että olisi itikka pistänyt. Tosi pienet.

Sen verran että minulla on muutenkin vähän kummallinen metabolismi, olen ykköstyypin diabeetikko ja minulla on myös kilpirauhasen vajaatoiminta. Samoin masennuslääke nuoresta pitäen. Kaikki nämä asiat tekevät minulla painon pudottamisen hyvin hitaaksi. Tämä siis heille, jotka miettivät että miksen mä "vaan" laihduta tai jotain. Kyllä minäkin laihdun mutta aivan hitokseen hitaasti 1kg/1kk vauhilla. :')

Pöhköjähän tässä ollaan kyllä vähän kaikki, hyväksyn tuon syytöksen kyllä 100%.

-Ap

Vierailija
17/25 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsi kirjoitti:

Painoa en muista katsoneeni ennen tai jälkeen. Ottivat minulta noin 3dl molemmista käsivarsista. Ero kyllä huomattava, että takin hihat eivät enää kiristä jne. :) koen, että oli sen arvoista. Rasvasolut syntyvät niin hitaasti, että sen rasvamäärän takaisin tulo olisi aika hidasta. Tietysti jäljellä olevat rasvasolut edelleenkin voivat paisua ja allit kasvaa jos lihoo, mutta yritän tietenkin enemmänkin tässä laihduttaa pikkuhiljaa. Rasvaimu oli sellainen ennakoiva toimenpide minulla, käsivarret ovat olleet minulla aina "rotevat" ja suuret muuhun yläkroppaan verraten - sitä faktaa ei luonnollisesti laihtumalla pysty muuttamaan. Ja kyllä, kymmenisen vuotta pidin pitkähihaisia kesäkuumalla kun häpesin itseäni niin paljon. Olisi ihanaa jos itsetunto olisi niin hyvä, että antaisi itsensä vaan olla, mutta minkäs teet. :(

Arvet ovat pienet hyttysen pureman näköiset "ruksit" tuossa kyynärpään yläpuolella. Näyttää siis että olisi itikka pistänyt. Tosi pienet.

Sen verran että minulla on muutenkin vähän kummallinen metabolismi, olen ykköstyypin diabeetikko ja minulla on myös kilpirauhasen vajaatoiminta. Samoin masennuslääke nuoresta pitäen. Kaikki nämä asiat tekevät minulla painon pudottamisen hyvin hitaaksi. Tämä siis heille, jotka miettivät että miksen mä "vaan" laihduta tai jotain. Kyllä minäkin laihdun mutta aivan hitokseen hitaasti 1kg/1kk vauhilla. :')

Pöhköjähän tässä ollaan kyllä vähän kaikki, hyväksyn tuon syytöksen kyllä 100%.

-Ap

Nostan hattua, että masentuneenakin jaksat tehdä itsesi hyväksi. Kaikkea hyvää elämääsi. T. Toinen pöhkö.

Vierailija
18/25 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä vielä, piti sanoa että on olemassa sellainen vaihtoehto alleihin kun Coolsculpting eli kryolipolyysi. Minä kävin (pöhkönä tietysti) kahdesti siinä toimenpiteessä kun suosittelivat. Allit pienenivät...mutta tulivat takaisin. Sitten menin imuun. Eli ei toiminut pitkävaikutteisesti. Tämä heille jotka harkitsevat vaihtoehtoja! :)

Vierailija
19/25 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha viestiketju mutta yritän silti, onko sulla yhtään tilanne parantunut? Itsekin olen miettinyt kaksoisleuan imua mutta pelkään että vain pahennan tilannetta ja että iho jää veltoksi.

Tai onko muilla kaksoisleuan rasvaimusta hyviä/huonoja kokemuksia?

Vierailija
20/25 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti allit, kun muokkasin ruokavaliota ja tein dipit ja punnerrukset päivittäin ihan vaan kotona. Paljon maksoi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän