Robin Packalen on miehistynyt
Ja hyvällä tavalla. Edellisessä ketjussa aloittaja kauhisteli muka muuttunutta ulkonäköä.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Tutun tuttu. Kuulemma bilettää aika huolella.
Alkolla vai kenties muulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi suomalaiseksi
Ei niin. Jotenkin tulee puoli-italiaano vahvasti mieleen.
Damianon salainen velipuoli?
Jotenkin olen odottanut, että Robin repäisisi kunnolla itsensä irti tuosta kiiltokuvamaisesta julkikuvastaan. Esimerkiksi joku kotiseksivideon vuotaminen olisi hemmetin kova veto. From a good boy to a bad boy..
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä, että nämä tutun tutut vauva palstalla kovin uskottavia olisi. Mutta en ihmettele jos keikkojen ollessa liki nollassa olisikin nyt aikaa bilettää.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin olen odottanut, että Robin repäisisi kunnolla itsensä irti tuosta kiiltokuvamaisesta julkikuvastaan. Esimerkiksi joku kotiseksivideon vuotaminen olisi hemmetin kova veto. From a good boy to a bad boy..
Kyllä tuo uran uudelleenkäynnistys jonkun repäisyn vaatii, mutta ei nyt kiitos tuollaista.
Ei tunnista. Tuohan oli lapsi vielä äskettäin kun aloitin opinnot.
t. opiskelija
Vierailija kirjoitti:
t. opiskelija
Näytti tuolta silloin:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Robin_Packalen#/media/Tiedosto:Robin_Pack…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo uran uudelleenkäynnistys jonkun repäisyn vaatii, mutta ei nyt kiitos tuollaista.
Saisi leikata keesin, segoilla hottien muijien kanssa ja videoida sessioitaan, ottaa harkitusti piristeitä ja hommata vähän kovemmat sähkökitarat taustalle.
Ihan on kuvasta ja filtteristä kiinni kuinka vanhalta näyttää. Tässä maaliskuun selfiessä ilman sänkeä näyttää liki teini-Robinilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi suomalaiseksi
No onkokaan tuo 100%? Ei sillä, että sillä väliä olisi.
Äiti on ihan suomslsinen ainakin, perusRiitta. Mutta onhan se voinut toki käväistä pikaisella italianmatkalla vuosituhannen vaihteen hujakoilla.
En kai ole ainoa joka lukee tämän ketjun otsikon jatkuvasti Robin Packalen on menehtynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi suomalaiseksi
No onkokaan tuo 100%? Ei sillä, että sillä väliä olisi.
Äiti on ihan suomslsinen ainakin, perusRiitta. Mutta onhan se voinut toki käväistä pikaisella italianmatkalla vuosituhannen vaihteen hujakoilla.
Nimenomaan äitinsä on tummatukkainen ja ruskeasilmäinen, isänsä vielä suomalaisempi ulkonäöltään.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ikäistään vanhemmalta 🤔
olen 20v vanhempi ja samanlaiset silmänympärykset.. Toisinaan minulta kysytään myös papereita kassalla...
Tän hetkinen Robin miellyttää mun silmää oikeinkin hyvin, vielä kun löytäisi taas itsensä musan suhteenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ikäistään vanhemmalta 🤔
olen 20v vanhempi ja samanlaiset silmänympärykset.. Toisinaan minulta kysytään myös papereita kassalla...
Höpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. opiskelija
Näytti tuolta silloin:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Robin_Packalen#/media/Tiedosto:Robin_Pack…
Vähän venähtäneet sun opinnot nyt.
Vierailija kirjoitti:
En kai ole ainoa joka lukee tämän ketjun otsikon jatkuvasti Robin Packalen on menehtynyt
No et ole! Perhana kun sain ihan sydämentykytyksiä. Aihe sinänsä ei kinosta mutta oli pakko avata ketju josko joku muukin luki tällä tavalla väärin
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo pidempi julio-tukka ei sovi sille.
Ehkäpä aikoo kasvattaa kunnon heviletin..