Mieheni väittää ihastuneensa pyöreyteeni, nyt valittaa sitten että olen läski
Ei kuulemma mahduta samaan sänkyyn ja kotiin tullessa painelee edelle, kun ei kuulemma jaksa odotella portaissa takanani että saan kiivettyä (luhtitalon toinen kerros). Saan kuulla jatkuvaa piikittelyä painostani.
Olin kuulemma tavatessamme ihana kurvikas gimma mutta minun ei olisi tarvinnut lihoa lisää. Ja minä kun luulin löytäneeni miehen, jolle kelpaan tälläisenä! :(
Kommentit (46)
Ulkonäkö muuttuu ja yleensä myös jollain tavalla rapistuu vuosien kuluessa, mutta jos puolisoa ei yhtään kiinnosta miltä näyttää niin kyllä sitä voi rehellisesti olla todella vaikea haluta seksuaalisesti. Ero on sitten tietenkin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet muutamassa vuodessa lihonut 30kg, ei ihme että toinen reagoi noin. Nyt vain keskustelu suhteen jatkosta. Oletko itse tyytyväinen itseesi vai alatko hoitaan itseäsi kuntoon ja hyväksyykö toinen sinut tuollaisena vai ei. Jatkuuko suhde vai ei.
Niin, ehkä me naiset hyväksytään liikaa, ehkä meidän pitää vaatia, että miehellä on hiukset ja että on pitkä.
Kyllä mua alkoi jo ärsyttämään kun ex lihoi tuon 30 kiloa, oli aiemmin sutjakka ja menevä.
Ei se ulkonäkö vaan se flegmaattisuus, mitään ei jaksanut tehdä. Kuorsasi ja sai hengityskatkoksia ja oli jatkuvasti väsynyt. Hikipisarat tippui päälle pannessa. Monesti öisin kuuntelin hengityskatkoksia mutta ei suostunut lääkäriin eikä uskomaan, että ne on lisääntyneet painon kanssa. Kuuma ja komea se oli edelleen, mutta mitään ei voinut tehdä enää sen kanssa kun kaikki aika meni joko sohvalla syödessä television äärellä tai pelatessa ja kännykkää räplätessä.
Otti se myös oman itsetunnon päälle kun itse edelleen hoikka ja pidin itsestäni huolta, yritin viritellä ja vietellä mutta seksikään ei kiinnostanut millään ja joskus kun sen sai innostumaan niin tuntui että itseltä loppuu happi sen painon alla.
Varmaan pitäisi osalle naisista huomauttaa että heidän mies on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi kalenteripojan näköinen tai muistuttaako sivuprofiilistaan paljonkin italialaista jalkapalloilijaa ulkonäöltään tai kropaltaan, kerro, että palstalla kysytään asiaa.
Tarvitseeko sitä nyt vetää ääripäihin? Normaali paino riittäisi. Ylipainoinen on harvemmin terve ja jaksava.
No, tuolla menolla sä painat seuraavan kahdeksan vuoden jälkeen 130 kg. Jonkun pitää puuttua, kun et itse näköjään hoksaa.