Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni väittää ihastuneensa pyöreyteeni, nyt valittaa sitten että olen läski

Vierailija
11.07.2021 |

Ei kuulemma mahduta samaan sänkyyn ja kotiin tullessa painelee edelle, kun ei kuulemma jaksa odotella portaissa takanani että saan kiivettyä (luhtitalon toinen kerros). Saan kuulla jatkuvaa piikittelyä painostani.
Olin kuulemma tavatessamme ihana kurvikas gimma mutta minun ei olisi tarvinnut lihoa lisää. Ja minä kun luulin löytäneeni miehen, jolle kelpaan tälläisenä! :(

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
22/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut todella hoikka ja sitten ylipainoinen, nyt laihdun koko ajan ruoka-aine allergioiden takia. Mies on hyväksynyt minut minkäpainoisena tahansa. Itse asiassa mies nyt harmitteelee laihtumistani kun rinnat pienenee, mutta ymmärtää etten voi enää syödä tiettyjä ruokia ja laihdun koko ajan.

Jos tulisi ero niin en silti haluaisi miestä joka ei hyväksy ylipainoista naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se lihavuus ketään kaunista. Tiedän sen kun itsekin painan 110kg. En edes yritä saada miestä. Enkä enää laihduttaakaan kun ei ole motivaatiota, olen luovuttanut täysin ja menettänyt kaiken elämänilon.

Mutta tuo miten mies asiansa tuo esille on väärin. Ensinnäkin moni läski on lohtusyöjä, tai hänestä ainakin tulee sellainen jos ylipainosta pilkataan. Minullakin oli aluksi vain 10 kiloa ylipainoa, mutta kun sain jatkuvasti kuulla siitä haukkumista jopa omalta isältänikin, masennuin. Ja sitten aloinkin ahmia oikein kunnolla ja lihosin ihan muutamassa kuukaudessa kymmeniä kiloja. 

Vierailija
24/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä läskitkin voi olla ketteriä ja kivuta nopeesti rappusia ylös.

Kyllä siinä aika nopeasti tulee painovoima- ja luonnonlait vastaan.

Vierailija
25/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

"pidän muodokkaista, pyöreistä naisista"

Maailman vanhin kikka saada bimbbalooraa paksulta.

LOL.

Hei, c' moon, noi on parisuhteessa, ei siinä ollut mistään kertapanosta kyse.

Vierailija
26/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan 30 kiloa lisää ihan jäätävä määrä.

60 voipakettia.

Vierailija
27/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki positiivisen puolen löydettyään sen, jonka sai ja joka suunnilleen kiinnosti. Voi voi.

Vierailija
28/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret pyöreät tytöt on kiinteitä ja seksikkäitä, vanhemmat vaan valitettavasti muuttuvat hyllyviksi läskeiksi.

Vierailija
29/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi suhteemme alussa, että olen niin laiha ja mun pitäisi syödä enemmän. Nyt hän on muuttanut mieltään. Semmosia tuuliviirejä ne on.

Ja väittää vielä, että olisin aina ollut pullukka. Olin alipainoinen tai painoindeksin alarajoilla teininä ja nuorena aikuisena kun tutustuttiin, ei muista enää.

Vierailija
30/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoi suhteemme alussa, että olen niin laiha ja mun pitäisi syödä enemmän. Nyt hän on muuttanut mieltään. Semmosia tuuliviirejä ne on.

Ja väittää vielä, että olisin aina ollut pullukka. Olin alipainoinen tai painoindeksin alarajoilla teininä ja nuorena aikuisena kun tutustuttiin, ei muista enää.

Miksi te ylipäätään annette jonkun kulliörvelön määritellä jopa sen, miltä teidän tulee fyysisesti näyttää, saati että pyrkisitte sen toiveen mukaiseen ulkonäköön. Eiköhän sen oman halun ja hyvinvoinnin pidä tulla ensin.

Vierailija
31/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä jotenki sama tilanne, eli lihonut oon parisuhteen aikana, toki ei ihan noin isoilla luvuilla, ja mulla lihominen on mennyt isosti rintoihin, mulla on aina ollut isot rinnat, nyt ne on valtavat, samoin reidet on paksut, niistä tulee kommenttia...:(

Vierailija
32/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olethan lihonut aika paljon, mies tosin on sanonut todella rumasti. Mutta ymmärrän häntäkin, en itsekään ollut ihan innoissaan kun mies alkoi vaan lihomaan ja lopetti kaiken kuntoilun. Nyt on onneksi alkanut taas vähän panostamaan ulkonäköönsä. On ulkonäöllä jonkun verran väliä suhteessa.

Vierailija
33/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alussa sä olit nuori ja pyöreä ja sussa oli sitä hyvää bojoing-läskiä, mut sit sä lihoit ja lihoit vaan lisää nyt on enää pelkkää hyllyvää laardia josta on kimmoisuus kaukana.

Vierailija
34/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuinka paljon olet lihonut on yli puolet mun painostani ja melkein puolet sun alkupainosta, onhan se paljon.

Jos mä pamahtaisin 50 kilosta 75 kiloon niin todellakin ihan itse ajattelisin terveyttäni ja laihduttaisin, en itse tykkäis yhtään.

Miksi ihmiset antaa itselleen luvan plösähtää parisuhteessa? Eikö kumppanin miellyttäminen ole tärkeää?

Vierailija
35/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ni, en tiedä miksi kommentti meni tarkastukseen, yritetään uudelleen.

Eli, AP, miehesi kohtelee sinua kuin läjää sitä itseään. Ei arvosta eikä rakasta. Sinun, tai kenenkään muun keho, ei kuulu toiselle ihmiselle. Ei ole heidän asiansa. Jatkuva asiasta huomatteleminen ja väheksyminen ON henkistä väkivaltaa. Toista perässä: Henkistä väkivaltaa. Sinua pahoinpidellään sanoin ja tuntein.

Miehesi on pölvästi, joka "rakastui" ulkonäköösi eli kuumaan kinkkuun. Häntä ei varmaan missään vaiheessa ole varsinaisesti kiinnostanut SINÄ ihmisenä, vaan sinä naisolentoja ja kinkkuna, jolta saa säännöllisesti seksiä ja huomiota. Nyt kiukuttaa, kun kuumaa kinkkua ei enää olekaan seksipalveluiden merkeissä saatavilla ja tollaselta "naiselta" en huomiota halua, hyi. Todella, todella pinnallinen ja lapsellinen tyyppi!

Tsekkaapa vielä tää kirja. Sun miehesi osuu sinne aivan varmasti johonkin kohtaan: https://www.nwcbooks.com/files/ebook.php?id=azvHexd1g1YC&item=why-does-…

Vierailija
36/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies ei sano ääneen. Rakastava mies ei välitä. 

Vierailija
37/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuinka paljon olet lihonut on yli puolet mun painostani ja melkein puolet sun alkupainosta, onhan se paljon.

Jos mä pamahtaisin 50 kilosta 75 kiloon niin todellakin ihan itse ajattelisin terveyttäni ja laihduttaisin, en itse tykkäis yhtään.

Miksi ihmiset antaa itselleen luvan plösähtää parisuhteessa? Eikö kumppanin miellyttäminen ole tärkeää?

Minua itseäni kyllä huolettaisi, jos huomaisin, että rakastan vähemmän valitsemaani ihmistä, joka on minulle arvoiltaan ja tulevaisuuden suunnitelmiltaan sopivin, jos hän lihoaa vaikka ton 25kg. Miettisin uudestaan itseäni. Ulkonäkö on plussaa, muttei vaatimus. En minä esimerkiksi tee mitään miehellä, jolla on hyvä ahteri mutta mädät aivot. Tai kaunis keskivartalo mutta ruma asenne.

Elämää ei voi suunnitella niin, että en liho koskaan, en muutu koskaan, mitään pahaa ei koskaan tapahdu. Pidän itseni aina esteettisesti miellyttävä puolisolleni. Voi sairastua, tulla syöäpä ja lähteä tukka päästä, loukkaantua, menettää raajan, halvaantua.

Siinä punnitaan rakkaus ja sitoutuminen. Pois lähteminen on toki aina OK, kenenkään ei pidä kiduttaa itseään puolison kanssa, josta ei (enää) pidä.

Vierailija
38/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on läski eikä läskeistä tykätä ja kukaan ei oikeasti halua olla läski. Menikö perille. Helppoa. Älä elä harhassa, läski.

Vierailija
39/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi kalenteripojan näköinen tai muistuttaako sivuprofiilistaan paljonkin italialaista jalkapalloilijaa ulkonäöltään tai kropaltaan, kerro, että palstalla kysytään asiaa.

Vierailija
40/46 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet muutamassa vuodessa lihonut 30kg, ei ihme että toinen reagoi noin. Nyt vain keskustelu suhteen jatkosta. Oletko itse tyytyväinen itseesi vai alatko hoitaan itseäsi kuntoon ja hyväksyykö toinen sinut tuollaisena vai ei. Jatkuuko suhde vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän