Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

milloin uudelleensynnyttäjä sairaalaan? kuinka tiheässä ja minkä kestoiset supistukset tulis olla?

Vierailija
09.08.2008 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levoton olo. Sorry... eikös se ole n. 5 min. se supistusten väli. Ja aina kannattaa soittaa synnärille jos arveluttaa. (nyt ihan pokerina)

Vierailija
2/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 tai 5 min. olis se väli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 minuuttia on ensisynnyttäjällä

Vierailija
4/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdin kun hermot meni epäsäännöllisiin supistuksiin. Olin 7cm auki.

Vierailija
5/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tullut aina varsinaiset synnytyssupparit vähintään 5min välein. Tokan kanssa odotin että tulis se pari tuntia ja meinas tulla kiire. Mies sai mut lähtemään sairaalaan ja hyvä olikin kun olin 7cm auki kun sinne päästiin. Eli olis pitäny vaan luottaa itteensä ja omaan kipeyteen eikä tuijotella mitään kelloja. Sanomattakin selvää että kivunlievitys ei oikein ehtinyt kakkosen kohdalla. Kolmosen kanssa tajusin heti ruveta lähtemään kun alkoi tulla kunnolla tuntuvia suppareita. Niitä ehti tulla reilu 30min mutta olin lähes varma. No, vedet meni matkalla ja spinaalin kerkesin saada. Ihanaa :). Ekaan verrattuna tulivat nopsaan vaikka olikin useampi vuosi ekan ja tokan välissä. Eka synnytys 13,5h, toka 4h, kolmas 5h.

Vierailija
6/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähdin kun supistukset oli todella kipeitä. Tuli alusta asti 3min välein. Olin 7cm auki. Tunnin taisin olla kotona supistusten alettua.

Vierailija
7/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen synnytys on yleensä nopein, luin jostakin. Lähde ajoissa. Minä kerkesin kakkosen kanssa juuri ja juuri synnytyssalin ovesta sisään! :)