Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö täyttää 10-vuotta

Vierailija
11.07.2021 |

Hän on kova askartelemaan kaikkea, ja tekeekin hienoja taideteoksia.
Hän leikkii myös hevosilla, ja mieheni keksi idean, että tehdään itse heppatalli.

Saatiin tehtyä illalla valmiiksi, ja ite tykkään tosi paljon lopputuloksesta, ostettiin myös talliin muutama hepo.
Oli tosi hauska askarrella yhdessä rakkaan kanssa. Ja se on rakkaudella tehty, alusta loppuun.

Jännittää, mitä tyttö tykkää tuosta tallista, kun huomenna sitten saa sen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta tai 10-vuotias, mutta ei 10-vuotta. Ei mulla muuta.

Vierailija
2/16 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole kavereita joille jutella?

Vierailija
4/16 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
5/16 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen lahja on paras! Varmasti tyttökin arvostaa, kun on rakkaudella itse valmistettu, eikä vain tilattu jotain netistä.

Vierailija
6/16 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kirjottaa, en jaksaisi nyt muuten puhua kenenkään kanssa, oon yöllä myöhään tehnyt kakkua ja tänään jatkuu herkkujen tekeminen.

Uimaankin olisi kiva päästä josain vaiheessa päivällä.

Teemme lapsille huomiseksi esteradan takapihalle, että saavat hyppiä keppareilla, minäkin saatan myös kokeilla, ja sitten saavat lillua uima-altaassa, nukkua teltassa yön, herkutella.

Toivon että kaikilla on kivaa 🙂

Kiitos onnittelusta 💕

Vierailija
7/16 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja ja varmasti tykkää <3. Ja olette hyvät vanhemmat kun annatte hänen olla vielä lapsi. Kun olin tuossa iässä omani raivosivat että "voisit alkaa lopettamaan sen leluilla leikkimisen jo koska olet jo noin vanha" 

Vierailija
8/16 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta tai 10-vuotias, mutta ei 10-vuotta. Ei mulla muuta.

Tuntuu että nykyään on yleisempää nähdä tuo 'x-vuotta' kuin tuo oikein kirjoitettu muoto. Mistä lie saanut alkunsa

Vierailija
9/16 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoinen lahja on paras! Varmasti tyttökin arvostaa, kun on rakkaudella itse valmistettu, eikä vain tilattu jotain netistä.

Toivottavasti tykkää. Hän kun on niin kova tekemään itse kaikkia juttuja, niin aateltiin, että voisi ehkä tykätä itsetekemästä lahjasta.

No on meillä hälle vielä vähän muutakin lahjaksi, ei pelkkä askarreltu talli.

Vierailija
10/16 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen olikohan tämä pieni testi siitä, kuinka sympaattinen teksti yhdistettynä kielioppivirheen sisältävään otsikkoon vaikuttaa mammoihin. Vastailevatkohan mukavasti ohittaen otsikon ärsyttävän virheen vai tarttuvatko heti virheeseen ja korjaavat sen paremmuudentunnoissaan sivuuttaen avausviestin?

Vierailija
11/16 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiva aloitus, harvinaisen terve juttu näin palstalla. :) Onnea kivat vanhemmat ja pienelle tytölle myös!

Vierailija
12/16 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana lahja ja varmasti tykkää <3. Ja olette hyvät vanhemmat kun annatte hänen olla vielä lapsi. Kun olin tuossa iässä omani raivosivat että "voisit alkaa lopettamaan sen leluilla leikkimisen jo koska olet jo noin vanha" 

Ompa ikävää, että et saanut leikkiä. Minäkin leikin tosi kauan, eikä kukaan onneksi kieltänyt..myönnän että ollaan mieheni kanssa myös leikitty pikkuötököillä, kun ollaan oltu kahestaan. Se oli hauskaa.

Ja nyt itsestä on ihana katella ja kuunnella kun lapset leikkivät.

Joskus jään salaa kuuntelemaan, kun nuorin 5 v leikkii yksinään, on niin vilkas mielikuvitus ja höpöttää itsekseen.

Aamuisin kun herään, huomaan, kun hän on yöllä meidän muiden nukkuessa, järjestellyt pehmoeläimet hienoon järjestykseen.

Vierailija
13/16 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kiva aloitus, harvinaisen terve juttu näin palstalla. :) Onnea kivat vanhemmat ja pienelle tytölle myös!

Kiitos ja ihanaa kesää teille 💕

Vierailija
14/16 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole kavereita joille jutella?

Miksi kaverit haluaisivat kuunnella länkytystä porsimisesta? Nykyään sitä ei tehdä.

Vierailija
15/16 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vauva-palsta ja täällä ei saisi puhua lapsista?

Porsiminen on ällö sana, onko sinunkin äitisi porsinut sinut? Olitko ällö porsas pienenä?

Etkö saanut tarpeeksi rakkautta äidiltäsi, kun inhoat lapsia?

Vierailija
16/16 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä joskus täälläkin mietitään, miten vihamielistä sakkia täällä on ☹️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi