Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä naisia ärsytä kommentointi "miehetkin tykkää" ja "miesten mielestä" jne?

Vierailija
11.07.2021 |

Näen ihan punaista sellaisen kommentin nähdessäni. Hyvänen aika sentään! Olla olemassa, elää elämää, tehdä ratkaisuja sen mukaan, että miehet sitten minua arvioidessaan hyväksyvät ulkoisen olemukseni! Hirveä ajatus. Voin ihan pahoin, kun joku kirjoittaa, että "tykkääkö miehet, jos" - voi naiset, elämme vuotta 2021! Eikö mikään muutu?! Ikinä!?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan narsistinaiset täällä ihan innoissaan

Vierailija
62/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että tykkää itsestään ja oma mies tykkää, muista ei niin väliä, kunhan on ihmisten ilmoilla säädyllisissä pukeissa : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei enää saa tykätä mistään. Naiset määrittelevät, mistä he saavat tykätä ja mistä ei.

Vierailija
64/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini mulle aikanaan hoki, että pitäisi tehdä sitä ja tätä ja olla niin ja näin, tai miehet ei tykkää. Ja isä veti herneen nenäänsä kun erosin kirkosta, koska usein mies kuulemma haluaa kirkkohäät, että mites sä nyt sitten itsellesi miehen löydät. Ekstra hauskan tosta mun isäni kommentista tekee se, että mun vanhemmat ei koskaan ole olleet naimisissa, joten kirkossa heitäkään ei ole vihitty. 

Vierailija
65/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävä naisvihaketju 

Vierailija
66/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina olettanut, että noiden Miehetkin tykkää-kommenttien kirjoittajat ovat miehiä. Osalla miehistä on käsitys (projektio ilmeisesti), että luulevat naisten elämän pyörivän miesten huomion ympärillä.

Eniten ihmetyttävät ne kysymykset, jotka ovat tyyliä Tykkäävätkö miehet enemmän pitkästä vai lyhyestä selästä naisilla. Että niinkun jos tykkäävät lyhyestä ja sinulla on pitkä, niin menevät johonkin selkärangan lyhennysleikkaukseen vai.

Vierailija
67/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri joka tuo esille jatkuvasti sitä, kuinka hänellä on maailman täydellisin vartalo, jokaisen miehen ihannevartalo, täydelliset miesten rakastamat rinnat, miehet rakastaa hänen pehmeää ihoaan ja suorastaan hullaantuvat siitä. Olen aina silleen et jep jep, kivat sulle.

Saatan kyllä sitten todeta, että joo en kyl ikinä voi tietää miten ihanaa toi on, kun mulla on pienet roikkotissit, iso peba, pyöreät, karvaiset reidet ja tumma tukka. Et voi voi voi kun en oo miesten anelma unelma.

Vierailija
68/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina olettanut, että noiden Miehetkin tykkää-kommenttien kirjoittajat ovat miehiä. Osalla miehistä on käsitys (projektio ilmeisesti), että luulevat naisten elämän pyörivän miesten huomion ympärillä.

Eniten ihmetyttävät ne kysymykset, jotka ovat tyyliä Tykkäävätkö miehet enemmän pitkästä vai lyhyestä selästä naisilla. Että niinkun jos tykkäävät lyhyestä ja sinulla on pitkä, niin menevät johonkin selkärangan lyhennysleikkaukseen vai.

Mun mies kyl oikeesti luulee, että naiset miettii vaatevalinnoissaan vain sitä et miten näyttää pantavalta ja se on tärkein kriteeri

Vierailija
69/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko yhtäkään lesboa, joka on hankkinut silikonit "itseään varten"?

Vierailija
70/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kyl oikeesti luulee, että naiset miettii vaatevalinnoissaan vain sitä et miten näyttää pantavalta ja se on tärkein kriteeri

juu, ihan itseänne vartenhan te pukeudutte tissitoppeihin ja yöelämään kuin babylonin portot =D 

Vierailija
71/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset! Hyökkäätte nyt täällä kovasti asiaa vastaan, jonka huomaatte olevan tosiasia teissä itsessännekin. Ette muuten hyökkäisi näin voimakkaasti. Ette halua myöntää sitä itsellenne, mutta näette nyt isenne tässä. Tämä on eräs tietty psykologiassakin tunnettu ilmiö.

Vierailija
72/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nuorten naisten ei tulisi kopioida Billy Ellishin hapannaama tyyliä koska hymyilevä nainen miellyttää miehiä enemmän

Vierailija
73/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän silikoneihin välttämättä miehet liity, vaan niillä voidaan esim. hankkia itselleen viihdealan ammatti. Suurella osalla viihdealan naisista on silikonit ja pelkillä kuvilla ja somella voi tienata.

Aivan. Puhut tietenkin aikuisviihdealan ammateista.

Vierailija
74/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei enää saa tykätä mistään. Naiset määrittelevät, mistä he saavat tykätä ja mistä ei.

Naiset ilmeisesti ovat sitä mieltä, että miesten pitää tykätä naisista mutta miehet eivät kuitenkaan saa tykätä naisista. Tai jos sattuisikin tykkäämään, niin sitä ei saa mitenkään osoittaa eikä varsinkaan osoittaa sitä katsomalla tai sanomalla mitään naisen ulkonäöstä.

Tosi johdonmukaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi