Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä naisia ärsytä kommentointi "miehetkin tykkää" ja "miesten mielestä" jne?

Vierailija
11.07.2021 |

Näen ihan punaista sellaisen kommentin nähdessäni. Hyvänen aika sentään! Olla olemassa, elää elämää, tehdä ratkaisuja sen mukaan, että miehet sitten minua arvioidessaan hyväksyvät ulkoisen olemukseni! Hirveä ajatus. Voin ihan pahoin, kun joku kirjoittaa, että "tykkääkö miehet, jos" - voi naiset, elämme vuotta 2021! Eikö mikään muutu?! Ikinä!?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minkälaiset hiukset sulla on? - Aina ollut pitkät, niihin on kiva tehdä erilaisia kampauksia. Ja miehetkin on tykänneet!"

En ymmärrä mitä lisäarvoa tuollaiseen kommenttiin tuo miesten aivoitukset. Eli ärsyttää.

Vierailija
42/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojen ja takapuolen koosta keskustellessa jutut on just tuollaista miehet sitä, miehet tätä. Tai vaikka jalkojen koosta, hiusten pituudesta. Aina miehet ja heidän mielipiteet.

Keskenkasvuisten höpinöitä. Jonkinlaisia ikuisuuspissiksiä. En irl koskaan kuullut tällaisia perusteluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä otin silarit juuri siksi, mitä mieltä itse olin mun vartalosta. Onhan mullakin kauneuskäsitys, ja omasta mielestäni olin epäsopusuhtainen ennen silareita. Ei oo kiva ajatella vuodesta toiseen ettei oma vartalo oo mitä haluais, kun sille kuitenkin voi tehdä jotain. Oikeastaan vois miettiä, miksi tätä EI tekisi juuri itseään varten. Mähän näistä nautin :)

Tiedätkö mistä tuo aivopesty ”kauneuskäsityksesi” on lähtöisin? Aivan.

Siitä että pidän sopusuhtaisuudesta :)

No onpa sullakin elämä mallillaan.

Niinhän se on. Suurempi kysymys onkin, miksi se sua kaihertaa.

Vierailija
44/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää aivan saatanasti. Toivottavasti kaikki miehet kuolee. Heti.

Vierailija
45/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hirveää olla nyt jotain 15 v. Kamalassa instagram ja only fans - maailmassa luoviminen nuorena naisena. Huh.

Vierailija
46/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumitissitkin ostetaan ihan vaan pelkästään itseä varten, ei koskaan ikinä ollenkaan miehiä varten!

Eihän silikoneihin välttämättä miehet liity, vaan niillä voidaan esim. hankkia itselleen viihdealan ammatti. Suurella osalla viihdealan naisista on silikonit ja pelkillä kuvilla ja somella voi tienata. Sinänsä sama onko katsoja ja seuraaja mies vai nainen, pelkkä seuraajamäärä ratkaisee. Miehet yrittävät ottaa aina kunnian itselleen, kaikki ei vaan pyöri miesten tarpeiden mukaan, mutta miehiä voidaan jymäyttää aika helposti, kun he kokevat olevansa tärkeitä ja asiat tarjoillaan ikään kuin heitä varten.

Vierailija
47/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttää. Jotkut naiset eivät vaan voi elää ajattelematta sitä mitä miehet heistä ajattelevat, eivätkä jotkut miehet kestä sitä että naiset toimivat tavalla joka ei miellytä juuri heitä. Ei itseen ainakaan tehoa tuollainen.

Vierailija
48/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumitissitkin ostetaan ihan vaan pelkästään itseä varten, ei koskaan ikinä ollenkaan miehiä varten!

Eihän silikoneihin välttämättä miehet liity, vaan niillä voidaan esim. hankkia itselleen viihdealan ammatti. Suurella osalla viihdealan naisista on silikonit ja pelkillä kuvilla ja somella voi tienata. Sinänsä sama onko katsoja ja seuraaja mies vai nainen, pelkkä seuraajamäärä ratkaisee. Miehet yrittävät ottaa aina kunnian itselleen, kaikki ei vaan pyöri miesten tarpeiden mukaan, mutta miehiä voidaan jymäyttää aika helposti, kun he kokevat olevansa tärkeitä ja asiat tarjoillaan ikään kuin heitä varten.

Miten ei liity miehiin, jos silkkareilla voi ihan ammatin itselleen hankkia?

Vierailija
49/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan mielelläni sinkku. En kaipaa parisuhdetta, koska on vaikea löytää kunnon miestä nykyaikana. Naisen ulkonäkö on tärkein kriteeri, ei arvojen, luonteiden ym yhteensopivuus. Minua ei kiinnosta olla missään karjamarkkinoilla tindereissä ym.

Ei se ole lähellekään kaikille miehille se tärkein kriteeri, mutta hyvin monille se on kuitenkin merkittävä kriteeri: jonkinlaista miellyttävyyttä ja vetoa siihen fysiikkaan on oltava, ei siitä muuten hyvää parisuhdetta tule. 

Itseasiassa ihan sama pätee toisinpäinin, on paljon hyviä ja asiallisia miehiä joista tulisi hyviä puolisoita, mutta he eivät vaan onnistu herättämään naisten huomioita ja/tai kiinnostusta, heidät aina ohitetaan kun naisten silmä osuu ensin niihin pelimiehiin.

Vierailija
50/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hirveää olla nyt jotain 15 v. Kamalassa instagram ja only fans - maailmassa luoviminen nuorena naisena. Huh.

Älä muuta sano! Ja se höpinä ”tasa-arvosta” ja sukupuolien sekoittumisesta etc; kissan paskat! Narsistinen maailma on muuttunut kahta pinnallisemmaksi ja kaoottisemmaksi! Onneksi olen jo vanha ja kuolen pois! Kuvottava nykymaailma, joskin se on ollut kauha aina. Ihmiset ovat hirviöitä!

Vierailija
51/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä, mutta onhan tuo aika onnetonta, että tärkeintä elämässä on miesten huomio.

Yhtä onnettomia ovat ne miehet, jotka kuvittelevat että naisen löytäminen ja parisuhde ratkaisee heidän kaikki isommat ja pienemmät ongelmansa. Osa miehistä ei välttämättä oppi koskaan laittamaan ruokaa, luomaan omaa pukeutumistyyliä tai sisustamaan asuntoaan ennen kuin he löytävän sen ihmeellisen Elämänsä Naisen.

Vierailija
52/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tää kyllä toimii siinä, että esim monesti valitsen peittävämmät vaatteet siksi, että tietynlaiset miehet muuten tykkäis tuijotella. Siten otan sen kyllä huomioon. Jos maailmassa ei ois miehiä yhtenä päivänä, todennäisesti kulkisin hyvinkin seksikkäänä missä vain.

Sama. Tosin hoikka ja luonnonkaunis nainen kerää huomiota, vaikka pukeutuisi säkkiin.

Vierailija
53/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Straight White Male kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä, mutta onhan tuo aika onnetonta, että tärkeintä elämässä on miesten huomio.

Yhtä onnettomia ovat ne miehet, jotka kuvittelevat että naisen löytäminen ja parisuhde ratkaisee heidän kaikki isommat ja pienemmät ongelmansa. Osa miehistä ei välttämättä oppi koskaan laittamaan ruokaa, luomaan omaa pukeutumistyyliä tai sisustamaan asuntoaan ennen kuin he löytävän sen ihmeellisen Elämänsä Naisen.

"Sisustajan paikka avoinna!"

Vierailija
54/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tää kyllä toimii siinä, että esim monesti valitsen peittävämmät vaatteet siksi, että tietynlaiset miehet muuten tykkäis tuijotella. Siten otan sen kyllä huomioon. Jos maailmassa ei ois miehiä yhtenä päivänä, todennäisesti kulkisin hyvinkin seksikkäänä missä vain.

Sama. Tosin hoikka ja luonnonkaunis nainen kerää huomiota, vaikka pukeutuisi säkkiin.

Oi, huomiota! Minne suunnistan? Olen hoikka ja luonnonkaunis, nyt miesten päät kääntymään, muuten en voi olla onnellinen. Sano, minne lähden? Äkkiä...! Aikaa ei ole hukattavana!

Vierailija
55/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä se huvittaa. Varsinkin jos on sinkku niin jokainen henkäys olisi suunniteltava sen mukaan mistä miehet tykkää. Olen sen verran itsekäs että teen valintani sen mukaan mistä itse tykkään.

Vierailija
56/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, huomiota! Minne suunnistan? Olen hoikka ja luonnonkaunis, nyt miesten päät kääntymään, muuten en voi olla onnellinen. Sano, minne lähden? Äkkiä...! Aikaa ei ole hukattavana!

Taisi hieman mennä pointti ohi? 

Vierailija
57/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvi edes sanoa, naisten ulkonäkö ja tekemiset määriytyvät niin itsestäänselvästi miesten mielipiteen mukaan.

Vierailija
58/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ehkä sitten liian juntti ymmärtämään mistä kiikastaa. Ihan myös miehille ohjeistetaan että elä kulje resupekkana "naiset ei tykkää".

Ideologioista huolimatta olemme biologisia olentoja, jotka saavat tyytyväisyyttä siitä, että on vastakkaisen sukupuolen silmissä haluttava. Tai joillekin oman sukupuolen silmissä, mutta suurin osa on kuitenkin heteroita. Ei se biologinen tosiasia sieltä mihinkään hiljenemällä katoa.

Vierailija
59/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ehkä sitten liian juntti ymmärtämään mistä kiikastaa. Ihan myös miehille ohjeistetaan että elä kulje resupekkana "naiset ei tykkää".

Ideologioista huolimatta olemme biologisia olentoja, jotka saavat tyytyväisyyttä siitä, että on vastakkaisen sukupuolen silmissä haluttava. Tai joillekin oman sukupuolen silmissä, mutta suurin osa on kuitenkin heteroita. Ei se biologinen tosiasia sieltä mihinkään hiljenemällä katoa.

Nykyihminen on liian ylpeä myöntämään, että haluaa miellyttää yhtään ketään. Miksi sitten pitää todistella?

Vierailija
60/74 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin silarit juuri siksi, mitä mieltä itse olin mun vartalosta. Onhan mullakin kauneuskäsitys, ja omasta mielestäni olin epäsopusuhtainen ennen silareita. Ei oo kiva ajatella vuodesta toiseen ettei oma vartalo oo mitä haluais, kun sille kuitenkin voi tehdä jotain. Oikeastaan vois miettiä, miksi tätä EI tekisi juuri itseään varten. Mähän näistä nautin :)

Niin, "sinä" nautit tekotisseistä, koska niiden avulla olet "sopusuhtainen" eli saat miehiltä huomiota.

Kaikki nämä "itseäni varten" -jutut on niin suurta bullshittiä että ei mitään rajaa, myöntäisitte edes sitten rehellisesti että teidän "nautinto" ja hyvä mieli on ihan yksi yhteen toisten huomiosta riippuvaista. Oikeasti onnellinen ihminen ei rakenna itsetuntoaan ulkonäkönsä varaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä