Eikö teitä naisia ärsytä kommentointi "miehetkin tykkää" ja "miesten mielestä" jne?
Näen ihan punaista sellaisen kommentin nähdessäni. Hyvänen aika sentään! Olla olemassa, elää elämää, tehdä ratkaisuja sen mukaan, että miehet sitten minua arvioidessaan hyväksyvät ulkoisen olemukseni! Hirveä ajatus. Voin ihan pahoin, kun joku kirjoittaa, että "tykkääkö miehet, jos" - voi naiset, elämme vuotta 2021! Eikö mikään muutu?! Ikinä!?
Kommentit (74)
Ei ärsytä, koska ei ole olemassa mitään miehiä yhtenäisenä, samaa mieltä olevana joukkiona.
Vierailija kirjoitti:
Kumitissitkin ostetaan ihan vaan pelkästään itseä varten, ei koskaan ikinä ollenkaan miehiä varten!
Moni ottaakin juuri itseään varten, saa siksi että se kohottaa omaa itsetuntoa, ei siksi että satunnaisilla vastaantulevilla miehillä olisi mukavaa kun maailmassa on yksi isorintainen nainen enemmän.
Mulla tää kyllä toimii siinä, että esim monesti valitsen peittävämmät vaatteet siksi, että tietynlaiset miehet muuten tykkäis tuijotella. Siten otan sen kyllä huomioon. Jos maailmassa ei ois miehiä yhtenä päivänä, todennäisesti kulkisin hyvinkin seksikkäänä missä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumitissitkin ostetaan ihan vaan pelkästään itseä varten, ei koskaan ikinä ollenkaan miehiä varten!
Moni ottaakin juuri itseään varten, saa siksi että se kohottaa omaa itsetuntoa, ei siksi että satunnaisilla vastaantulevilla miehillä olisi mukavaa
Ai autiolla saarella tai nunnaluostarissa (olettaen että olet hetero;) olis hyvä itsetunto isotissisenä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ottaakin juuri itseään varten, saa siksi että se kohottaa omaa itsetuntoa, ei siksi että satunnaisilla vastaantulevilla miehillä olisi mukavaa kun maailmassa on yksi isorintainen nainen enemmän.
Mikä paradoksi. Miten isot rinnat voisivat kohottaa naisen itsetuntoa? Niin, mieti, miten?
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuinka joskus erästä naistenlehteä mainostettiin (muka) lukijan kommentilla, että "miehenikin lukee tätä lehteä". Ihan kuin naistenlehdelle paras mahdollinen suoritus olisi se, että mieskin sitä lukee.
Vaikea kuvitella, että jotain miehille suunnattua lehteä mainostettaisiin sillä, että kyllä tätä naisetkin lukee.
No cmon hei, miehenikin lukee mammapalstaa! :D
Mä otin silarit juuri siksi, mitä mieltä itse olin mun vartalosta. Onhan mullakin kauneuskäsitys, ja omasta mielestäni olin epäsopusuhtainen ennen silareita. Ei oo kiva ajatella vuodesta toiseen ettei oma vartalo oo mitä haluais, kun sille kuitenkin voi tehdä jotain. Oikeastaan vois miettiä, miksi tätä EI tekisi juuri itseään varten. Mähän näistä nautin :)
Itsensä vuosihan otetaan silikoneja, valitaan seksikkäät vaatteet, otetaan kaikenmaailman pistoksia ja pakaraimplantantteja ja mitä niitä nyt onkaan. Ei voi edes istua vissiin kuukausiin sen jälkeen. Ihan vaan omaksi huviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä paradoksi. Miten isot rinnat voisivat kohottaa naisen itsetuntoa? Niin, mieti, miten?
Tämähän on ihan tutkittu juttu, että monien naisten itsetunto ja onnellisuus lisääntyy silareiden ottamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä otin silarit juuri siksi, mitä mieltä itse olin mun vartalosta. Onhan mullakin kauneuskäsitys, ja omasta mielestäni olin epäsopusuhtainen ennen silareita. Ei oo kiva ajatella vuodesta toiseen ettei oma vartalo oo mitä haluais, kun sille kuitenkin voi tehdä jotain. Oikeastaan vois miettiä, miksi tätä EI tekisi juuri itseään varten. Mähän näistä nautin :)
Tiedätkö mistä tuo aivopesty ”kauneuskäsityksesi” on lähtöisin? Aivan.
Vierailija kirjoitti:
Itsensä vuosihan otetaan silikoneja, valitaan seksikkäät vaatteet, otetaan kaikenmaailman pistoksia ja pakaraimplantantteja ja mitä niitä nyt onkaan. Ei voi edes istua vissiin kuukausiin sen jälkeen. Ihan vaan omaksi huviksi.
Sä siis uskot, että itsetunto rakentuu aina juuri siitä, miten olettaa miesten ajattelevan itsestään? Omalla mielipiteellä ei olisi väliä? Jos nainen itse tykkää juuri pienistä rinnoista ja on tyytyväinen omaan vartaloonsa, uskot että nainen silti hankkis silarit koska ”miehet tykkää isoista tisseistä”?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itsensä kauniiksi tunteminen lisää itsevarmuutta, nostaa itsetuntoa, lisää yleistä hyvinvointia.
Itsellä huomasi tämän lihomisten ja laihtumisten myötä. Kyllä oma peilikuva vaikuttaa aika paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä että pidän sopusuhtaisuudesta :)
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on ihan tutkittu juttu, että monien naisten itsetunto ja onnellisuus lisääntyy silareiden ottamisen jälkeen.
No joo, joo, eipä ollut suuri uutinen, mutta MIKSI? No, siksi, koska saavat miesten huomiota ja miesten huomio on juuri tämän ketjun aihe. Että onpa järkyttävän köyhää elämää, jos se naisen onnellisuuus on kiinni miesten huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Sen lisäksi olet Reijo56.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa sullakin elämä mallillaan.
Ei ärsytä koska en välitä miehistä ja heidän mielipiteistä pätkääkään. EVVK
Kyllä mä siellä nunnaluostarissakin olisin onnellinen mun kauniista vartalosta :D Miten se ei oo selvää, että mä itse välitän itsestäni enemmän kuin kukaan muu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä siis uskot, että itsetunto rakentuu aina juuri siitä, miten olettaa miesten ajattelevan itsestään? Omalla mielipiteellä ei olisi väliä? Jos nainen itse tykkää juuri pienistä rinnoista ja on tyytyväinen omaan vartaloonsa, uskot että nainen silti hankkis silarit koska ”miehet tykkää isoista tisseistä”?
Siitähän tässä juuri keskutellaan. Toisilla rakentuu, toisilla ei. Tässähän juuri on ollut aiheena se, miten joillakin naisilla ja ilmeisen monilla itsetunto rakentuu miesten huomiosta.
Ehkäpä nainen voi olla aidosti kiinnostunut siitä mikä miehiä miellyttää tai sitten ei ole yhtään kiinnostunut. Tai jotain noiden väliltä. Mikä siinä nyt sitten niin paljon ärsyttää?