Eikö teitä naisia ärsytä kommentointi "miehetkin tykkää" ja "miesten mielestä" jne?
Näen ihan punaista sellaisen kommentin nähdessäni. Hyvänen aika sentään! Olla olemassa, elää elämää, tehdä ratkaisuja sen mukaan, että miehet sitten minua arvioidessaan hyväksyvät ulkoisen olemukseni! Hirveä ajatus. Voin ihan pahoin, kun joku kirjoittaa, että "tykkääkö miehet, jos" - voi naiset, elämme vuotta 2021! Eikö mikään muutu?! Ikinä!?
Kommentit (74)
Joo. Tykkään urheilla ja syödä terveellisesti eli olen hoikka. Tosi usein nää tuhdimmat mimmit on tuputtamassa pullaa ja aina korostaa sitä että kun "miehetkin tykkää kun naisella on muotoja ja jotain mistä ottaa kiinni".
Ei hlvetti, kyllä mä juoksentelen metsässä tyytyväisenä yksinään b-kupin tissieni kanssa ihan oman hyvän olon takia enkä kaipaa kaikkien miesten huomiota! Eikö tosiaan ole naisella muuta elämän tehtävää?
En muista että itse olisin kenellekään todennut että pitäisi jotain olla tai tehdä koska "miehet tykkää".
Mä en koe, että nuo "miehetkin tykkää" -kommentit liittyy mitenkään mun elämään, joten en kiinnitä niihin mitään huomiota, eivätkä ne siten ärsytäkään. Mutta toki ymmärrän ajatuksen.
Ei ärsytä, mutta onhan tuo aika onnetonta, että tärkeintä elämässä on miesten huomio.
Tunnen syvää myötähäpeää, jos joku mainitsee jonkun ominaisuutensa herättävän miesten positiivista huomiota. No, on siinä sitten elämänsisältöä kerrakseen.
Kumitissitkin ostetaan ihan vaan pelkästään itseä varten, ei koskaan ikinä ollenkaan miehiä varten!
Ei se varsinaisesti ärsytä mutta ihmetyttää ja huvittaa. Mitä lisäarvoa jokin ominaisuuteni/harrastukseni/tapani saa siitä, jos se on jotain sellaista, mistä "miehet tykkää"? En ymmärrä omanarvontunteen rakentamista sen ympärille, mistä miehet tykkäävät tai eivät tykkää. Miehet eivät ole mikään homogeeninen massa, jotka kaikki tykkäisivät samoista asioista ja persoonallisuuden piirteistä eli siinäkin mielessä se on turhaa. Ei se muutenkaan ole kauhean tervettä jättää itsetuntoaan ulkopuolisten mielipiteiden varaan, koska siinä pelissä jää itse väistämättä häviölle.
Ja sitten on alkanut ilmestyä näitä barbinukkeja muistuttavia itsensä muokkaajia, hirveää. Kun ollaan maassa, jossa naisilla on oikeasti mahdollisuudet opiskella ja saavuttaa jotain ulkonäöstä riippumatta. Kohtahan täällä on ihan itänaapurin tapainen meininki miljonäärinkalastus-kursseineen.
Ihminen on aina kiinnostunut mitä muut hänestä ajattelevat ja haluaa olla hyväksytty ja haluttu. Jokainen haluaa olla kaunis, toisten mielestä näyttävä ja terve. Se on luonnollista. Eikä sitä muuta kulttuuri, sivistys tai mikään muukaan. Se asia vaan on. Toisille se merkitsee enemmän ja toisille vähemmän. Jos ei ole alunperinkään ollut kaunis ihminen niin arvot eivät koskaan ala rakentua ulkonäölle koska se olisi turhaa, mutta jos pienikin ehostus auttaa niin siten toimitaan, että miellytettäisiin enemmän muita ihmisiä, niin miehiä kuin naisia. Niin se vain toimii. Lisäksi meillä on seksuaalisuus ja nainen haluaa miehen (tiettyjen miesten) haluavan häntä, vaikka naisella ei oli pienintäkään aikomusta seksuaalisiin tekoihin. Se vain on osa meitä.
Olen ihan mielelläni sinkku. En kaipaa parisuhdetta, koska on vaikea löytää kunnon miestä nykyaikana. Naisen ulkonäkö on tärkein kriteeri, ei arvojen, luonteiden ym yhteensopivuus. Minua ei kiinnosta olla missään karjamarkkinoilla tindereissä ym.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on aina kiinnostunut mitä muut hänestä ajattelevat ja haluaa olla hyväksytty ja haluttu. Jokainen haluaa olla kaunis, toisten mielestä näyttävä ja terve. Se on luonnollista. Eikä sitä muuta kulttuuri, sivistys tai mikään muukaan. Se asia vaan on. Toisille se merkitsee enemmän ja toisille vähemmän. Jos ei ole alunperinkään ollut kaunis ihminen niin arvot eivät koskaan ala rakentua ulkonäölle koska se olisi turhaa, mutta jos pienikin ehostus auttaa niin siten toimitaan, että miellytettäisiin enemmän muita ihmisiä, niin miehiä kuin naisia. Niin se vain toimii. Lisäksi meillä on seksuaalisuus ja nainen haluaa miehen (tiettyjen miesten) haluavan häntä, vaikka naisella ei oli pienintäkään aikomusta seksuaalisiin tekoihin. Se vain on osa meitä.
Mä en halua, että miehet haluavat mua seksuaalisesti, mua ahdistaa se.
En törmää noihin muualla kuin tällä palstalla ja jossain iltapäivälehtien kommenteissa, mutta niitä harvoin luen,
Vakiokysymykseni, johon en yleensä saa vastausta, on: What's in it for me? Eli mitä minä siitä hyödyn, jos miehet tykkäävät.
Ei ärsytä. Sanojastahan tuo vain kertoo, siitä, mikä hänen mielestään on tärkeää. Itseäni huvittaa, absurdi ajatus, että "miesten" mieltymysten perusteella tekisin elämänvalintoja.
Joo, sillon tällöin muutama nainen on kommentoinu mulle omia ominaisuuksiaan "miehet tykkää". Sillon, ku niitä ominaisuuksia ei oo ollu juuri mulla ja ne on täysin makuasioita 🙈 sillee et ööh keksi jtn parempaa.
No vaikka ulkonäön merkitys olis kuinka "osa meitä", niin siitä on kuitenkin aimo harppaus siihen, että kaikkia valintoja puidaan mainitsemalla miesten mielipide siihen. "Käytän minihametta. Miehetkin tykkää!" - tyylisesti. Silloin annetaan sen hallita meitä ja alistutaan miesten arvioinnin kohteeksi tavalla, joka tekee meistä alisteisia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sillon tällöin muutama nainen on kommentoinu mulle omia ominaisuuksiaan "miehet tykkää". Sillon, ku niitä ominaisuuksia ei oo ollu juuri mulla ja ne on täysin makuasioita 🙈 sillee et ööh keksi jtn parempaa.
Minulle on taas hyvin naisellisena femmenä kommentoitu noin _omista_ ominaisuuksistani - kuten rinnoista ja hiuksista. Siinä kohtaa onkin sitten aika vaikeaa, kun kerron ettei minua kiinnosta pätkääkään yhdenkään munakkaan mieltymykset, olen lesbo 🤷🏻♀️
Muistan kuinka joskus erästä naistenlehteä mainostettiin (muka) lukijan kommentilla, että "miehenikin lukee tätä lehteä". Ihan kuin naistenlehdelle paras mahdollinen suoritus olisi se, että mieskin sitä lukee.
Vaikea kuvitella, että jotain miehille suunnattua lehteä mainostettaisiin sillä, että kyllä tätä naisetkin lukee.
Minua ärsyttää myös palstalla nämä kyselijät, ”Pitävätkö miehet pitkistä hiuksista naisella” tai jotain muuta vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuinka joskus erästä naistenlehteä mainostettiin (muka) lukijan kommentilla, että "miehenikin lukee tätä lehteä". Ihan kuin naistenlehdelle paras mahdollinen suoritus olisi se, että mieskin sitä lukee.
Vaikea kuvitella, että jotain miehille suunnattua lehteä mainostettaisiin sillä, että kyllä tätä naisetkin lukee.
Olen selannut muutamia naisten lehtiä. Paljon muotia ja meikkejä. Hämmentävästi kakku ohje ensin ja uusi dietti siihen heti perään. Mitään oikein luettavaa en niistä löytänyt.
Rintojen ja takapuolen koosta keskustellessa jutut on just tuollaista miehet sitä, miehet tätä. Tai vaikka jalkojen koosta, hiusten pituudesta. Aina miehet ja heidän mielipiteet.