Meikittömyys nuorentaa. Saa naisen usein näyttämään viattomalta ja haavoittuvalta. Sellaiselta, joka kaipaisi suojelua
En ole sovinisti ja annan vaimoni vapaasti meikata. Olen sanonut hänelle tämän usein. Että on kauniimpi ilman meikkiä. Väittää, että olen mustasukkainen hänestä
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sen olla jokin tavoite, että näyttää viattomalta ja haavoittuvalta jota pitää suojella? Tai nuorelta?
Niinpä. Mitä te miehet olisitte mieltä jos teidän naiset hakisivat miehestä teinin piirteitä tai lapsenomaisia piirteitä? Kokisitteko että teidän pitää laihduttaa vai ajattelisitteko että tuolla ihmisellä ei ole kaikki muumit laaksossa.
Hedelmällisyys ei säätele naisen viettejä. Mies kylvää, nainen kasvattaa. Terveisin Luonto
Vaikka tollo-ap:lla oikeasti olisi vaimo, ei bimbo-ap silti Suomessa omista vaimoaa, eikä täten voi määrätä vaimonsa ehostusta/ehostamattomuutta, pukeutumista, käyttäytymistä jne. alistusfantasioistaan huolimatta.
Minusta on mukavaa, että on miehiä, jotka avoimesti sanovat tykkäävänsä meikittömyydestä. Olen samaa mieltä tuosta, että meikki lähinnä vanhentaa.
Niinpä. Mitä te miehet olisitte mieltä jos teidän naiset hakisivat miehestä teinin piirteitä tai lapsenomaisia piirteitä? Kokisitteko että teidän pitää laihduttaa vai ajattelisitteko että tuolla ihmisellä ei ole kaikki muumit laaksossa.