Kruisailubiisit
Tiedättehän ne kommentit vaikka youtubessa: tää biisi on just sellanen kesäiltana tien päällä kruisaan hiekka pöllyten auringonlaskuun, merimaisema ja kuuma katu, arskat päässä eikä huolen häivää. Onko teillä soittolistalla näitä? :) Tässä muutama oma:
Mayer Hawthorne: Corsican Rose
Mayer Hawthorne: Her favorite song
Jimmy Smash: August
Falgo: Sail across the sea
Kommentit (72)
Kavinsky - Nightcall. Öinen länsiväylä Espoosta kohti Ruoholahtea, edessä ja vasemmalla häämöttää suurkaupungin valot, oikealla tumma meri ja taivaanranta.
Vierailija kirjoitti:
Kavinsky - Nightcall. Öinen länsiväylä Espoosta kohti Ruoholahtea, edessä ja vasemmalla häämöttää suurkaupungin valot, oikealla tumma meri ja taivaanranta.
Oletko minä? Meillähän on sama suunta! Sillä erotuksella, että oma valintani tuohon on M83 - Midnight City. En erityisemmin pidä eteerisestä huokailupopista, mutta tuohon tunnelmaan biisi sopii omaan makuun erinomaisesti.
Waldos People - You Drive Me Crazy
Kalevauva- Sohva haisee perseelle.
Olen ite ollut sanottamassa.
Matti Pellonpää ystävineen - Keke Rosberg Formula Rock
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko minä? Meillähän on sama suunta! Sillä erotuksella, että oma valintani tuohon on M83 - Midnight City. En erityisemmin pidä eteerisestä huokailupopista, mutta tuohon tunnelmaan biisi sopii omaan makuun erinomaisesti.
Kiitos vinkistä, laitetaas tuo kuunteluun! Muista ajovalot pimenevässä illassa.
Hurriganes ~ Bourbon street