Tässä ketjussa teeskentelemme olevamme nykymaailman parikymppisiä
Kommentit (82)
IG kuolee, liian siloteltua. Tiktok on se juttu. Paitsi että oikeaa someilua on edelleen lähinnä tubettaminen.
Vierailija kirjoitti:
En osallistu tähän leikkiin. Suututti todella vanhojen ihmisten nälvimisketju. Se oli todella törkeä. En alennu samalle tasolle.
Tällainen nuoret vastaan vanhat/vanhat vastaan nuoret -kahtiajaon hakeminen ei auta ketään.
noob
Siis nyt on heinäkuu? Mikä kuukausi on seuraavana?
Vierailija kirjoitti:
Apua miten kiusallisia yrityksiä :d
Lol
Vierailija kirjoitti:
Joo, tunnistan monta oman ikäpolveni kirjoittelijaa joiden läppä on niin ysäriä (35-45) 😂
Mutsi, ootsä tääl av:lla? Heitä kakskymppii, meen Heseen Mintun kaa... JOOKOOOO?
Tää ketju on kyllä vähän niinkuin se miks Pahkasika lehti lopetettiin ... todellisuutta ei pysty mitenkään enää erottamaan parodiasta niin turha edes yrittää parodisoida
Vierailija kirjoitti:
En osallistu tähän leikkiin. Suututti todella vanhojen ihmisten nälvimisketju. Se oli todella törkeä. En alennu samalle tasolle.
Tällainen nuoret vastaan vanhat/vanhat vastaan nuoret -kahtiajaon hakeminen ei auta ketään.
Ihan loistava puolestaloukkaantuminen, sopii loistavasti tähän ketjuun! 👌🏻
Mulla on kaksi maisterin tutkintoa ja työkokemusta kaksi vuotta, mutta saan töitä vain feissarina, mitä teen?
Iha hies ebin. Niidii varoo ettei joudu stonen ineen wallahi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tunnistan monta oman ikäpolveni kirjoittelijaa joiden läppä on niin ysäriä (35-45) 😂
katoin samaa :D
Oon poly ja genderfluid, kunnollisen miehen löytäminen on mahdotonta koska toksinen maskuliinisuus, no onneks on jo eläke
Näyttääks mun pylly tarpeeksi suurelta näissä kainaloon asti ulottuvissa iisopyllyfarkuissa? Oon kyykänny viimeiset 6 viikkoa aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kertoo niin laiskoista nykynuorista ja wanhoista, ettei kukaan jaksa edes perustaa ysäriketjua. ☹️ Minä olen kuulkaas jo ketjuni kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Jahvat tulloo ja helemat paukkuu
Get over it!
- oli ihan pakko.
- mutta hyvä olit!
Siis niin noloo mä ku*len