Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosketellaanko teillä?

Vierailija
10.07.2021 |

Hei!

Haluan kertoa eräästä asiasta joka on vaivannut mieltäni oikeastaan koko aikuisikäni ajan. Olen reilu viisikymppinen nainen ja kolmannessa vakavassa suhteessa.
Kaikissa suhteissa "ongelma" on ollut sama. Lainausmerkeissä sen takia että ongelma lienee lähinnä mun pään sisäinen.
Siis: suhteen alussa kaikki on niin kuin nyt alussa yleensä, hellää ja kiihkeää. Hyväksyn toki sen että arki tulee suhteeseen jne. mutta silti toivoisin että kipinä säilyy. Kaksi aiempaa suhdetta on päättyneet hankaliin eroihin ja nyt olen ihanan miehen kanssa toivottavasti loppuelämän suhteessa. Siis muuten ihanan mutta fyysistä läheisyyttä pitäisi olla enemmän!
Olen aina ollut myös kateellinen pariskunnille jotka pitkänkin suhteen jälkeen uskaltavat näyttää hellyyttä myös julkisesti. Tämä on aina ollut itselleni jotenkin kipeä paikka, olen suorastaan pahoilla mielin ja itku kurkussa seurannut miten muut näyttävät rakkautensa ja todennut että ei ole mulle tarkoitettu. Välillä mietin että ehkä vika onkin minussa??!?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kokeillut esimerkiksi kädestä pitämistä julkisesti? Jos olet, miten kumppanisi on suhtautunut, tai miltä se sinusta on tuntunut? Itse en voisi kuvitellakaan olevani suhteessa, jossa ei helliteltäisi toista myös julkisesti, mutta Suomessa taitaa olla aika harvinaista. Mun mies on italialainen ja hänen kotikulmillaan hellyys on arkipäiväistä. 

Vierailija
2/4 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ikäloppu pari, mutta kuljemme edelleen käsi kädessä todella usein. Tosin korona-aika on käytännön syistä vähän rajannut tätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/4 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet tarvitsevat omaa tilaa. Toisille meistä koskettelu ja hellyydenosoitukset kuuluvat emmekä osaa olla irti. Mutta se että se sinussa olisi joku syy sinussa, minkä takia nämä on vähentynyt tai jopa loppunut, ei pidä paikkaansa! Helpommin suhteen alussa kumppanit menevät epämukavuus alueelle jotta saisi kumppanin pauloihin, taas valitettavasti kunntoinen on jo pauloissa helposti palataan siihen todelliseen "olomuotoon". Tietenkin on meitäkin joilla on hyvä itsetunto jotka näyttävät oman itsensä juuri sellaisena kuin tullaan myös olemaaan.

Ikävästi sanottuna mutta suhteet jotka alkavat täydellisesti helposti muuttuvat huonommaksi ajansaatossa, verrattuna niihin jotka on heti alussa "tylsää" ja "arkista".

Tietenkin voi olla myös että sinulla on ollut vaaleanpunaiset lasit päässä alussa ja olet kuvitellut miehen antavan sinulle jota todellisuudessa olet ottanut häneltä.

-disclaimer: Tämä on vain yhden läheisyyttä kaipaavan miehen mielipide. Jolla on hyvä itsetunto.