Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita tätejä, joita ei kiinnosta kukat, puutarhatyöt tai marjastus?

Vierailija
10.07.2021 |

Ynnä muut tyypilliset keski-ikäisten oletetut askareet. Mielummin vaikka istun, tuijotan seinää ja pureskelen kynsiänni. EVVK.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suuremmasti, olen sohvaperuna,

Vierailija
2/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tätiä, 64 v, ei ole koskaan kiinnostaneet kukat. Inhoan niitä, minulla on omakotitalo, mutta ei yhtään kukkaa sisällä eikä puutarhassa, ainoastaan havupuita. Perhoset ovat rumia, lintuja en voi sietää, en tykkää ruuanlaitosta enkä turhasta juoruilusta. Olenkohan täti ollenkaan?

Tykkään lukea kirjoja, olla hiljaisuudessa, ommella koneella (apua, onko se täteilyä?) ja keskustella pitkään ja asiallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vaan syö ja makaan sohvalla katsoen telkkaria. Ihanaa, kun ei tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
4/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, eikä kyllä olisi mahdollistakaan näin kerrostaloasujana.

Vierailija
5/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis 🥂🥂

Vierailija
6/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tätiä, 64 v, ei ole koskaan kiinnostaneet kukat. Inhoan niitä, minulla on omakotitalo, mutta ei yhtään kukkaa sisällä eikä puutarhassa, ainoastaan havupuita. Perhoset ovat rumia, lintuja en voi sietää, en tykkää ruuanlaitosta enkä turhasta juoruilusta. Olenkohan täti ollenkaan?

Tykkään lukea kirjoja, olla hiljaisuudessa, ommella koneella (apua, onko se täteilyä?) ja keskustella pitkään ja asiallisesti.

Pelottava täti.

Vierailija
7/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään kitata kaljaa ja maanantaina hakea sossusta kaljarahaa.

Vierailija
8/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita tätejä joita ei kiinnosta lukeminen, matkustelu, teatterit ja konsertit ja käsityöt ja juoruilu ja kerhot sun muut?

Eikä myöskään mitkään nuo ap:n mainitsemat asiat.

Vierailija
9/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottava täti.

Kyllä olen. Olin tiukka ope! Minullehan ei kettuilla!

Vierailija
10/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täti. Siskoni ei saanut lapsia.

Eikä mulla ole puutarhaakaan ja huonekasveja hoitelen vaihtelevalla menestyksellä. Marjastamista inhoan.

En tiedä mitä tädit pruukaa tehdä. Mä harrastan kirjoittamista ja luonnossa samoilua.

Vierailija
11/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No marjassa kyllä tykkään käydä, mutta kukkia en ole ikinä tykännyt hoitaa. Meillä on niitä, samoin parvekkeella hyötykasveja, mutta mies hoitaa ne täysin. Sisällä ei ole yhtäkään kukkaa. 

Vierailija
12/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Marjoja kyllä poimin, mutta ei se ole minulle mikään intohimo. Äitini haluaa minut kanssaan marjametsään.

Vierailija
13/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. mitenkähän noi tädit oikein elää sitten, kun mikään ei nappaa.

Eipä ihme ovat niin tyhmiä ja tietämättämiä kaikesta, kun mitään ei lueta eikä seurailla ajankohtaisia ajankohtaisia asioita eikä tapailla muita ihmisiä.

Mistä nää tädit edes pystyy keskustelemaan kenenkää kanssa, kun heillä ei ole itsellään yhtä ainoaa harrastust ei tietoa maailmanmenosta eikä paljoa mistään muustakaan. Häthätää osataan käyttää pankkisovellusta, että saadaan laskut maksettua.

Sairaan tylsää elämää vain maata sohvalla ja toljottaa telkkaria kanavia vaihdellen.

Kukaan normaali täti ei noin voi elää, jossain mättää ja tosi pahasti mättääkin.

Vierailija
14/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole täti. Siskoni ei saanut lapsia.

Eikä mulla ole puutarhaakaan ja huonekasveja hoitelen vaihtelevalla menestyksellä. Marjastamista inhoan.

En tiedä mitä tädit pruukaa tehdä. Mä harrastan kirjoittamista ja luonnossa samoilua.

Noin niinku yleensä, täti-ihmisiksi sanotaan kaikkia vanhempia naisia.

Ei sillä ole merkitystä onko käytännössä täti / mummo / töissäkäyvä  tai mikä muu tahansa.

Vierailija
15/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta leipominen, ei sitten yhtään. Ei oikeastaan edes leivonnaisten syöminen. Ostan mieluummin valmista kaupasta, kun vieraita tulossa. Ruoanlaittokin on pakollinen paha, jonka teen, koska en halua syöttää eineksiä lapsille. Nämä kaksi asiaa vaan tuntuu olevan jonkinlainen naiseuden mittari, hyvä emäntä ja perheenäiti häätää kattiloiden ja patojen äärellä kaiket päivät ja tuoksuu pullalle.

Vierailija
16/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihme ovat niin tyhmiä ja tietämättämiä kaikesta, kun mitään ei lueta eikä seurailla ajankohtaisia ajankohtaisia asioita eikä tapailla muita ihmisiä.

Mistä nää tädit edes pystyy keskustelemaan kenenkää kanssa, kun heillä ei ole itsellään yhtä ainoaa harrastust ei tietoa maailmanmenosta eikä paljoa mistään muustakaan. Häthätää osataan käyttää pankkisovellusta, että saadaan laskut maksettua.

Sairaan tylsää elämää vain maata sohvalla ja toljottaa telkkaria kanavia vaihdellen.

Kukaan normaali täti ei noin voi elää, jossain mättää ja tosi pahasti mättääkin.

Minua stressaa ihmiset, jotka tohottavat koko ajan jotakin. Pitää olla mökillä harventamassa tonttia, kynsimässä kukkapuskia, marjastamassa, lapsenlapsille hössöttämässä, tätikavereiden kanssa pullakahveilla, konserteissa, kesäteatterissa, sisävesiristeilyllä jne jne. Eikö tuollainen ihminen osaa rauhoittua lainkaan ja olla hetkeäkään omien ajatustensa kanssa? Ikään kuin olisi paniikki paeta jotain tai toisaalta ehtiä tehdä mahdollisimman paljon kuoleman pelossa tai jotain?!?! Työn puitteissa joutuu jo niin paljon uhraamaan aikaansa, että vapaa-ajalla minua ei suitsi eikä aikatauluta kukaan. Onneksi on helppo kerrostalokämppä eikä ole lapsia eikä varsinkaan niitä lapsenlapsia.

Vierailija
17/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minua ei kiinnosta yhtään mikään juttu mistä muut mun ikäiset naiset on kiinnostuneita. Ne on ihan tylsiä ja tyhmiä. Mä olen paljon fiksumpi.

Vierailija
18/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sitten taas ei kiinnosta nainen joka ei ole kiinnostunut muusta kuin kännykän tuijottamisesta ja sohvalla makaamisesta. 

Vierailija
19/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua stressaa ihmiset, jotka tohottavat koko ajan jotakin. Pitää olla mökillä harventamassa tonttia, kynsimässä kukkapuskia, marjastamassa, lapsenlapsille hössöttämässä, tätikavereiden kanssa pullakahveilla, konserteissa, kesäteatterissa, sisävesiristeilyllä jne jne. Eikö tuollainen ihminen osaa rauhoittua lainkaan ja olla hetkeäkään omien ajatustensa kanssa? Ikään kuin olisi paniikki paeta jotain tai toisaalta ehtiä tehdä mahdollisimman paljon kuoleman pelossa tai jotain?!?! Työn puitteissa joutuu jo niin paljon uhraamaan aikaansa, että vapaa-ajalla minua ei suitsi eikä aikatauluta kukaan. Onneksi on helppo kerrostalokämppä eikä ole lapsia eikä varsinkaan niitä lapsenlapsia.

Joo, onni on ettei ole mitään elämässä mikä innostaisi tai pakottaisi tekemään mitään. Voi vain olla olemassa.

Vierailija
20/68 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähitellen luopunut kaikista noista mutta urheilen, seuraan aikaani ja vieläpä ansaitsen elantoni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi