Paljonko eronneella 40V miehellä pitäisi olla varallisuutta, että menisit treffeille?
Ja miten selvittäisit sen ennen treffejä? Pk-seutu.
Kommentit (31)
Omaisuudella ei ole merkitystä, mutta sillä on, että olet töissäkäyvä ja normaali aikuinen mies.
Ja sillä, että sun korviesi välissä on tarpeeksi tavaraa, ettet ole aivan matojen älykkyysosamäärällä varustettu mies.
Mies maksaa treffit, paikalla on väliä tuleeko toista tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Omaisuudella ei ole merkitystä, mutta sillä on, että olet töissäkäyvä ja normaali aikuinen mies.
Ja sillä, että sun korviesi välissä on tarpeeksi tavaraa, ettet ole aivan matojen älykkyysosamäärällä varustettu mies.
jatkan: n. 6000€ kuussa ja sitä paremmin tienaavat ovat osoittaneet että korvien välissä on tarpeeksi tavaraa.
Mä elän toimeentulotuella eikä ole säästöjä. En voi vaatia sultakaan varallisuutta. En ole perustamassa perhettä kun lapset jo aikuisia. Mulle riittää yksinkertainen arki, siitäkin saa tehtyä välillä juhlaa kun on mielikuvitusta. En edes nuorena koskaan ajatellut että miehellä pitäisi olla varallisuutta tai ihmeempiä tuloja.
Mulle ei oo yksikään mies tarjonnut mitää kenen kaa treffaillu. Ex py tarjosi seurustellessa. Mut ei treffeillä. Oon yli 30 miehen kaa treffannu
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän tatuoitu weeeteee lähiömuija vaatii vähintään saman serviisin kuin Dubain Instabebet.
Porta potty touhua Kontulassa…
Niin paljon, että selviää omillaan ja on rahaa tehdä asioita mun kanssa. Oletan, että älykkäällä ihmisellä on sijoituksiakin. Mutta jos lapsia on ni ei kiinnosta treffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua elättimiestä, joten valitettavasti sinulla pitää olla rahaa.
Elättäjämieheksi kelpaat että semmoista. Ei ole naiset tässäkään vielä 2000 -luvulla.
En ymmärrä mitä ihmettä tämä kirjoittaja yrittää oikein sanoa.
Pitää olla miljonääri, jotta saisi hyviteltyä kurppaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lainkaan, mutta molemmat päät sinulla tulee olla kunnossa ja toivottavasti olet vielä sivistynyt ja keskustelutaitoinen.
Olen siis nainen. Ap
No etkä ole :D
velaton asinto, sijoituksia ja käteistä jokunen kymppitonni ainakin, ettei kaikkea ain atarvi odotella, että jää säästöön