Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko eronneella 40V miehellä pitäisi olla varallisuutta, että menisit treffeille?

Vierailija
10.07.2021 |

Ja miten selvittäisit sen ennen treffejä? Pk-seutu.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

velaton asinto, sijoituksia ja käteistä jokunen kymppitonni ainakin, ettei kaikkea ain atarvi odotella, että jää säästöön

Vierailija
22/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuudella ei ole merkitystä, mutta sillä on, että olet töissäkäyvä ja normaali aikuinen mies.

Ja sillä, että sun korviesi välissä on tarpeeksi tavaraa, ettet ole aivan matojen älykkyysosamäärällä varustettu mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa treffit, paikalla on väliä tuleeko toista tapaamista.

Vierailija
24/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaisuudella ei ole merkitystä, mutta sillä on, että olet töissäkäyvä ja normaali aikuinen mies.

Ja sillä, että sun korviesi välissä on tarpeeksi tavaraa, ettet ole aivan matojen älykkyysosamäärällä varustettu mies.

jatkan: n. 6000€ kuussa ja sitä paremmin tienaavat ovat osoittaneet että korvien välissä on tarpeeksi tavaraa.

Vierailija
25/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän toimeentulotuella eikä ole säästöjä. En voi vaatia sultakaan varallisuutta. En ole perustamassa perhettä kun lapset jo aikuisia. Mulle riittää yksinkertainen arki, siitäkin saa tehtyä välillä juhlaa kun on mielikuvitusta. En edes nuorena koskaan ajatellut että miehellä pitäisi olla varallisuutta tai ihmeempiä tuloja.

Vierailija
26/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo yksikään mies tarjonnut mitää kenen kaa treffaillu. Ex py tarjosi seurustellessa. Mut ei treffeillä. Oon yli 30 miehen kaa treffannu

Vierailija
27/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän tatuoitu weeeteee lähiömuija vaatii vähintään saman serviisin kuin Dubain Instabebet.

Porta potty touhua Kontulassa…

Vierailija
28/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon, että selviää omillaan ja on rahaa tehdä asioita mun kanssa. Oletan, että älykkäällä ihmisellä on sijoituksiakin. Mutta jos lapsia on ni ei kiinnosta treffit.

Vierailija
29/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua elättimiestä, joten valitettavasti sinulla pitää olla rahaa.

Elättäjämieheksi kelpaat että semmoista. Ei ole naiset tässäkään vielä 2000 -luvulla.

En ymmärrä mitä ihmettä tämä kirjoittaja yrittää oikein sanoa.

Vierailija
30/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla miljonääri, jotta saisi hyviteltyä kurppaisuuttaan. 

Vierailija
31/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lainkaan, mutta molemmat päät sinulla tulee olla kunnossa ja toivottavasti olet vielä sivistynyt ja keskustelutaitoinen.

Olen siis nainen. Ap

No etkä ole :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän