Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vuodosta

24.08.2006 |

Olen vuotanut viikosta 10 asti ja eilen tuli vuodon mukana sellainen punainen, säännöllisen ovaalin muotoinen möntti, mielestäni aivan liian säännöllinen ollakseen normaali hyytymä, tietääkö joku mikä mahtoi olla? epäilin ensin itse limatulppaa, mutta limatulppa kuulemma kirkas

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kovin moni ole edes viel lukenu... seuraava ultra vasta ens viikon alussa ja sinne asti pitäis pähkätä, puhelimitse en juuri saanut apua

Vierailija
2/2 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, minulla oli km vkolla 7+0 ja silloin tuli sellainen puolikkaan pikkusormen muotoinen verinen möntti pihalle ja se oli alkio. Oireet hävisi jo ennenkuin möntti ulos tipahti. Onko sulla vielä raskaus oireita? Mulla nyt uusi yritys ja vkoja 11+5 ja vuotoa tuli tosi runsaasti vko sitten (sellaista limaista verta) mutta ultrassa todettiin vauvan voivan hyvin ja istukan vuotavan kun se niin alhaalla ja edessä. Jos sulla vielä raskaus oireet on niin koita olla murehtimatta, mulla hävisi keskenmenon yhteydessä oireet (myös piukea vatsa) heti. Pidän peukkuja, tule kertomaan miten kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla