Minkä ikäisenä sloit tykkäämään tunikoista?
Itse olen kohta nelikymppinen ja oon huomannu, että nyt oon alkanu kattelemaan tunikavaatteita myönteisemmällä mielellä.
Aiemmin oon pitäny niitä vähän mammamaisina tai mummomaisina, mutta oon ilokseni huomannu, et ei kaikki tunikat sellaisia telttamallisia olekaan.
Juuri tilasin netistä pari tunikaa ja farkkujegginssit siihen pariksi ja odotan innolla paketin saapumista. 🤗
Kommentit (23)
En nyt niin erityisesti tykkää niistä. Käytän muita paitoja.
Tykkäsin lapsena tunikoista kun ne olivat muodissa vähän aikaa. Aikuisena en ole tykännyt.
Ehkä aina. Ihan nuoresta asti. N58
En ole vielä alkanut. 50+
Tykkään nykyään vaatteista, joilla saan korostettua vyötäröä.
Tykkään Gudrundin tunikoista ja mekoista.
Noin nelikymppisenä, kun annoin ulkonäköni lössähtää.
Yksi batiikkinoita taas tulollaan.
2009 kaikki nuoret muotibloggaajat rakasti tunikoita.
Noin 25-vuotiaana, silloin oli vielä hitsin hyvä kroppa. Nyt neljäkymppisenä en kehtaa käyttää vaikka edelleen tykkäisin, kun näkee tätä kommentointia muumimammasta yms. Mitat edelleen ihan kohdallaan, mutta tietysti lantio leveämpi eikä vyötärö enää niin tiimalasi. Minusta ihan luonnollista tässä iässä. Harmi kun rakastamani vaatekappale aiheuttaa nykyään epäröivää fiilistä eikä sitä mukavaa helppouden tunnetta. Sopulielämää kai.
45-vuotiaana. Nykyisin en muuta ostakaan. Olen hoikka.
Ylipainoisten perusvaate. Olen itsekin käyttänyt kun olin läski. Enää ei tartte. :)
He, just mietin samaa. Vastaus 43 v. korona vuoden aikana. On vaan niin mukavat koto-ja etätyövaatteena.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoisten perusvaate. Olen itsekin käyttänyt kun olin läski. Enää ei tartte. :)
Kyllä tunika hoikemmillekin käy, käyttää vaikka paria kokoa pienempää, mitä normaalisti käyttäis. Ap
Aina olen tykännyt. Ei tarvitse olla mikään telttamalli, kyllä istuviakin tunikoita on.
Tunika näyttää upealta pitkällä ja hoikalla.
12-vuotiaana v. 1972. Mulla oli ihania tunikoita silloin ja siitä asti olen tunikoista tykännyt. Enemmän käytän kuitenkin mekkoja tai hameita ja puseroita.
En ole koskaan tykännyt niistä. Ikää on yli 50 ja käytän vain t-paitoja ja farkkuja aina. Talvella vaihdan T-paidat pitkähihaisiin, mutta en ole koskaan käyttänyt mitään aikuismaisempaa kuten tunikoita ja mekkoja ym.
Aina olen tykännyt, niissä on riittävästi pituutta, tavalliset paidat tahtoo olla pitkälle nafteja.
Siis aloit... sorry typo otsikossa. Ap